abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68682196
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nog maar een keer, hij omzeilt, 2 agenten, hij knalt met een noodvaart verder, 500 meter vóór de eerste mensen, en dan denk je, ach, hij wil nog op tijd komen
Ik ben écht benieuwd welke draai ze hier aan gaan geven
Wie heeft dat zo verklaard?
Heb je ergens een krantenartikel waar de verkeersregelaar dat zo uitleggen. Want dat lijkt mij echt totale onzin.
pi_68682213
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nog maar een keer, hij omzeilt, 2 agenten, hij knalt met een noodvaart verder, 500 meter vóór de eerste mensen, en dan denk je, ach, hij wil nog op tijd komen
Ik ben écht benieuwd welke draai ze hier aan gaan geven
In Apeldoorn was geen grote stormloop van mensen verwacht.
Het grote feest met grote mensenmassa's is toch elders.

Wie verwacht er nu zo'n dwaas? Kon al jarenlang.
pi_68682222
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....

De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.

Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Welk artikel was dat?
Het lijkt mij complete onzin dat ze dat verklaard hebben. Denk dat de agenten die het verkeer tegen moesten houden uberhaupt niet met de media praten.
  Admin dinsdag 5 mei 2009 @ 09:31:19 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68682522
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

In Apeldoorn was geen grote stormloop van mensen verwacht.
Het grote feest met grote mensenmassa's is toch elders.

Wie verwacht er nu zo'n dwaas? Kon al jarenlang.
Tuurlijk, niemand verwacht zo'n dwaas!

Maar snapt nu niemand wat ik bedoel?

Heb jij weleens agenten omzeild bij een afzetting?!
Je komt daarna echt niet veel verder.

Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:44:58 #165
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68682805
Ben net ff gaan kijken naar de reconstructie, daar valt je de mond van open.......

Hebben die agenten écht niet gereageerd ?????? Wat ongelovelijk stom en nalatig

Kwestie van : ze stonden erbij en keken ernaar
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_68682895
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Ben net ff gaan kijken naar de reconstructie, daar valt je de mond van open.......

Ik ben geen rekenwonder maar volgens mij is 500 meter door een tot 100 km/h optrekkende suzuki van 16 jaar oud in minder dan 30 sec afgelegd. Die agenten hebben in hun portofoon melding hebben gemaakt van de auto, daar is geen twijfel over mogelijk, maar de reactietijd is voor alle betrokkenen gewoon te laag.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:51:11 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68682925
quote:
De twee agenten alarmeerden via hun zendsysteem hun collega’s en gingen er achteraan. Je staat erbij en je kijkt ernaar, met open mond van verbazing. Voordat je hebt gezegd: ‘Oh, jongens, dit gaat niet goed’, is het al gebeurd. We konden de klap horen, we zagen de mensen door de lucht vliegen.”
http://www.nrc.nl/binnenl(...)arst_T._niet_stuiten
Huilen dan.
pi_68683042
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom bevestigd dit nu volledig mijn beeld van de domheid van het politiecorps
Je zegt eerst dat er een onderzoek moet komen maar je weet nu al dat het waarschijnlijk door de domheid van de politiemensen komt.

Waar is dat onderzoek dan voor nodig?

Niemand in dit topic weet hoe het precies gegaan is.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:00:44 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68683114
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat er een onderzoek moet komen maar je weet nu al dat het waarschijnlijk door de domheid van de politiemensen komt.

Waar is dat onderzoek dan voor nodig?

Niemand in dit topic weet hoe het precies gegaan is.
Lambiekje had hier toch ook gepost?
Huilen dan.
pi_68683120
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]
hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
wat hadden die moeten doen dan? ik denk dat er wel meerdere mensen die dag probeerden om toch nog door de afzetting te komen om bij hun huis te komen. wat hadden die collega's moeten doen bij de eerste keer dat hij er door wilde komen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:19:14 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68683481
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:01 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

wat hadden die moeten doen dan? ik denk dat er wel meerdere mensen die dag probeerden om toch nog door de afzetting te komen om bij hun huis te komen. wat hadden die collega's moeten doen bij de eerste keer dat hij er door wilde komen?
Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68683540
Het is verdacht stil rond het verleden van Karst, ik weet wel waarom., het is een ex-militair en dan zijn ze bang dat hun Kriegpropaganda verstoort wordt.
Misschien heeft het wel te maken met Wageningen, waar verteranen geweigerd worden in het defile
pi_68683666
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

Een vriend van me was vroeger een regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.
Een vriend van me was vroeger geen regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij niet is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.

