Groot onderzoek omkoping politiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk, niemand verwacht zo'n dwaas!
Maar snapt nu niemand wat ik bedoel?
Heb jij weleens agenten omzeild bij een afzetting?!
Je komt daarna echt niet veel verder.
Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Ben benieuwd naar het artikel waar dat instaat. Volgens mij is die er namelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....
De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.
Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Je gebruikt zware woorden met 'niet adequaat reageren' en 'staan te suffen'. Ze hebben echt wel gereageerd hoor, maar wat wil je doen binnen minder dan 20 seconden? Ten eerste duurt het al enkele seconden om het bericht te sturen, ten tweede moet je maar afwachten of dat bericht net de juiste persoon bereikt (ze zullen niet allemaal met elkaar in contact staan) en ten derde hadden ze gewoon te kort tijd om iets zinvols te doen. Men was gewoon kansloos. Achteraf lullen is altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is er een gehele Koninklijke familie aanwezig, er komt een dwaas aan, omzeild 2 agenten en heeft 500 meter vrij baan, meer als je tot aan de naald meerekent.
En er wordt niet adequaat gereageerd.
En dan ben ik beniuewd welke draai ze hieraan gaan geven na de onderzoeken.
Maw Rambo met 600 machinegeweren had dus ook vrij baan gekregen als hij 2 agenten omzeild had.
Die 2 hebben op een akelige manier staan te suffen en hun collega's die hem een al een keer terug hadden gestuurd idem.
Ze hebben dus wel gewoon gereageerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Ben net ff gaan kijken naar de reconstructie, daar valt je de mond van open.......
Hebben die agenten écht niet gereageerd ?????? Wat ongelovelijk stom en nalatig
Kwestie van : ze stonden erbij en keken ernaar
De situatie dat iemand er nog langs wil komt vaker voor en is heel normaal, dus om voor elke keer dat deze situatie zich voordoet nog een spijkermat neer te gaan leggen is overdreven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
Een foto is een momentopname hé. Die agent stond in een erehaag met zijn rug naar het gebeuren en het ging zo enorm snel achter hem. Misschien heeft ie zich een halve seconde na die foto wel omgedraaid. Dat hij op deze foto nog met zijn rug naar het gebeuren staat zegt mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vond die foto 2 (en nog een andere foto) wel heel duidelijk weergeven hoe verrast. Vooral die foto van de agent die met de rug naar het drama stond.
Alle mensen reageerden geschokt terwijl die agent nog niets doorhad.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Manono het volgende:
noem je dit nou een aanslag, of een persoonlijke tragedie
wat mij betreft meer het het laatste
Heb jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
Politie is ook geheel niet opgeleid voor het explosieve groei (~1500%) afgelopen decennium van een nieuw soort geweld dat van medicatie a la Prozac en Ritalin. Verward , on-top-of the-world en suicidaal gedrag.
Doe eens suggesties.quote:Ik vind het een kwalijke zaak dat daar niet adequaat op gehandeld wordt.
anti-depressiva zijn de oorzaak?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
Politie is ook geheel niet opgeleid voor het explosieve groei (~1500%) afgelopen decennium van een nieuw soort geweld dat van medicatie a la Prozac en Ritalin. Verward , on-top-of the-world en suicidaal gedrag.
Ik vind het een kwalijke zaak dat daar niet adequaat op gehandeld wordt.
quote:12:48 05 mei 2009
Nog zes slachtoffers in ziekenhuis
Zes slachtoffers van de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag liggen nog in het ziekenhuis. Burgemeester De Graaf van Apeldoorn maakte bekend dat er nog drie zwaargewonden zijn, een man en twee vrouwen. Met een vrouw en twee meisjes van 16 en 8 gaat het beter. Eén van de meisjes kan mogelijk snel naar huis.
Koningin Beatrix en andere leden van de koninklijke familie zullen vrijdag bij de besloten herdenkingsbijeenkomst voor nabestaanden, slachtoffers en familie zijn. Premier Balkenende komt met een grote delegatie van het kabinet.
Er lopen inmiddels vier verschillende onderzoeken naar de aanslag.
Dank je! Fijn dat je even wilt informeren.quote:
Die is hier uiteraard volledig van op de hoogte. Anders deed oh-oh het echt niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
hoe vindt de familie van het meisje het dat hier hun huisadres rondzwerft over het forum?
"hey sjaak, ga jij ff die spijkermat uit de auto halen, er komt er eentje aangereden met 100 km/u"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een spijkermat neerleggen.. zeg maar wat. Politie heeft te laks gehandeld.
ja, bedankt. ik was even ongerustquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is hier uiteraard volledig van op de hoogte. Anders deed oh-oh het echt niet hoor.
Verder 'zwerft' het adres niet over het forum, maar is het per PM op te vragen.
En daarbij is het niet het HUISadres, maar haar adres in het ziekenhuis.
Gerustgesteld?
nee na dat ze hem al eerder hadden aangehouden. De mat neerleggen daar hadden de Sjaken minstens een halfuur de tijd voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef Re het volgende:
[..]
"hey sjaak, ga jij ff die spijkermat uit de auto halen, er komt er eentje aangereden met 100 km/u"
wat ik heb begrepen is dat hij die eerdere keer er door heen WILDE, niet dat hij echt door de versperringen en dranghekken heen knalde of zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee na dat ze hem al eerder hadden aangehouden. De mat neerleggen daar hadden de Sjaken minstens een halfuur tijd voor.
Kan ik me voorstellen hoor! Bij nader inzien had ik dat er meteen bij moeten zeggen, nu was het net alsof we het huisadres van die mensen aan het uitdelen waren. Je hebt groot gelijk dat je er even naar vroeg.quote:
Als mensen eens goed kijken dan zien ze ook dat de helft van het publiek ook die kant op kijkt. Waarom? Omdat meneer daar door twee rijen dranghekken is gegaan en daar dus ineens een hoop kabel vandaan kwam. In de tussentijd schiet er een auto met 50 tot 70km p/u voorbij. Als die agent al had kunnen reageren dan was hij aan de kant gesprongen en had hij er niet doodleuk stokstijf blijven staan. Als je de filmpjes ziet dan zie je de snelheid waarmee het gebeurd en de snelheid waarmee gereageerd wordt door omstanders. Die rennen echt snel al naar de gewonden toe, zonder nadenken want bij een aanslag had die auto heel goed een bom kunnen bevatten. Als iedereen zo snel kon reageren als dat hier geopperd worden dan zouden er helemaal geen verkeersongelukken meer gebeuren. Misschien verkeerd voorbeeld maar toch..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef marcodej het volgende:
Een foto is een momentopname hé. Die agent stond in een erehaag met zijn rug naar het gebeuren en het ging zo enorm snel achter hem. Misschien heeft ie zich een halve seconde na die foto wel omgedraaid. Dat hij op deze foto nog met zijn rug naar het gebeuren staat zegt mij niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |