Nah, het verhaal (afgezien van deadpool) vond ik wel aardig. Voor mij is het wel plausibel dat hij is geworden wie hij is.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tof?
De CGI was verschrikkelijk slecht, de bluescreens waren overduidelijk aanwezig, het is een verhaal van lik-me-vestje en voor een film waar iedereen minstens zeventien keer neergestoken word... vloeit er verbazingwekkend weinig bloed.
okquote:Op zondag 3 mei 2009 13:31 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, houd de clou nog even voor je als je wilt
Dat zeg ik: Welke clou?quote:
He'd wish. Kleine Wolverine was ZO gayquote:Op zondag 3 mei 2009 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
De clou was toch dat ie een homoseksuele relatie aangaat met Gambit?
[ afbeelding ]
Have fun!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo maar eens...
Vanavond is de kick-off van de nieuwe Sinterklaasfilm
Verslaafdequote:
Ik ken het gevoel.quote:
Minder gevaarlijk hooguit.quote:
de afpraak was dat ik het minder zou doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je daarover niet een afspraak met R?
Ben ik de enige die niet snapt hoe mensen zich niet gewoon 1 avondje in kunnen houden als ze weten dat ze hun wederhelft mee kwetsen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
de afpraak was dat ik het minder zou doenen dat i mislukt vannacht
Die wederhelft hoeft dat toch helemaal niet te weten te komenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet snapt hoe mensen zich niet gewoon 1 avondje in kunnen houden als ze weten dat ze hun wederhelft mee kwetsen?
Best wel goed voor wat het is. Het is en blijft een comic verfilming, beter dan Spider-Man-reeks iniedergeval.quote:
in Londen NEEEEquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de afpraak was dat ik het minder zou doenen dat i mislukt vannacht
wiens kloon ben jequote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die wederhelft hoeft dat toch helemaal niet te weten te komen
1 avondquote:Op zondag 3 mei 2009 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet snapt hoe mensen zich niet gewoon 1 avondje in kunnen houden als ze weten dat ze hun wederhelft mee kwetsen?
in LA ?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
Party was echt geweldig! Leuke mensen ontmoet. Ook meteen genetwerkt aangezien ik straks out of a job ben.
Foto's volgen nog, op de desbetreffende site/blog
die van jouw vriendquote:
hij was niet engels, het was de barman van KUquote:
Of ik nog in LA ben? Ja, maar ben dinsdag weer thuis. Dit weekend was de wrap up party met cast en jan en alleman.quote:
ik ben hetero hoorquote:
ik denk het niet geen behoefte aan gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij was niet engels, het was de barman van KUmisscien heb je hem wel gezien
ik zei zien niet iets andersquote:Op zondag 3 mei 2009 18:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik denk het niet geen behoefte aan gehad
Party ook in LA ? Ga je terug naar NL ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of ik nog in LA ben? Ja, maar ben dinsdag weer thuis. Dit weekend was de wrap up party met cast en jan en alleman.![]()
Ik heb het nu wel gezien, ik wil weer terug.
En hoe is het met jou? Ik heb je al tijden hier niet meer gezien.
hehe niet gezien, ik was maar vrij kort daar gewoon door de straat gelopen zag niet echt gezellig uit eerlijk gezegd.quote:
old compton streetquote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
hehe niet gezien, ik was maar vrij kort daar gewoon door de straat gelopen zag niet echt gezellig uit eerlijk gezegd.
Ja, ik wilde gaan kijken bij het filmen. Soort excursiequote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Party ook in LA ? Ga je terug naar NL ofzo.
Was op vakantie vandaar.
Maar juist in recessie hebben mensen toch behoefte aan de troostchocolade van Jamin ?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gaan kijken bij het filmen. Soort excursiehad ook meteen een weekje vrij eraan geplakt.
Als ik hier niet aan een baan kom dan ben ik fucked. Recessie is hier nog kutter. Of ik naar Nederland verhuis? Weet ik niet. Ik wil daar nog niet aan denken.Ik heb genoeg reserves opgebouwd om het nog lang uit te zingen, maar ja.....
jij zat in London begrijp ik hieruit? Leuke dingen gedaan?
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar juist in recessie hebben mensen toch behoefte aan de troostchocolade van Jamin ?
Yep met bf een midweek, we zaten best wel goed vlakbij Mayfair in Hiltonquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gaan kijken bij het filmen. Soort excursiehad ook meteen een weekje vrij eraan geplakt.
Als ik hier niet aan een baan kom dan ben ik fucked. Recessie is hier nog kutter. Of ik naar Nederland verhuis? Weet ik niet. Ik wil daar nog niet aan denken.Ik heb genoeg reserves opgebouwd om het nog lang uit te zingen, maar ja.....
jij zat in London begrijp ik hieruit? Leuke dingen gedaan?
alles heeft meer leven dan NL, je moet eens naar lisboa gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 19:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep met bf een midweek, we zaten best wel goed vlakbij Mayfair in Hiltonen alles gezien Big Ben, Londen Eye, Parlament enz. Stad was een stuk leuker en levendiger dan ik het me kon herinneren een aantal jaren terug. Stuk levendiger dan NL.
En dan kom je eerst hier pochen: "de afspraak was om het minder te doen, maar dat is mislukt vanacht" met bijbehorende smilies. En wat was het gisteren avond "ik ga uit en ik ga de eerste de beste neuken"quote:
nee ik schaam me nuquote:Op zondag 3 mei 2009 19:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En dan kom je eerst hier pochen: "de afspraak was om het minder te doen, maar dat is mislukt vanacht" met bijbehorende smilies. En wat was het gisteren avond "ik ga uit en ik ga de eerste de beste neuken"
Iedere week bestaat uit avonden en nachten. Zeven stuks zelfs. Telkens weer eentje.
Repectvol, niet bepaald. En van zelfbeheersing is ook geen sprake dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |