denk het wel, had die zondag 10 mei wel plannen maar zat nog niet, u is van harte welkomquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het gaat erom dat jij er gelukkig van wordt. volgende week zaterdag thuis? misschien dat ik even langs kom vanuit de slaapdienst...
In London had je ook nergens last van, dus hup, lipjes getuit en borstjes vooruit a la Marijke Helleveegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
Even wachten op jo en dan kan het feest beginnen, maar ik durf niet...
Succes...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga uit en neuk met de eerste leuke die ik kan vinden cia allemaal
had je daarover niet een afspraak met R?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
Ow dat zou mijn doel moeten zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt toch ook naar de kroeg als je een (toekomstig) vriendje hebt? Of ga jij alleen om een ONS op te pikken daar?
Dan weet Yuri wat hem te wachten staatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
Euh... nee niet echt... ik lees nooit de spits/metro/de pers aangezien ik errug weinig met het ov reis...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die staat toch ook elke donderdag in spits/metro/de pers met een rubriek
maar daar heb jij dat boek vast niet mee gewonnen
ik zie de uitnodiging wel tegemoed zodra je een paar recepten goed onder de knie hebtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... nee niet echt... ik lees nooit de spits/metro/de pers aangezien ik errug weinig met het ov reis...
Maar ben er heulemaal blij mee
Ow is het de bedoeling om er recepten uit te halen en te gaan koken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie de uitnodiging wel tegemoed zodra je een paar recepten goed onder de knie hebt
ik ben een hele gemakkelijke eter, ook als het niet conform de bijgaande foto is uit het boekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow is het de bedoeling om er recepten uit te halen en te gaan koken?![]()
Dat vind ik niet zo'n geweldig planal staan er best leuke recepten in...
Maar ik raak helemaal gefrustreerd wanneer mijn gerecht er niet uitziet zoals op de foto en zo.
het ligt er mooi in, en leggen gaat tot nu toe boven verwachting goed, maar morgen wordt het tijd voor de kunststukjes zoals verwarmingspijpen en de leuke hoekjes van deurkozijnen en het maken van aansluitingen tussen woonkamer/slaapkamer/gangquote:
gaat goed komenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
Hahahaha veel plezier morgen
Ik ga slapen!
Das wel heel vreemdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Viel best mee. Heel kort even jullie samen gesproken en toen moest ik van hem mee naar de spijkerbroekenwinkel van zijn moeder, waar ik het niet over jou mocht hebben want ze wist nog van niks, en toen ging het keihard regenen. Ik dacht trouwens in mijn droom dat ik hem van de basisschool kende.
met jongen bedoel je hoe oud?quote:Op zondag 3 mei 2009 04:38 schreef hierissieweer het volgende:
Echt ik had gewoon sjans... Met een jongen gezoend. En jo vertelde mij dat als ik niet zo dronken was een andere jongen ook nog wel interesse had, had hij tegen haar verteld... Top avond dus
Uhuhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel interessant..
Euhm..... niet jou boekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |