Wie heeft dat zo verklaard?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog maar een keer, hij omzeilt, 2 agenten, hij knalt met een noodvaart verder, 500 meter vóór de eerste mensen, en dan denk je, ach, hij wil nog op tijd komen
Ik ben écht benieuwd welke draai ze hier aan gaan geven
In Apeldoorn was geen grote stormloop van mensen verwacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog maar een keer, hij omzeilt, 2 agenten, hij knalt met een noodvaart verder, 500 meter vóór de eerste mensen, en dan denk je, ach, hij wil nog op tijd komen
Ik ben écht benieuwd welke draai ze hier aan gaan geven
Welk artikel was dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....
De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.
Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Tuurlijk, niemand verwacht zo'n dwaas!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Apeldoorn was geen grote stormloop van mensen verwacht.
Het grote feest met grote mensenmassa's is toch elders.
Wie verwacht er nu zo'n dwaas? Kon al jarenlang.
Ik ben geen rekenwonder maar volgens mij is 500 meter door een tot 100 km/h optrekkende suzuki van 16 jaar oud in minder dan 30 sec afgelegd. Die agenten hebben in hun portofoon melding hebben gemaakt van de auto, daar is geen twijfel over mogelijk, maar de reactietijd is voor alle betrokkenen gewoon te laag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Ben net ff gaan kijken naar de reconstructie, daar valt je de mond van open.......
Hebben die agenten écht niet gereageerd ?????? Wat ongelovelijk stom en nalatig
Kwestie van : ze stonden erbij en keken ernaar
http://www.nrc.nl/binnenl(...)arst_T._niet_stuitenquote:„De twee agenten alarmeerden via hun zendsysteem hun collega’s en gingen er achteraan. Je staat erbij en je kijkt ernaar, met open mond van verbazing. Voordat je hebt gezegd: ‘Oh, jongens, dit gaat niet goed’, is het al gebeurd. We konden de klap horen, we zagen de mensen door de lucht vliegen.”
Je zegt eerst dat er een onderzoek moet komen maar je weet nu al dat het waarschijnlijk door de domheid van de politiemensen komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom bevestigd dit nu volledig mijn beeld van de domheid van het politiecorps
Lambiekje had hier toch ook gepost?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat er een onderzoek moet komen maar je weet nu al dat het waarschijnlijk door de domheid van de politiemensen komt.
Waar is dat onderzoek dan voor nodig?
Niemand in dit topic weet hoe het precies gegaan is.
wat hadden die moeten doen dan? ik denk dat er wel meerdere mensen die dag probeerden om toch nog door de afzetting te komen om bij hun huis te komen. wat hadden die collega's moeten doen bij de eerste keer dat hij er door wilde komen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat hadden die moeten doen dan? ik denk dat er wel meerdere mensen die dag probeerden om toch nog door de afzetting te komen om bij hun huis te komen. wat hadden die collega's moeten doen bij de eerste keer dat hij er door wilde komen?
Een vriend van me was vroeger geen regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij niet is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Een vriend van me was vroeger een regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.
THNX maakt het wat duidelijker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)arst_T._niet_stuiten
manchurian candidate wordt steeds een stukje reeelerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:21 schreef RechtseRukker het volgende:
Het is verdacht stil rond het verleden van Karst, ik weet wel waarom., het is een ex-militair en dan zijn ze bang dat hun Kriegpropaganda verstoort wordt.
Misschien heeft het wel te maken met Wageningen, waar verteranen geweigerd worden in het defile
Groot onderzoek omkoping politiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk, niemand verwacht zo'n dwaas!
Maar snapt nu niemand wat ik bedoel?
Heb jij weleens agenten omzeild bij een afzetting?!
Je komt daarna echt niet veel verder.
Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Ben benieuwd naar het artikel waar dat instaat. Volgens mij is die er namelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....
De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.
Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Je gebruikt zware woorden met 'niet adequaat reageren' en 'staan te suffen'. Ze hebben echt wel gereageerd hoor, maar wat wil je doen binnen minder dan 20 seconden? Ten eerste duurt het al enkele seconden om het bericht te sturen, ten tweede moet je maar afwachten of dat bericht net de juiste persoon bereikt (ze zullen niet allemaal met elkaar in contact staan) en ten derde hadden ze gewoon te kort tijd om iets zinvols te doen. Men was gewoon kansloos. Achteraf lullen is altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Ze hebben dus wel gewoon gereageerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Ben net ff gaan kijken naar de reconstructie, daar valt je de mond van open.......
Hebben die agenten écht niet gereageerd ?????? Wat ongelovelijk stom en nalatig
Kwestie van : ze stonden erbij en keken ernaar
De situatie dat iemand er nog langs wil komt vaker voor en is heel normaal, dus om voor elke keer dat deze situatie zich voordoet nog een spijkermat neer te gaan leggen is overdreven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
Een foto is een momentopname hé. Die agent stond in een erehaag met zijn rug naar het gebeuren en het ging zo enorm snel achter hem. Misschien heeft ie zich een halve seconde na die foto wel omgedraaid. Dat hij op deze foto nog met zijn rug naar het gebeuren staat zegt mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vond die foto 2 (en nog een andere foto) wel heel duidelijk weergeven hoe verrast. Vooral die foto van de agent die met de rug naar het drama stond.
Alle mensen reageerden geschokt terwijl die agent nog niets doorhad.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Manono het volgende:
noem je dit nou een aanslag, of een persoonlijke tragedie
wat mij betreft meer het het laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |