Portugal trekt me niet echt als vakantieland. Nl is wel oke, goed te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alles heeft meer leven dan NL, je moet eens naar lisboa gaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Portugal trekt me niet echt als vakantieland. Nl is wel oke, goed te doen.
Nou...noemenswaardig....quote:Op zondag 3 mei 2009 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog leuke noemenswaardige dingen gedaan het voorbije weekend ?
Nee dank je, maar bedankt voor t aanbodquote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
en met die vraag bedoel ik natuurlijk
- Yoppie
- Vlarp
- Peter + Desmonkey
Ik in elk geval nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
- Yoppie
- Vlarp
- Peter + Desmonkey
Onder het motto "alles kan kapot" of "three is a party"quote:
Hahaha staat hier ook aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
lekker slim is weer begonnen
"Ik ben Usha, en dit is mijn tweelingzus Sadhana en ik kom uit haarlem..."
"Ik ben Sadhana en ik kom ook uit Haarlem"
"De Benelux heeft 4 landen"
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik ben niet zo van Star Trek
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
- Yoppie
- Vlarp
- Peter + Desmonkey
Ja, we gaan overmorgen weer naar huis.quote:
Die lijkt op Bradquote:
daarom sleep jij de bios naar mezelf toe ?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Star trek lijkt me wel dope maar niet om er mezelf voor naar de bios te slepen
Lijkt me juist echt een film om in de bios te zien.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Star trek lijkt me wel dope maar niet om er mezelf voor naar de bios te slepen
mag ik niet meequote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
- Yoppie
- Vlarp
- Peter + Desmonkey
Ja? vond de trailer niet zo indrukwekkend eigenlijk, moest meteen denken aan al die voorgaande star trek films, deze kwam beetje ook als made for tv over. niet zo Epic.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me juist echt een film om in de bios te zien.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee, jij mag gezellig samen met Stroekie, TMM en Elegalababalus
Ik doe nu bijna standaard mn slippers aan als ik naar buiten ga. Geen schoenen meerquote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vind jij het nu al zomer met zo'n ijsjes avatar ?
dat is volgens mij een levenswerk, als jij het in je hoofd hebt gehaald om Kugje romantiek bij te brengenquote:
hohohohohoh hoor ik dit goed je wilt echt een date met mijquote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dan moet je helemaal naar nederland komen vrijdag, alleen dan wil ik samen met je romantisch naar de bioscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |