Deze niet.. het waren allemaal van die vieze thaise meisjes van 25 die duidelijk op zoek waren naar suger daddy's... Ze waren allemaal aan het dansen met kerels van in de 40...quote:
goedkoper. ben nog steeds een student hequote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom heb je em liever via Marktplaats ipv de kringloop?
tips?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Eigenlijk moet ik zeggen, ik ben best wel gelukkig met mezelf... Goed he?
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Accepteer jezelf.quote:
das echt lastig hahaquote:
Yep, maar wel de sleutel. Focus je op je goede eigenschappen en word daar blij van. Aan de slechte kun je gaan werken (maar verwacht geen wonderen).quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
wat deed je in een hetero tentquote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deze niet.. het waren allemaal van die vieze thaise meisjes van 25 die duidelijk op zoek waren naar suger daddy's... Ze waren allemaal aan het dansen met kerels van in de 40...
Ik was met mijn hetero crew in Amsterdam op stapquote:
Je bent toch gestopt met je opleiding?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
goedkoper. ben nog steeds een student he
Ik geef het 3 dagen voordat ie weer huilend hier komt met "Ik ben zo ongelukkig met mezelf".quote:
Maakt het opstaan 's ochtends wel wat makkelijker dan in de winter als het nog donker isquote:Op maandag 4 mei 2009 06:41 schreef Ang3l het volgende:
Wat is 't om 6:00 's ochtends trouwens al LICHT
Dacht even dat ik mezelf verslapen had.
Succes met tandartsbezoekquote:Op maandag 4 mei 2009 07:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks tandarts. Hopelijk ben ik net als altijd in 5 minuten weer klaar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |