(ik was vrolijk bezig om in het vorige topic te posten)
quote:
Ik ben als eerste weggegaan om half drie, Jasja was hard toe aan een slaapje. Ze was op hoek van de straat al in coma, thuis slapend een flesje gedronken en ze ligt nu nog steeds te slapen

. Zal vanavond wel een latertje worden dus

.
Ik vond het gezellig, leuk om een aantal medefokkers te zien en natuurlijk Avalon, Hannah, Isis, Thomas, Saartje, Eli en Ruben in het echt te bewonderen. Davinia, nogmaals dank voor de gastvrijheid.
Macka heeft me een doek met heupzit voorgedaan, ik heb een mei tai van Jelief omgehad en Kersjes heeft me geholpen met een Yamo. Omdat ik echt zo'n oen ben met knopen (op de manege was mijn paard altijd degene die losliep op het erf omdat het touw van het halster los was gegaan na mijn knoop

en lief herinnerde me er net nog even aan dat ik ook nogal moeite had met het vastleggen van ons bootje

) geloof ik dat de Yamo het meest geschikt zou zijn. Jasja zat er lekker in te hupsen in ieder geval. Zojuist even gekeken voor een exemplaar op Marktplaats maar zonder succes - wellicht een goed teken dat ze echt goed gebruikt worden wat bij heel veel Chico en Babybjorn dingen staat dat ze eigenlijk nooit gebruikt zijn. Nog even een nachtje slapen alvorens te besluiten of ik er een ga aanschaffen.