Het grootste gedeelte van de alcohol-gebruikers heeft nergens last van, ook maar toestemming vragen bij de huisarts? Die hebben namelijk een apparaatje die je kan vertellen dat wanneer jij overmatig wiet gaat gebruiken jij wel eens vatbaar kan zijn voor psychoses
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:33:16 #174
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68683847
quote:
THNX maakt het wat duidelijker.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:38:11 #175
52357 Lambiekje
pi_68683983
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:21 schreef RechtseRukker het volgende:
Het is verdacht stil rond het verleden van Karst, ik weet wel waarom., het is een ex-militair en dan zijn ze bang dat hun Kriegpropaganda verstoort wordt.
Misschien heeft het wel te maken met Wageningen, waar verteranen geweigerd worden in het defile
manchurian candidate wordt steeds een stukje reeeler
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:39:02 #176
52357 Lambiekje
pi_68684004
quote:

[..]

Tuurlijk, niemand verwacht zo'n dwaas!

Maar snapt nu niemand wat ik bedoel?

Heb jij weleens agenten omzeild bij een afzetting?!
Je komt daarna echt niet veel verder.

Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Groot onderzoek omkoping politie

mmm Agenten zijn dus ook niet zuiver. Leuk corruptie.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:10:28 #177
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68685080
Het is makkelijk achteraf te lullen vanachter je beeldschermpje. Dit is allemaal in heel korte tijd gebeurd. Die toeschouwers die geschept werden, hebben misschien ook niet geweten wat er achter hen afspeelde.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_68685172
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....

De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.

Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Ben benieuwd naar het artikel waar dat instaat. Volgens mij is die er namelijk helemaal niet.
quote:

[..]
Je gebruikt zware woorden met 'niet adequaat reageren' en 'staan te suffen'. Ze hebben echt wel gereageerd hoor, maar wat wil je doen binnen minder dan 20 seconden? Ten eerste duurt het al enkele seconden om het bericht te sturen, ten tweede moet je maar afwachten of dat bericht net de juiste persoon bereikt (ze zullen niet allemaal met elkaar in contact staan) en ten derde hadden ze gewoon te kort tijd om iets zinvols te doen. Men was gewoon kansloos. Achteraf lullen is altijd makkelijk.

En die agenten die hem terug hebben gestuurd hebben niets fout gedaan juist vanwege het feit dat ze hem weg hebben gestuurd. Het zal wel vaker voorkomen dat iemand er nog door wil (Karst zal zich niet verdacht hebben willen maken en zich ook gewoon normaal hebben gedragen), dus er was geen reden om heel groot alarm te slaan: de situatie die vaker voorkomt was opgelost.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:44 schreef deedeetee het volgende:

Ze hebben dus wel gewoon gereageerd.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
De situatie dat iemand er nog langs wil komt vaker voor en is heel normaal, dus om voor elke keer dat deze situatie zich voordoet nog een spijkermat neer te gaan leggen is overdreven.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vond die foto 2 (en nog een andere foto) wel heel duidelijk weergeven hoe verrast. Vooral die foto van de agent die met de rug naar het drama stond.

Alle mensen reageerden geschokt terwijl die agent nog niets doorhad.
Een foto is een momentopname hé. Die agent stond in een erehaag met zijn rug naar het gebeuren en het ging zo enorm snel achter hem. Misschien heeft ie zich een halve seconde na die foto wel omgedraaid. Dat hij op deze foto nog met zijn rug naar het gebeuren staat zegt mij niet zoveel.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 05-05-2009 11:19:38 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:14:25 #179
202348 Susi
Temple of Love
pi_68685215
tvp
pi_68685387
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Manono het volgende:
noem je dit nou een aanslag, of een persoonlijke tragedie

wat mij betreft meer het het laatste