quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan Cvitanich heb je ook niets. Die is alleen goed in thuiswedstrijden tegen de nummer 16 tm 18.
Ja, zo kan je bezig blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.![]()
En het niet aankopen van een nieuwe spits toen Huntelaar vertrok, dat vergeten we dan nog even he.
Zeker weten, ik weet nog genoeg dingen waarom Van Basten geen topcoach is en nooit zal worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, zo kan je bezig blijven.
En inderdaad, aan de kwestie Seedorf kon je ook zien dat hij niet met persoonlijkheden kan omgaan. Was ook zo met Davids, Van Nistelrooy, Van Bommel.
Bodul lijkt mij ook niet zo goed. Ze moeten gewoon weer ff een speler voor 15 miljoen kopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Dat weet ik nog niet zo, die zou ik nog wel een kansje geven, maar sowieso een nieuwe spits erbij. Die Bodul wordt niks joh.
Juist!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Zeker weten, ik weet nog genoeg dingen waarom Van Basten geen topcoach is en nooit zal worden.![]()
Van Bommel was echt een gemis tijdens het WK.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef Rots het volgende:
[..]
En dat is de volgende stommeling die geen sarcasme snapt.
Nee. Kom maar eens met goed gescoutte talenten voor een kleine prijs. Ligt er ook niet zo'n zware druk op de schouders van zulke spelers als het er niet uitkomt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bodul lijkt mij ook niet zo goed. Ze moeten gewoon weer ff een speler voor 15 miljoen kopen.
Daar is Wielaert voor. Ik zou wel graag een beuker als Boulahrouz willen zien die de tegenstander 90 minuten lang op z'n hakken staat te trappen en er voor zorgt dat diegene geen bal raakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Boulahrouz de man is die Ajax nodig heeft. De man kan leuk verdedigen, maar dan houd het ook wel een beetje op. Het is geen opbouwer en hij zet ook zeker niet de lijnen uit in het veld.
Van Bommel was er gewoon op het WK hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Zeker weten, ik weet nog genoeg dingen waarom Van Basten geen topcoach is en nooit zal worden.![]()
Van Bommel was echt een gemis tijdens het WK.![]()
Daar wil ik er een handvol van zien rondlopen bij Ajax. Echte beulen, slagers en houthakkers.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef w00h00 het volgende:
Ik zou wel graag een beuker als Boulahrouz willen zien die de tegenstander 90 minuten lang op z'n hakken staat te trappen en er voor zorgt dat diegene geen bal raakt.
Ja dat hoop je altijd, maar dat weet je nooit van te voren. Dat had ook niemand bij Sulejmani verwacht dat hij het zo moeilijk zou hebben. Maar zijn tijd komt nog wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Chadi het volgende:
Wielaert is absoluut geen miskoop. Net als Sulejmani. Je hebt er te veel voor betaald dat wel maar het is een jongen die er echt wel komt. Alleen voor dat geld moet je iemand kopen die er al staat.
Een paar Russen of Roemenen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar wil ik er een handvol van zien rondlopen bij Ajax. Echte beulen, slagers en houthakkers.
Dan moet je bij PSV kijken. Die hebben allemaal anti-voetballers.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar wil ik er een handvol van zien rondlopen bij Ajax. Echte beulen, slagers en houthakkers.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de UEFA cup winnen best mooi is. Mooier dan kampioen wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Boeit mij die pleurisuefacup. Kampioen worden, dat wil ik!
Dat zijn toch geen typeringen voor een Ajax-speler of ben ik nou gek?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1273quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de Chamions League winnen weer mooier is dan de UEFA Cup winnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de UEFA cup winnen best mooi is. Mooier dan kampioen worden
Bij Feyenoord loopt er zoveel wat kan voetballenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan moet je bij PSV kijken. Die hebben allemaal anti-voetballers.
Je wilt havenarbeiders voetbal gaan spelen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar gaat het in deze kwestie niet om. Dus ik snap niet waarom je dat erbij moet halenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de Chamions League winnen weer mooier is dan de UEFA Cup winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |