Nou ja zegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de nr's wel eens sturen?
Heb ze geript op de pc staan
Wat dacht je dan? Dat ik een arrogante kut was?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je bent eigenlijk best vriendelijk
.
*Ang3l lief aankijktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de nr's wel eens sturen?
Heb ze geript op de pc staan
quote:
Ik heb die nooit gedeactiveerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:11 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik m'n CV weer gaan activeren op MonsterBoard?
Waarom? Je weet toch nooit of er nog iets leuks voorbij komt? Wil niet meteen zeggen dat je er iets mee moet doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik wel nadat ik m'n nieuwe (maar dus niet erg leuke) baan had gevonden...
Ik werd doodgespamd.. echt niet leuk meer. Dus vandaar op inactief gezetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom? Je weet toch nooit of er nog iets leuks voorbij komt? Wil niet meteen zeggen dat je er iets mee moet doen?
Zo, lekker in de tuin, net terug van kapper
dan moet je ook kijken welke vinkjes er standaard aanstaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werd doodgespamd.. echt niet leuk meer. Dus vandaar op inactief gezet
Ja ja.. vorige keer stond ik per ongeluk niet op vertrouwelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan moet je ook kijken welke vinkjes er standaard aanstaan
Nieuwsgierige mode aanWat doe je voor werk dan? Nieuwsgierige mode uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. vorige keer stond ik per ongeluk niet op vertrouwelijk
Maar ja, toen boeide het ook niet omdat ze op m'n werk toch al wisten dat ik weg wilde..
Ik doe nu technische ondersteuning op computer en netwerk beveiligings producten. Maar ik vind er maar weinig aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nieuwsgierige mode aanWat doe je voor werk dan? Nieuwsgierige mode uit
Een soort ADT?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe nu technische ondersteuning op computer en netwerk beveiligings producten. Maar ik vind er maar weinig aan
Oh, ja, maar dan alleen digitaal en tegen virussen, malware, spam etc...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
ik ga niet door voor de 2de ronde
![]()
http://www.adt-security.nl
TMM speelt dat geloof ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:44 schreef Xiance het volgende:
wat een is een runescape account (een of ander spel..) en waarom kun je die "kopen" voor 100,- ?
Dat draagt wel bij aan je imago als slet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik stond net gewoon bij de Philips personeelswinkel met een Pleasure Kit in m'n handen.
Ja dat klinkt een stuk erger dan het is, maar het stond wel heerlijk groot op de verpakkibg.
Was gewoon een Philips Bodygroom (mijn oude was stuk) alleen die nieuwe kadoverpakking is in samenwerking met durex, incl pakje condooms en glijmiddel. Who cares, ging mij om het apparaat.
Maar dan staat er zo huuuuge PLEASURE KIT!!!!!!!! op die verpakking en DUREX!!!!!!!!!!! schreeuwt er vanaf in roze. Sta je erg lekker bij de kassa tussen al die Philips medewerkers met hun staafmixer en koffiezetapparaat
Het gaat klote met economie, zou tot eind 2010 uitzitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:11 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik m'n CV weer gaan activeren op MonsterBoard?
Je weet dat wasdrogers de grootste energie-verslinders in huis zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
bij de kringloop staat een mooie miele wasdroger voor 140 euro, die ga ik kopen maandag
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik stond net gewoon bij de Philips personeelswinkel met een Pleasure Kit in m'n handen.
Ja dat klinkt een stuk erger dan het is, maar het stond wel heerlijk groot op de verpakkibg.
Was gewoon een Philips Bodygroom (mijn oude was stuk) alleen die nieuwe kadoverpakking is in samenwerking met durex, incl pakje condooms en glijmiddel. Who cares, ging mij om het apparaat.
Maar dan staat er zo huuuuge PLEASURE KIT!!!!!!!! op die verpakking en DUREX!!!!!!!!!!! schreeuwt er vanaf in roze. Sta je erg lekker bij de kassa tussen al die Philips medewerkers met hun staafmixer en koffiezetapparaat
Wel nee... in de ICT is het nog steeds goed te doen om van baan te wisselenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat klote met economie, zou tot eind 2010 uitzitten.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel nee... in de ICT is het nog steeds goed te doen om van baan te wisselen
In vergelijking met de rest van de branches echt niet hoor...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist de ICT zulke zware klappen te verduren had?
techneuten en mensen met verstand van zaken blijven nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de branches echt niet hoor...
Je moet alleen wel opletten bij wat voor type bedrijf je solliciteert.
Van wat ik hoor zijn er bij veel detacheringsbedrijven personeelsstops danwel reorganisatieplannen met ontslagen. Lijkt me ook logisch, veel bedrijven gooien toch eerst het ingeleend personeel er uit. En waar is dat makkelijker dan binnen de ICT? Dat was bij ons bedrijf ook een "dankbare" slachtofferafdeling.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van de branches echt niet hoor...
Je moet alleen wel opletten bij wat voor type bedrijf je solliciteert.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
techneuten en mensen met verstand van zaken blijven nodig
dure consultants en projectmanagers die alleen maar kunnen regelen en zelf niks weten/kunnen is inderdaad een lastiger verhaal
ja maar jij barst dan weer van de goede bruikbare adviezen en lijstjes en schoonmaak tips en zoquote:
Detacheren is inderdaad onwijs duur, daar willen bedrijven vanaf. Dus huren ze geen personeel meer in, maar als het even kan zoeken ze mensen voor vast dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van wat ik hoor zijn er bij veel detacheringsbedrijven personeelsstops danwel reorganisatieplannen met ontslagen. Lijkt me ook logisch, veel bedrijven gooien toch eerst het ingeleend personeel er uit. En waar is dat makkelijker dan binnen de ICT? Dat was bij ons bedrijf ook een "dankbare" slachtofferafdeling.
Agja, 4 dagen niet fatsoenlijk in mijn huis kunnen lopen omdat er een wasrek staat is ook niet prettig. Een droger is met een uurtje klaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet dat wasdrogers de grootste energie-verslinders in huis zijn?
Dat doe je snel! 2 daagjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef Stroekie het volgende:
Zo 35 vierkante meter laminaat ligt al op zijn plek![]()
morgen nog de rest
Generalistisch geneuzel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
techneuten en mensen met verstand van zaken blijven nodig
dure consultants en projectmanagers die alleen maar kunnen regelen en zelf niks weten/kunnen is inderdaad een lastiger verhaal
Welk boek?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:57 schreef Baltar het volgende:
![]()
En barsten we allemaal van de leuke plannen vandaag, met dit mooie weer?![]()
Mijn plan vandaag: Heerlijk met boek in de tuin in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |