abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:39:02 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68684004
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk, niemand verwacht zo'n dwaas!

Maar snapt nu niemand wat ik bedoel?

Heb jij weleens agenten omzeild bij een afzetting?!
Je komt daarna echt niet veel verder.

Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Groot onderzoek omkoping politie

mmm Agenten zijn dus ook niet zuiver. Leuk corruptie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:10:28 #177
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68685080
Het is makkelijk achteraf te lullen vanachter je beeldschermpje. Dit is allemaal in heel korte tijd gebeurd. Die toeschouwers die geschept werden, hebben misschien ook niet geweten wat er achter hen afspeelde.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_68685172
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....

De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.

Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Ben benieuwd naar het artikel waar dat instaat. Volgens mij is die er namelijk helemaal niet.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Je gebruikt zware woorden met 'niet adequaat reageren' en 'staan te suffen'. Ze hebben echt wel gereageerd hoor, maar wat wil je doen binnen minder dan 20 seconden? Ten eerste duurt het al enkele seconden om het bericht te sturen, ten tweede moet je maar afwachten of dat bericht net de juiste persoon bereikt (ze zullen niet allemaal met elkaar in contact staan) en ten derde hadden ze gewoon te kort tijd om iets zinvols te doen. Men was gewoon kansloos. Achteraf lullen is altijd makkelijk.

En die agenten die hem terug hebben gestuurd hebben niets fout gedaan juist vanwege het feit dat ze hem weg hebben gestuurd. Het zal wel vaker voorkomen dat iemand er nog door wil (Karst zal zich niet verdacht hebben willen maken en zich ook gewoon normaal hebben gedragen), dus er was geen reden om heel groot alarm te slaan: de situatie die vaker voorkomt was opgelost.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Ben net ff gaan kijken naar de reconstructie, daar valt je de mond van open.......

Hebben die agenten écht niet gereageerd ?????? Wat ongelovelijk stom en nalatig

Kwestie van : ze stonden erbij en keken ernaar
Ze hebben dus wel gewoon gereageerd.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
De situatie dat iemand er nog langs wil komt vaker voor en is heel normaal, dus om voor elke keer dat deze situatie zich voordoet nog een spijkermat neer te gaan leggen is overdreven.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vond die foto 2 (en nog een andere foto) wel heel duidelijk weergeven hoe verrast. Vooral die foto van de agent die met de rug naar het drama stond.

Alle mensen reageerden geschokt terwijl die agent nog niets doorhad.
Een foto is een momentopname hé. Die agent stond in een erehaag met zijn rug naar het gebeuren en het ging zo enorm snel achter hem. Misschien heeft ie zich een halve seconde na die foto wel omgedraaid. Dat hij op deze foto nog met zijn rug naar het gebeuren staat zegt mij niet zoveel.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 05-05-2009 11:19:38 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:14:25 #179
202348 Susi
Temple of Love
pi_68685215
tvp
pi_68685387
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Manono het volgende:
noem je dit nou een aanslag, of een persoonlijke tragedie

wat mij betreft meer het het laatste
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:56:51 #181
52357 Lambiekje
pi_68686951
Politie is ook geheel niet opgeleid voor het explosieve groei (~1500%) afgelopen decennium van een nieuw soort geweld dat van medicatie a la Prozac en Ritalin. Verward , on-top-of the-world en suicidaal gedrag.

Ik vind het een kwalijke zaak dat daar niet adequaat op gehandeld wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:05:34 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68687247
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
Politie is ook geheel niet opgeleid voor het explosieve groei (~1500%) afgelopen decennium van een nieuw soort geweld dat van medicatie a la Prozac en Ritalin. Verward , on-top-of the-world en suicidaal gedrag.
Heb je
a) Ondersteuning voor je uitspraak over die (1500%) groei?
b) en dat dat 'geweld' door prozac en ritalin veroorzaakt wordt?
quote:
Doe eens suggesties.
Huilen dan.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:07:56 #183
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68687294
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

anti-depressiva zijn de oorzaak?
pi_68688907
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9CD6E85F7BB24.html
quote:
12:48 05 mei 2009
Nog zes slachtoffers in ziekenhuis

Zes slachtoffers van de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag liggen nog in het ziekenhuis. Burgemeester De Graaf van Apeldoorn maakte bekend dat er nog drie zwaargewonden zijn, een man en twee vrouwen. Met een vrouw en twee meisjes van 16 en 8 gaat het beter. Eén van de meisjes kan mogelijk snel naar huis.

Koningin Beatrix en andere leden van de koninklijke familie zullen vrijdag bij de besloten herdenkingsbijeenkomst voor nabestaanden, slachtoffers en familie zijn. Premier Balkenende komt met een grote delegatie van het kabinet.

Er lopen inmiddels vier verschillende onderzoeken naar de aanslag.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 15:05:10 #185
163650 Greys
pi_68693772
FOTO achter linkje

OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.

Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:12:56 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68694075
Dank je Greys , adres via mijn pm dus !
En ook alvast bedankt aan de mensen die al een kaartje onderweg hebben.
Ik weet zeker dat ze er heel blij mee gaat zijn.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:37:32 #187
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68694937
oh-oh, zou het getraumatiseerde broertje ook een kaart op prijs stellen? Hij is eigenlijk net zo zwaar getroffen als zijn zusje, zij het op psychisch vlak.

