O ja, bij jou betekent "af en toe" inderdaad "altijd".quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet wel dat ik altijd seks wil na een date he
LOLquote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat kontje van Cairon een keer vullen
yuri is mijn ddrom Cairon is just a fuckquote:
yep maar je mag het er gewoon af halen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL
trouwens wat kut is in UK verplichte 10% tips als service chargeals service goed was geweest ok maar niet standaard
ik ben ook snel ingeruild bitchquote:
huquote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep maar je mag het er gewoon af halen hoor
Italie net zoquote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL
trouwens wat kut is in UK verplichte 10% tips als service chargeals service goed was geweest ok maar niet standaard
ik ga niet tussen een relatie zittenquote:
en toch gaan we een keer ........quote:
dat hadden we ookquote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Italie net zoEn daar stond het zelfs gewoon op de rekening alvast.
goedzoquote:
Woensdagavond: Zwollequote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je nog wat beleefd in Amsterdam kuch kuch tijdens Koninginnedagof gewoon in Assen gebleven
Vond het wel een beetje absurd. Ik geef een fooi als ik vind dat diegene zijn best heeft gedaan. Doe jij je best niet, dan heb je pech...quote:
Idd, het is ook absurd. Vind gewoon belachelijk iemand verdient alleen tips bij goed service.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje absurd. Ik geef een fooi als ik vind dat diegene zijn best heeft gedaan. Doe jij je best niet, dan heb je pech...
je feest wel lekker op los maar de vraag is of je wat spannends hebt beleefdquote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Woensdagavond: Zwolle
Koninginnedag: Zwolle + uit
Vrijdagnacht: Amsterdam
Zaterdagnacht: Pann Groningen
Vandaag: opgestaan om 20:30
en nu ben ik kapot
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje absurd. Ik geef een fooi als ik vind dat diegene zijn best heeft gedaan. Doe jij je best niet, dan heb je pech...
Woensdagnacht slechste zoener ooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
je feest wel lekker op los maar de vraag is of je wat spannends hebt beleefd
Thaise hoeren zijn leukquote:Op maandag 4 mei 2009 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Woensdagnacht slechste zoener ooit.
Donderdagnacht: Mario kart marathon winnen van allemaal hetero jongens![]()
Vrijdagnacht: Heterodisco met allemaal thaise hoeren![]()
Zaterdagnacht: beste zoener ooit. + D gezien die me in de kont kneepen ik bedoel D van Barcelona.
ik kijk eerst even of ik er een via marktplaats kan vinden, en anders koop ik hem de 6de, heb dan mijn neefje en zijn vrienden in huis, die kunnen dan mooi helpen met tillenquote:
Waarom heb je em liever via Marktplaats ipv de kringloop?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kijk eerst even of ik er een via marktplaats kan vinden, en anders koop ik hem de 6de, heb dan mijn neefje en zijn vrienden in huis, die kunnen dan mooi helpen met tillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |