abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68648429
Youp van 't Hek heeft 't er ook over: http://weblogs2.nrc.nl/youp/2009/05/02/gek-mist-bus/
Leuke column, ook al mist hij het overzicht om met alle informatie die we hebben objectief dit ongeluk te kunnen analyseren.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:09:58 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68648635
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Redux het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar nu we achteraf weten wat hij heeft gedaan, met die wetenschap kun je nu dus zeggen dat hij heeft aangekondigt iets te gaan doen. Dat hij niet specifiek heeft gezegd wat doet er dan niet toe, hij heeft aangekondigt iets geks te gaan doen. Zo heel veel waarde moet je er dan ook niet aan hechten, maar debiel vind ik het niet. Het dekt gewoon de lading.
Het dekt wel de lading maar je moet er niet teveel waarde aan hechten? Dat zou betekenen dat je aan het hele artikel geen waarde moet hechten. Als de kop de lading dekt, that is.

En daar kan ik me niet in vinden, het artikel is best interessant omdat het aangeeft dat hij zich al langer zorgen maakte over zijn baan, huis, etc. en al een tijdje niet goed in z'n vel zat.
Huilen dan.
pi_68648841
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het dekt wel de lading maar je moet er niet teveel waarde aan hechten? Dat zou betekenen dat je aan het hele artikel geen waarde moet hechten. Als de kop de lading dekt, that is.

En daar kan ik me niet in vinden, het artikel is best interessant omdat het aangeeft dat hij zich al langer zorgen maakte over zijn baan, huis, etc. en al een tijdje niet goed in z'n vel zat.
Waarom is die kop debiel dan? Wat zou een betere kop volgens jou zijn?
pi_68648949
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef buachaille het volgende:
Youp van 't Hek heeft 't er ook over: http://weblogs2.nrc.nl/youp/2009/05/02/gek-mist-bus/
Leuke column, ook al mist hij het overzicht om met alle informatie die we hebben objectief dit ongeluk te kunnen analyseren.
he, hij heeft het over ons:
quote:
De man is dood en op internet mag men reageren. De een vindt het zijn verdiende loon en de ander had hem liever nog een jaar of veertig als een plant in een rolstoel zien kwijlen. Wat maak het uit wat men vindt?
Niks.

Maar men vindt het prettig dit te kunnen schrijven op allerhande braaksites. Laten ze hun mening maar braken, denk ik zacht, altijd beter dan dat ze in een oude Suzuki stappen en hun gram gaan halen.
pi_68649239
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Redux het volgende:

[..]

"Tatest kondigde 'gekke dingen' aan"
  maandag 4 mei 2009 @ 11:27:21 #56
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68649263
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

he, hij heeft het over ons:
[..]
pi_68649309
[quote]Op maandag 4 mei 2009 11:00 schreef yavanna het volgende:

Ipv dat hij hulp zocht, neeee, lekker blijven zwelgen in zijn ellende en anderen de schuld geven en uiteindelijk een hoop onschuldige mensen zoiets aan doen.
[/quote

en jij denkt dat de hulpverlening hier zalig makend is?

:D
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_68649396
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:26 schreef snowgoon het volgende:

"Tatest kondigde 'gekke dingen' aan"
Ik vind 'gruweldaad' de lading beter dekken dan 'gekke dingen'.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:31:56 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68649431
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Redux het volgende:

[..]

Een opmerking die terloops gemaakt wordt is geen aankondiging.

Betere kop was misschien: 'Karst T had al langer geen zin meer in het leven' of 'Na zijn ontslag hoefde het voor Karst T niet meer'
Huilen dan.
pi_68649458
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik vind 'gruweldaad' de lading beter dekken dan 'gekke dingen'.
Ik niet.
In het gesprek is niet besproken dat die met een auto door een publiek zou rijden. Er is alleen gezegd (volgens de buurman) dat T. gekke dingen zou gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')