Graag het adres in elk geval. Dank!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 16:06:55 #188
163650 Greys
pi_68696014
Dude, wat lief van je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:09:15 #189
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68696109
Dude, meer info over broertje volgt zsm
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:17:11 #190
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68696443
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Dude, meer info over broertje volgt zsm
Dank je! Fijn dat je even wilt informeren.
Senna stuur ik alvast een dierenansicht.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_68699283
Ik had mijn pa net aan de telefoon... die heeft gisteravond van een persvoorlichter (goede bekende van hem) van de Gemeente Lingewaard (waar Huissen deel van uit maakt) gehoord... dat Karst geboren en getogen is in Apeldoorn
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:35:23 #192
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68699325
... and the plot thickens ...
pi_68699419
hoe vindt de familie van het meisje het dat hier hun huisadres rondzwerft over het forum?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 17:39:54 #194
163650 Greys
pi_68699466
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
hoe vindt de familie van het meisje het dat hier hun huisadres rondzwerft over het forum?
Die is hier uiteraard volledig van op de hoogte. Anders deed oh-oh het echt niet hoor.
Verder 'zwerft' het adres niet over het forum, maar is het per PM op te vragen.
En daarbij is het niet het HUISadres, maar haar adres in het ziekenhuis.

Gerustgesteld?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:08:37 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68700405
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
"hey sjaak, ga jij ff die spijkermat uit de auto halen, er komt er eentje aangereden met 100 km/u"
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68700585
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Die is hier uiteraard volledig van op de hoogte. Anders deed oh-oh het echt niet hoor.
Verder 'zwerft' het adres niet over het forum, maar is het per PM op te vragen.
En daarbij is het niet het HUISadres, maar haar adres in het ziekenhuis.

Gerustgesteld?
ja, bedankt. ik was even ongerust
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:49:22 #197
52357 Lambiekje
pi_68701670
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef Re het volgende:

[..]

"hey sjaak, ga jij ff die spijkermat uit de auto halen, er komt er eentje aangereden met 100 km/u"
nee na dat ze hem al eerder hadden aangehouden. De mat neerleggen daar hadden de Sjaken minstens een halfuur de tijd voor.

Liever save than sorry. Als een agent logisch had nagedacht tenminste. Maar met het bonnetjescultuur worden ze numb van.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 05-05-2009 19:00:34 ]
pi_68701735
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee na dat ze hem al eerder hadden aangehouden. De mat neerleggen daar hadden de Sjaken minstens een halfuur tijd voor.
wat ik heb begrepen is dat hij die eerdere keer er door heen WILDE, niet dat hij echt door de versperringen en dranghekken heen knalde of zo.

waarom zou je een spijkermat neerleggen alleen maar omdat een man er langs WILDE? ik denk dat er wel tientallen mensen die dag probeerden om toch nog in bepaalde straten te komen omdat ze daar toevallig moesten wezen ....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 18:56:33 #199
163650 Greys
pi_68701909
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

ja, bedankt. ik was even ongerust
Kan ik me voorstellen hoor! Bij nader inzien had ik dat er meteen bij moeten zeggen, nu was het net alsof we het huisadres van die mensen aan het uitdelen waren. Je hebt groot gelijk dat je er even naar vroeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68702797
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef marcodej het volgende:
Een foto is een momentopname hé. Die agent stond in een erehaag met zijn rug naar het gebeuren en het ging zo enorm snel achter hem. Misschien heeft ie zich een halve seconde na die foto wel omgedraaid. Dat hij op deze foto nog met zijn rug naar het gebeuren staat zegt mij niet zoveel.
Als mensen eens goed kijken dan zien ze ook dat de helft van het publiek ook die kant op kijkt. Waarom? Omdat meneer daar door twee rijen dranghekken is gegaan en daar dus ineens een hoop kabel vandaan kwam. In de tussentijd schiet er een auto met 50 tot 70km p/u voorbij. Als die agent al had kunnen reageren dan was hij aan de kant gesprongen en had hij er niet doodleuk stokstijf blijven staan. Als je de filmpjes ziet dan zie je de snelheid waarmee het gebeurd en de snelheid waarmee gereageerd wordt door omstanders. Die rennen echt snel al naar de gewonden toe, zonder nadenken want bij een aanslag had die auto heel goed een bom kunnen bevatten. Als iedereen zo snel kon reageren als dat hier geopperd worden dan zouden er helemaal geen verkeersongelukken meer gebeuren. Misschien verkeerd voorbeeld maar toch..

@Lambiekje
Er viel helemaal nergens op te anticiperen. Een man vraagt of hij er door mag. Nee is het antwoord. Niets bijzonders, geen reden om je collega's in te schakelen dat er een gek voorbij wil want dit is orde van de dag. Bij de tweede keer was er dus geen reden om te denken dat het verdacht zou zijn, niemand wist van de eerste keer en het antwoord was weer nee. Meneer krijgt door dat zijn plannetje (hoe slecht hij ook is) in het water valt, en draait door en geeft gas aan het begin van de straat om vervolgens door twee rijen dranghekken te schieten, door een rijen dikke mensenmassa te rijden om zo aan te tonen dat de beveiliging nergens op slaat. Jij vindt dus dat er twee agenten met spijkermat hadden moeten staan voor het geval iemand doordraait en in een opwelling denkt te moeten doen wat er gebeurd is? Je kan veel verwachten, maar dat gaat echt te ver. Wordt daarnaast ook een beetje moe van al dat gezeur van je, en al die samenzweringen die er zouden zijn en wat niet meer. Liever maak je je druk over en steek je je energie in de slachtoffers, nabestaanden, en waar je maar helpen kan. Anders moeten wij ons straks zorgen gaan maken dat jij volgend jaar wilt bewijzen dat jij toch gelijk hebt en de beveiliging zwak is. Moeten we ons zorgen maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')