quote:Op zondag 3 mei 2009 20:49 schreef Robinhoo het volgende:
gaat een vol uitvakje worden denk ik zondag.
als we jullie gaan uitlachen, worden jullie dan boos.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Volgens mij is elke provinciaal jaloers op het grote Ajax.
Iedereen die ik ken gaat niet volgende week, dus het enige wat vol is dat is het uitvakquote:Op zondag 3 mei 2009 20:49 schreef Robinhoo het volgende:
gaat een vol uitvakje worden denk ik zondag.
als we jullie gaan uitlachen, worden jullie dan boos?
Niemand! Dat zei ik net al. 't Is een zooitje slijmjurken.quote:
Ga jij wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken gaat niet volgende week, dus het enige wat vol is dat is het uitvak
Dat is het beste signaal wat je nu af kan geven. Gewoon een leeg Arena. Opgebokt met al dat gedoe. Wedstrijd om niks dan komt er ook niks.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken gaat niet volgende week, dus het enige wat vol is dat is het uitvak
dat had ik al verwacht ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat hebben Feyenoorders toch met Ajax en toeschouwers(aantallen)? Kijk lekker naar je eigen clubquote:
Wat lul je? Ik ga wel. Ik ga me alleen wel helemaal lamzuipen zodat het allemaal wat minder erg lijkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mogen ze het nog groot op de sites gaan zetten. Ik heb nog een arena kaart dus moet denk sowieso de overloop opquote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan van de tribune pleuren?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat lul je? Ik ga wel. Ik ga me alleen wel helemaal lamzuipen zodat het allemaal wat minder erg lijkt.
Ik denk ook niet dat er iemand bij Ajax is die hem kan ontslaan. Als hij verstandig is houdt hij de eer aan zichzelf. Nu er goede opvolgers beschikbaar zijn. EN omdat hij dan als hij een beetje bijgeleerd heeft weer terug kan komen zonder gezichtsverlies.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Niemand! Dat zei ik net al. 't Is een zooitje slijmjurken.
Is er tegenwoordig nog wat om jaloers op te zijn dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Volgens mij is elke provinciaal jaloers op het grote Ajax.
Het shi.. nee zelfs dat niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig nog wat om jaloers op te zijn dan?
Dat bijleren dat zal er wel nooit van komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand bij Ajax is die hem kan ontslaan. Als hij verstandig is houdt hij de eer aan zichzelf. Nu er goede opvolgers beschikbaar zijn. EN omdat hij dan als hij een beetje bijgeleerd heeft weer terug kan komen zonder gezichtsverlies.
Ja wij zijn de recordhouder bijna-kampioen van Nederland.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig nog wat om jaloers op te zijn dan?
Jawel maar dan moet hij meer naar de grote meester luisteren en hem niet als ene klein kind afserveren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat bijleren dat zal er wel nooit van komen.
De afgelopen 5 jaren heeft hij anders niks geleerd. Hij maakt nog altijd onbegrijpelijke tactische fouten, voert nog altijd onlogische wissels door. 't Is een drama met die clown.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet hij meer naar de grote meester luisteren en hem niet als ene klein kind afserveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |