Deze niet.. het waren allemaal van die vieze thaise meisjes van 25 die duidelijk op zoek waren naar suger daddy's... Ze waren allemaal aan het dansen met kerels van in de 40...quote:
goedkoper. ben nog steeds een student hequote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom heb je em liever via Marktplaats ipv de kringloop?
tips?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Eigenlijk moet ik zeggen, ik ben best wel gelukkig met mezelf... Goed he?
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Accepteer jezelf.quote:
das echt lastig hahaquote:
Yep, maar wel de sleutel. Focus je op je goede eigenschappen en word daar blij van. Aan de slechte kun je gaan werken (maar verwacht geen wonderen).quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
wat deed je in een hetero tentquote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deze niet.. het waren allemaal van die vieze thaise meisjes van 25 die duidelijk op zoek waren naar suger daddy's... Ze waren allemaal aan het dansen met kerels van in de 40...
Ik was met mijn hetero crew in Amsterdam op stapquote:
Je bent toch gestopt met je opleiding?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
goedkoper. ben nog steeds een student he
Ik geef het 3 dagen voordat ie weer huilend hier komt met "Ik ben zo ongelukkig met mezelf".quote:
Maakt het opstaan 's ochtends wel wat makkelijker dan in de winter als het nog donker isquote:Op maandag 4 mei 2009 06:41 schreef Ang3l het volgende:
Wat is 't om 6:00 's ochtends trouwens al LICHT
Dacht even dat ik mezelf verslapen had.
Succes met tandartsbezoekquote:Op maandag 4 mei 2009 07:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks tandarts. Hopelijk ben ik net als altijd in 5 minuten weer klaar
.
Nu niet jaloers worden, want Weems heeft op Koninginnedag gewoon moeten werken dus die dag vrij is hem van harte gegundquote:
Ben ook niet jaloers, gun het hem van hartequote:Op maandag 4 mei 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu niet jaloers worden, want Weems heeft op Koninginnedag gewoon moeten werken dus die dag vrij is hem van harte gegund
Ga je voor degelijk nylon of sexy leer?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:26 schreef Weemz het volgende:
Oh ja, en morgen motorpak/helm/handschoenen kopen
en al boodschappen gedaan van Nederlands lekkers dat je mee naar huis gaat nemen, en wat je wel mag importeren ?quote:
Yepquote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al boodschappen gedaan van Nederlands lekkers dat je mee naar huis gaat nemen, en wat je wel mag importeren ?
Wat voor werk doe je daar?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
Verdorie... denk ik zo goed als klaar te zijn met de pabo en dus geeeeeeeeen ontwikkelplannen meer SMART te hoeven maken en geen evaluaties te schrijven in BVP vorm... ja hoor... mag ik het voor IKEA weer doen...
Gun hem ook een vrije dag hoor, ben zelf ook vrijquote:Op maandag 4 mei 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu niet jaloers worden, want Weems heeft op Koninginnedag gewoon moeten werken dus die dag vrij is hem van harte gegund
het is je vergevenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was met mijn hetero crew in Amsterdam op stapDus alleen maar naar heterokroegen en disco's geweest... We zijn even langs reguliers gelopen richting het Rembrandtplein, en wie ik kom ik natuurlijk tegen? CDP
En van het een kwam het ander en CDP en zijn vrienden begonnen 'het is stil aan de overkant' te zingen tegen mijn vrienden. Het was vrij bizar
Ik mag hopen voor je dat het een auto blijft...quote:Op maandag 4 mei 2009 07:34 schreef hierissieweer het volgende:
Vandaag de auto naar de APK... Kijken wat het worden zal...
Euh... hier hangen dikke grijze wolkenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:31 schreef Baltar het volgende:![]()
Gooooooooooooooood morning al!!!![]()
Heerlijk weer vandaagalleen jammer dat er weer gewerkt dient te worden
Wat een heerlijke cappu, Stroekie
zal proberen wat meer zon richting Hengelo te sturenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... hier hangen dikke grijze wolken
Ik ben op dit moment nog medewerker verkoop keukenafdeling. Maar bezig met een intern opleidingstraject om in eerste instantie richting middle management te gaan.quote:
Als het niet lukt heb je het gewoon niet hard genoeg geprobeerdquote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
zal proberen wat meer zon richting Hengelo te sturen(al kanik niet beloven dat het ook lukt
)
Dan moet je maar niet in Hengelo blijven vandaag, maar gewoon de zon opzoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het niet lukt heb je het gewoon niet hard genoeg geprobeerd
Nee, had geen kaartje... en te druk met andere dingenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
het is je vergeven![]()
je bent niet naar Beyonce geweest he?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in Hengelo blijven vandaag, maar gewoon de zon opzoeken
iedereen is hier natuurlijk archwanend voor olietonnen en stapels autobandenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat het een auto blijft...
In Eindhoven is hij volop aanwezigquote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in Hengelo blijven vandaag, maar gewoon de zon opzoeken
Heb een aantal foto's van haar in Ahoy gezien, zag er goed uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, had geen kaartje... en te druk met andere dingen![]()
Heb je nog leuke foto's van Londen die je hier wil posten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |