ik dacht juist get him hardquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef MisterO het volgende:
Heb je dat nu pas door Nuno? Hij speelt altijd hard to get
je weet wel dat ik altijd seks wil na een date hequote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
als jij in Nederland bent, en deze kant op komt wil ik wel een date met jou... maar ik ga er echt niet voor naar Amsterdam ofzo.
ik ben naiefquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef MisterO het volgende:
Heb je dat nu pas door Nuno? Hij speelt altijd hard to get
Wat zijn je werkzaamheden dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik krijg dit jaar een vet leuke functie bij de film!
Ik weet alleen niet meer precies hoe het heet omdat het een belachelijk lange engelse titel was
Heb je nog wat beleefd in Amsterdam kuch kuch tijdens Koninginnedagquote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik doe nu bijna standaard mn slippers aan als ik naar buiten ga. Geen schoenen meer
The Second substitute after the first substitute to the director's third personal assistant whose sole responsibility is getting coffeequote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik krijg dit jaar een vet leuke functie bij de film!
Ik weet alleen niet meer precies hoe het heet omdat het een belachelijk lange engelse titel was
koninginnedag is toch ook de dag dat Thermos altijd de hoogste dagomzet haalt ?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je nog wat beleefd in Amsterdam kuch kuch tijdens Koninginnedagof gewoon in Assen gebleven
quote:
Zoietsquote:Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
The Second substitute after the first substitute to the director's third personal assistant whose sole responsibility is getting coffee
die...
hij hielp hem als typiste ?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
The Second substitute after the first substitute to the director's third personal assistant whose sole responsibility is getting coffee
die...
lol zoeits, jij komt in ieder geval wat hoger op de aftiteling dus, wel vetjes manquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Zoiets
Nee, volgens mij en echt, ik weet het niet meer zeker: "1st assistant production coordinatior" of iets van die strekking. Ik mis 1 woord nog
Ik ga in ieder geval op de set de productie assistenten aansturen.
Ik was ook wel verbaasd.. had niet verwacht verder te komen dan Productie Assistent net als vorig jaarquote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol zoeits, jij komt in ieder geval wat hoger op de aftiteling dus, wel vetje man
varkens griep?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ziek, ofzo. Er loopt snot uit mijn neus, heb koorts en voel me kei beroerd. Zal denk wel een verkoudheidje zijn ofzo.
Morgen de auto naar de APK, dus dat zal ook wel een feest geven
Daarna een hele mooie reproductie ophalen.
Dan de auto stallen in Ede en dan met de bus weer terug naar huis. Slapen, boodschapjes doen, feestvieren tot diep in de nacht, stukje slapen. bus naar Ede pakken, auto ophalen, slapen en weer werken.
Zo mijn planning tot donderdag
Tofquote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was ook wel verbaasd.. had niet verwacht verder te komen dan Productie Assistent net als vorig jaar
Enfin, ik ga slapen
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet wel dat ik altijd seks wil na een date he
waaromquote:
oke oke magquote:
En je wasdroger dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ziek, ofzo. Er loopt snot uit mijn neus, heb koorts en voel me kei beroerd. Zal denk wel een verkoudheidje zijn ofzo.
Morgen de auto naar de APK, dus dat zal ook wel een feest geven
Daarna een hele mooie reproductie ophalen.
Dan de auto stallen in Ede en dan met de bus weer terug naar huis. Slapen, boodschapjes doen, feestvieren tot diep in de nacht, stukje slapen. bus naar Ede pakken, auto ophalen, slapen en weer werken.
Zo mijn planning tot donderdag
ik wil gewoon dat kontje van Cairon een keer vullenquote:
Hij komt toch niet opdagenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
als jij in Nederland bent, en deze kant op komt wil ik wel een date met jou... maar ik ga er echt niet voor naar Amsterdam ofzo.
Cairon?! En Yuri dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat kontje van Cairon een keer vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |