quote:Matzekoekjes![]()
het was leeeuuuk! En leerzaam![]()
Ik heb mijn vest (grijzig sweatvest) ergens laten liggen. Bij Davinia of in Kersjes auto... Hij is het terugsturen niet waard dus wat mij betreft mag hij in de container, tenzij hij met Davinia mee kan naar de andere meeting, maar dan ook alleen maar als het verder geen moeite is.
quote:
Ergens daarachter lagen verdekt opgesteld de M&M's. Volgens mij zijn de zakken ongeschonden weer retour gegaanmet iam&mredleaderquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had wel de chocola gevonden
Stukkie voor onderweg
Is dat die doek die ik ook geprobeerd heb? Ik ben er nu namelijk van overtuigd dat ik toch écht een dunne doek nodig heb gelukkig ben ik bijna jarig.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef owlet het volgende:
Als je zegt dunne doek, dan zeg ik: hopp das leichte! Ik heb die van Reinhilde geprobeerd en mèèèèn wat is dat een fijne doek! Zo vreselijk dun, weinig stof maar toch comfortabel. Jammer dat ze maar in zo weinig kleuren te krijgen zijn!
Ik denk het wel, want wij missen net wat en ik ben net Vergeetachtige Jantjequote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, ik heb nog een omslagdoek gevonden. Van isis?
zijn er toch ook wat doeken vergeten?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want wij missen net wat en ik ben net Vergeetachtige JantjeIs de ene kant roze en fluwelig en de andere kant wit met roze-bruinige konijntjes erop?
En Zara Lemongrassen Zara Aubergine
Idd zacht met konijntjesquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want wij missen net wat en ik ben net Vergeetachtige JantjeIs de ene kant roze en fluwelig en de andere kant wit met roze-bruinige konijntjes erop?
En Zara Lemongrassen Zara Aubergine
Dat weet ik niet, wat voor kleur was die doek? Ik kan me je alleen herinneren met Ruben in Rio. Das leichte hopp van Reinhilde was wit met beige en hij voelde heel zijdeachtig zacht en dun.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jelief het volgende:
Die lichte
[..]
Is dat die doek die ik ook geprobeerd heb? Ik ben er nu namelijk van overtuigd dat ik toch écht een dunne doek nodig heb gelukkig ben ik bijna jarig.
Had dat dan gezegd, dan had een deur open gekund!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef Jelief het volgende:
het was een beetjewarm....
de doek die ik van Reinhilde heb geprobeeerd was dus idd de hopdoemijdiema!
slofjes ga ik ook ff kijken...
Wat wordt Thomas groot zegquote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Reinhilde het volgende:
Het was echt een nuttige en toch gezellige meet.![]()
Ik had het ook warm joh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |