Nou ja zegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de nr's wel eens sturen?
Heb ze geript op de pc staan
Wat dacht je dan? Dat ik een arrogante kut was?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je bent eigenlijk best vriendelijk
.
*Ang3l lief aankijktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de nr's wel eens sturen?
Heb ze geript op de pc staan
quote:
Ik heb die nooit gedeactiveerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:11 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik m'n CV weer gaan activeren op MonsterBoard?
Waarom? Je weet toch nooit of er nog iets leuks voorbij komt? Wil niet meteen zeggen dat je er iets mee moet doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik wel nadat ik m'n nieuwe (maar dus niet erg leuke) baan had gevonden...
Ik werd doodgespamd.. echt niet leuk meer. Dus vandaar op inactief gezetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom? Je weet toch nooit of er nog iets leuks voorbij komt? Wil niet meteen zeggen dat je er iets mee moet doen?
Zo, lekker in de tuin, net terug van kapper
dan moet je ook kijken welke vinkjes er standaard aanstaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werd doodgespamd.. echt niet leuk meer. Dus vandaar op inactief gezet
Ja ja.. vorige keer stond ik per ongeluk niet op vertrouwelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan moet je ook kijken welke vinkjes er standaard aanstaan
Nieuwsgierige mode aanWat doe je voor werk dan? Nieuwsgierige mode uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. vorige keer stond ik per ongeluk niet op vertrouwelijk
Maar ja, toen boeide het ook niet omdat ze op m'n werk toch al wisten dat ik weg wilde..
Ik doe nu technische ondersteuning op computer en netwerk beveiligings producten. Maar ik vind er maar weinig aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nieuwsgierige mode aanWat doe je voor werk dan? Nieuwsgierige mode uit
Een soort ADT?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe nu technische ondersteuning op computer en netwerk beveiligings producten. Maar ik vind er maar weinig aan
Oh, ja, maar dan alleen digitaal en tegen virussen, malware, spam etc...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
ik ga niet door voor de 2de ronde
![]()
http://www.adt-security.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |