Ik heb gelezen dat het zelfs tot 2 maanden in je bloed kan zitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
Probleem bij Cannabis is alleen dat het wat langer in je bloed blijft zitten. Ze kunnen moeilijk het tijdstip van gebruik achterhalen.
Bij een gemiddelde gebruik kan het na 4/ 5 dagen nog aangetoond worden via urine, bij een regelmatig gebruiker kan dit oplopen tot 3 weken.
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:18 schreef Metatron het volgende:
Canabis de oorzaak?
Ik denk eerder dat het rijden in een Suzuki Swift de oorzaak is. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat het moeten rondrijden in zo'n koekblik voor een ernstig geestelijk trauma kan zorgen.
Het AD sugereert nu dat de actiee zoals Tates die heeft uitgevoerd, al bekend was. Maar het was alleen maar een algemeen iets. Iets geks doen, kan ook betekenen voor de trein gaan liggen, aan een brug gaan hangen of een pilletje teveel nemen. Iets waarvan iedereen nu zal zeggen "had die dat maar gedaan".quote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat een debiele kop is? Aankondigen kan toch ook gewoon op die manier? Hoe wil je het anders noemen?
Dat snap ik, maar nu we achteraf weten wat hij heeft gedaan, met die wetenschap kun je nu dus zeggen dat hij heeft aangekondigt iets te gaan doen. Dat hij niet specifiek heeft gezegd wat doet er dan niet toe, hij heeft aangekondigt iets geks te gaan doen. Zo heel veel waarde moet je er dan ook niet aan hechten, maar debiel vind ik het niet. Het dekt gewoon de lading.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het AD sugereert nu dat de actiee zoals Tates die heeft uitgevoerd, al bekend was. Maar het was alleen maar een algemeen iets. Iets geks doen, kan ook betekenen voor de trein gaan liggen, aan een brug gaan hangen of een pilletje teveel nemen. Iets waarvan iedereen nu zal zeggen "had die dat maar gedaan".
Bron: de onvolprezen website met altijd goede teksten NU.NLquote:'Karst T. kondigde daad aan'
Uitgegeven: 4 mei 2009 07:45
Laatst gewijzigd: 4 mei 2009 07:45
AMSTERDAM - De dader van de aanslag bij Koninginnedag heeft zijn daad nog geen maand geleden aangekondigd. Dat zegt zijn voormalige buurman uit Velp maandag in het AD.
Toen Karst T. nog in Velp woonde, zou hij zich in een café in een gesprek met de buurman hebben beklaagd over de uitzichtloosheid van zijn bestaan.
Nadat hij had geblowd zou hij hebben gezegd dat hij baalde van zijn situatie als werkloze en dat hij 'misschien wel gekke dingen' ging doen als hij de huur niet meer kon betalen.
Volgens het AD had hij afgelopen vrijdag, een dag na het drama, de sleutels in moeten leveren. De buurman nam de uitingen destijds niet serieus.
Willem-Alexander
De Telegraaf schrijft op basis van medewerkers van de marechaussee dat T. het had voorzien op prins Willem-Alexander en prinses Máxima. Hij zou hun namen meerdere keren hebben genoemd na vragen van een agent die direct na de aanslag was toegesneld.
De ex-buurman van T. gaat er niet van uit dat hij het speciaal op de twee had gemunt. Volgens hem wilde T., die 'iets tegen het keurslijf van de maatschappij' had, deze maatschappij raken door het Koningshuis in het algemeen te treffen.
Een oud collega van hem had toch ook verteld dat K al meer dan een jaar terug aangaf wat te willen doen, iets in de trant van 'als ik ga, dan zij ook', oid.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef eleusis het volgende:
Knarst T. had al langer plannen!
[..]
Bron: de onvolprezen website met altijd goede teksten NU.NL
Het dekt wel de lading maar je moet er niet teveel waarde aan hechten? Dat zou betekenen dat je aan het hele artikel geen waarde moet hechten. Als de kop de lading dekt, that is.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar nu we achteraf weten wat hij heeft gedaan, met die wetenschap kun je nu dus zeggen dat hij heeft aangekondigt iets te gaan doen. Dat hij niet specifiek heeft gezegd wat doet er dan niet toe, hij heeft aangekondigt iets geks te gaan doen. Zo heel veel waarde moet je er dan ook niet aan hechten, maar debiel vind ik het niet. Het dekt gewoon de lading.
Waarom is die kop debiel dan? Wat zou een betere kop volgens jou zijn?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het dekt wel de lading maar je moet er niet teveel waarde aan hechten? Dat zou betekenen dat je aan het hele artikel geen waarde moet hechten. Als de kop de lading dekt, that is.
En daar kan ik me niet in vinden, het artikel is best interessant omdat het aangeeft dat hij zich al langer zorgen maakte over zijn baan, huis, etc. en al een tijdje niet goed in z'n vel zat.
he, hij heeft het over ons:quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef buachaille het volgende:
Youp van 't Hek heeft 't er ook over: http://weblogs2.nrc.nl/youp/2009/05/02/gek-mist-bus/
Leuke column, ook al mist hij het overzicht om met alle informatie die we hebben objectief dit ongeluk te kunnen analyseren.
quote:De man is dood en op internet mag men reageren. De een vindt het zijn verdiende loon en de ander had hem liever nog een jaar of veertig als een plant in een rolstoel zien kwijlen. Wat maak het uit wat men vindt?
Niks.
Maar men vindt het prettig dit te kunnen schrijven op allerhande braaksites. Laten ze hun mening maar braken, denk ik zacht, altijd beter dan dat ze in een oude Suzuki stappen en hun gram gaan halen.
"Tatest kondigde 'gekke dingen' aan"quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom is die kop debiel dan? Wat zou een betere kop volgens jou zijn?
Een opmerking die terloops gemaakt wordt is geen aankondiging.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom is die kop debiel dan? Wat zou een betere kop volgens jou zijn?
Ik niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik vind 'gruweldaad' de lading beter dekken dan 'gekke dingen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |