abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68627876
Ik sloot het vorige topic met het volgende bericht:
quote:
Matzekoekjes

het was leeeuuuk! En leerzaam

Ik heb mijn vest (grijzig sweatvest) ergens laten liggen. Bij Davinia of in Kersjes auto... Hij is het terugsturen niet waard dus wat mij betreft mag hij in de container, tenzij hij met Davinia mee kan naar de andere meeting, maar dan ook alleen maar als het verder geen moeite is.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:15:21 #2
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68627918
ikwasd`rbij
Saartje
pi_68627960
Ik vond het ook erg leerzaam, en leuk!
Mijn girasol heb ik ondertussen verkocht en ik mag dus een nieuwe!
Ik moet zeggen dat ik Maneki's ellaroo erg fijn vond knopen.
Dus het wordt of een indio, of een ellaroo

Oh wacht ik vergeet de Bara Barn. Wat was dat ook een mooie doek zeg Macka!
pi_68628016
(ik was vrolijk bezig om in het vorige topic te posten)
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Webkim het volgende:
Zitten jullie allemaal nog in de knoop ofzo?

Ik ben als eerste weggegaan om half drie, Jasja was hard toe aan een slaapje. Ze was op hoek van de straat al in coma, thuis slapend een flesje gedronken en ze ligt nu nog steeds te slapen . Zal vanavond wel een latertje worden dus .

Ik vond het gezellig, leuk om een aantal medefokkers te zien en natuurlijk Avalon, Hannah, Isis, Thomas, Saartje, Eli en Ruben in het echt te bewonderen. Davinia, nogmaals dank voor de gastvrijheid.

Macka heeft me een doek met heupzit voorgedaan, ik heb een mei tai van Jelief omgehad en Kersjes heeft me geholpen met een Yamo. Omdat ik echt zo'n oen ben met knopen (op de manege was mijn paard altijd degene die losliep op het erf omdat het touw van het halster los was gegaan na mijn knoop en lief herinnerde me er net nog even aan dat ik ook nogal moeite had met het vastleggen van ons bootje ) geloof ik dat de Yamo het meest geschikt zou zijn. Jasja zat er lekker in te hupsen in ieder geval. Zojuist even gekeken voor een exemplaar op Marktplaats maar zonder succes - wellicht een goed teken dat ze echt goed gebruikt worden wat bij heel veel Chico en Babybjorn dingen staat dat ze eigenlijk nooit gebruikt zijn. Nog even een nachtje slapen alvorens te besluiten of ik er een ga aanschaffen.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:20:18 #5
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68628051
Ik ben ook al thuis! Het eten staat al op,gelukkig duurt het ff want ik zit nog vol van de matzekoekjes
Het was erg leerzaam ik voel mij echt zekerder! En lang leve de double hammok! Nu nog een dunne doek aanschaffen! Gelukkig ben ik eind van de maand jarig, maar ik wilde eigenlijk ook al een Yamo.... hmmm beslissingen beslissingen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:21:20 #6
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68628082
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
ikwasd`rbij
je avatar
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zondag 3 mei 2009 @ 18:23:15 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68628150
Ik ben ook weer thuis en het duizelt me nog van alle namen van dames, knopen en doeken. Veel gezien en geleerd en nou wil ik shoppen, shoppen, shoppen

Davinia onwijs bedankt voor het gastvrouwschap en Macka onwijs bedankt voor het meedenken en meenemen van Lampo.
Ik ben nog steeds verliefd op de kleurtjes van Lampo, maar ik vond hem lastiger te knopen dan andere doeken die ik geprobeerd heb, dus het zal bij een liefde op afstand blijven helaas.
pi_68628206
Als je zegt dunne doek, dan zeg ik: hopp das leichte! Ik heb die van Reinhilde geprobeerd en mèèèèn wat is dat een fijne doek! Zo vreselijk dun, weinig stof maar toch comfortabel. Jammer dat ze maar in zo weinig kleuren te krijgen zijn!
  zondag 3 mei 2009 @ 18:48:56 #9
4177 Jojogirl
pi_68628958
Oja, die Zara was wel heel erg mooi en fijn Maar die zijn tikkie duur en ik kan niet kiezen
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 19:12:46 #10
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68629675
Zara's met korting vanwege demo of kleine fout. Misschien iemand hier die er liever zoeen heeft dan de kerstrode uitverkoop Zara en haar doek aan Jojo wil doorverkopen?
Nee, niet ik.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 19:15:58 #11
141844 Macka66
pi_68629789
Oh, en ik ben gesloopt. Maar het was erg goed en gezellig. En veel prachtige kinders en zwangere buiken!
En een hele goeie ruimte met fijne gastvrouw en -heer.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68629921
Hier ook weer thuis en gegeten ook Ik vond het erg leuk en leerzaam, ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik een beetje van dragen in een doek begin te begrijpen En ik weet nu zeker dat ik ook geweven doeken wil hebben Het ziet er zó handig uit hoe iedereen hun kindje omknoopte dat ik er vertrouwen in heb dat mij dat ook wel gaat lukken na een tijdje oefenen

Nu alleen nog verzinnen welke doek(en) ik graag wil, sowieso een korte en een lange.. maar er is zoveel keuze

Oh en de brownies van Reinhilde waren echt heel erg lekker!! En de andere baksels ook trouwens, maar jeetje zeg, die brownies
  zondag 3 mei 2009 @ 19:33:36 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68630462
Ik vond het ook een erg geslaagde meeting! Leuk om het enthousiasme van anderen te zien, en anderen bezig te zien. En wat een doeken lagen er door de kamer verspreid
Vond het wel lastig actief mee te doen omdat Hannah zo graag op schoot ligt. Dus ik heb vooral meegekeken, maar mn banden jeuken om vanalles uit te proberen

De brownies en andere baksels waren idd heerlijk! Maar ik bedacht me net in de auto: waar waren de M&M's?!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68630559
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef texelonia het volgende:
waar waren de M&M's?!
idd!
  zondag 3 mei 2009 @ 19:37:08 #15
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68630600
Ik had wel de chocola gevonden
Stukkie voor onderweg
Saartje
  zondag 3 mei 2009 @ 19:42:34 #16
4177 Jojogirl
pi_68630830
Ik was m'n muffins ook helemaal vergeten, die zaten dus nog in m'n tas
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 19:46:30 #17
141844 Macka66
pi_68630986
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had wel de chocola gevonden
Stukkie voor onderweg
Ergens daarachter lagen verdekt opgesteld de M&M's. Volgens mij zijn de zakken ongeschonden weer retour gegaanmet iam&mredleader Ik heb ook nog drie dichte zakken (koshere) fruitgumkroko's in m'n tas. Gewoon niet meer aan gedacht door die tafel vol lekkers!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 20:03:26 #18
5428 crew  miss_sly
pi_68631686
Als ik jullie enthousiaste verhalen lees, vind ik het nog erger dat ik het heb moeten missen. Fijn dat het een geslaagde meet was. En Chan, als aanstaande moeder heb je nu dus wel echt een idee over dragen gekregen, ook al had je nog geen kindje bij je om te oefenen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68632034
Er waren babypoppen van Macka waarmee ik geoefend heb en ik heb Ruben heel even in mn doek gehad, om te voelen hoe dat nou anders voelt in verhouding tot een pop.

Ik heb voornamelijk gekeken naar wat anderen deden, maar dat was wel heel leerzaam want daardoor heb ik nu een veel beter idee van wat er allemaal mogelijk is. Ik had echt 0,0 idee van hoe het zou zijn, ik kan nu nog steeds niet echt knopen natuurlijk, maar dat geeft niks want ik weet nu wel zeker dat het goed te leren valt straks Dus ook zonder eigen baby heb ik er een hoop van opgestoken ja
pi_68632238
Wat fijn Chan, leuk! En bedankt voor het compliment over de brownies

(nixxx vroeg toen ik thuis was: 'er zijn zeker geen brownies over he?' met een sip gezicht

De M&M's heb ik ook gemist ja
Morgen maar even halen
  zondag 3 mei 2009 @ 20:49:17 #21
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68633363
Zo, ik ben ook weer thuis. Direct vanuit Davinia heb ik Devin opgehaald en zijn we doorgesjeesd naar schoonzus d'r verjaardag, ik ben nu echt geslooooopt!
Het was vanmiddag leuk, gezellig en leerzaam. En lekker natuurlijk, de bakkunsten waren weer uitsekend En ik heb heerlijk mogen knuffelen met kleine Ruben en Hannah
Ook heb ik de double hammock leren knopen, nu moet ik alleen nog een doek aanschaffen die lang genoeg is om deze knooptechniek mee te kunnen doe. Ik neig heel erg naar een Zara, wat een fijne doeken zijn dat!

En Owlet, ik vond inderdaad ineens een grijs vest in mijn auto! Ik zal hem eerdaags wel even bij Davinia droppen voor je.
.... met gevoel voor drama....
pi_68633551
Jair heeft het ook erg fijn gehad, ligt nu vrolijk in de wipper tegen z'n papa te praten over wat hij allemaal heeft meegemaakt

Tinuviel vond het erg leuk, is even de deur uit, maar ik zal haar op dit topic attenderen

Dank natuurlijk aan de gastheer- en vrouw (en Eli)
  zondag 3 mei 2009 @ 20:57:01 #23
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68633657
Die lichte
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef owlet het volgende:
Als je zegt dunne doek, dan zeg ik: hopp das leichte! Ik heb die van Reinhilde geprobeerd en mèèèèn wat is dat een fijne doek! Zo vreselijk dun, weinig stof maar toch comfortabel. Jammer dat ze maar in zo weinig kleuren te krijgen zijn!
Is dat die doek die ik ook geprobeerd heb? Ik ben er nu namelijk van overtuigd dat ik toch écht een dunne doek nodig heb gelukkig ben ik bijna jarig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:03:48 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68633937
Het was idd erg leuk en leerzaam!

En tot mijn grote mazzel vond ik ergens nog een gemist stukje brownie

Reinhilde, en mokka dan?

Ik voel me nu echt leeg zo zonder mokka

Snel didy tobi bestellen, heupdragen proberen, en als dat idd gaat lukken ook een korte doek bestellen (indio?) en wrs ook een mei tai.

die dubbele hammock is uiteindelijk wel lekker idd.
er gingen mensen weg, en op een gegeven moent dacht ik "wacht ff,ik heb eli op mn rug in een doek die niet van mij is" helemaal vergeten dat hij op mn rug hing

en dat met een (knalroze) indio...
twijfel, twijfel, twijfel...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68634268

[ Bericht 25% gewijzigd door Reinhilde op 03-05-2009 21:28:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')