Ik denk het wel, want wij missen net wat en ik ben net Vergeetachtige Jantjequote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, ik heb nog een omslagdoek gevonden. Van isis?
zijn er toch ook wat doeken vergeten?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want wij missen net wat en ik ben net Vergeetachtige JantjeIs de ene kant roze en fluwelig en de andere kant wit met roze-bruinige konijntjes erop?
En Zara Lemongrassen Zara Aubergine
Idd zacht met konijntjesquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want wij missen net wat en ik ben net Vergeetachtige JantjeIs de ene kant roze en fluwelig en de andere kant wit met roze-bruinige konijntjes erop?
En Zara Lemongrassen Zara Aubergine
Dat weet ik niet, wat voor kleur was die doek? Ik kan me je alleen herinneren met Ruben in Rio. Das leichte hopp van Reinhilde was wit met beige en hij voelde heel zijdeachtig zacht en dun.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Jelief het volgende:
Die lichte
[..]
Is dat die doek die ik ook geprobeerd heb? Ik ben er nu namelijk van overtuigd dat ik toch écht een dunne doek nodig heb gelukkig ben ik bijna jarig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |