volgens mij niet veel maar je hoeft daarvoor niet een duur pakje te halen. maar de ingredienten heb ik altijd wel in huis behalve van de week dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Ynske het volgende:
wat is t verschil met dat recept dan met dat op t pak van de appelcrumble?
Foppe is een braverikjequote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef k_i_m het volgende:
Wat zittie keurig met zijn poten over elkaar gevouwen.
Hier is ie alquote:appels in kleine stukjes snijden, in de ovenschaal die je gaat gebruiken, zodat je ong. 1,5 cm aan appels hebt. Beetje ongeklopte slagroom in de ovenschaal gieten, (over de stukjes appel dus, maar die moeten niet gaan zwemmen), kaneel erover.
De 'crumble' maak je door: 3 delen bloem. 1 deel suiker, en dan boter; ik gebruik meestal vloeibare AH Culinair. Tja, hoeveel boter? Dat gaat op gevoel. Totdat je van die kruimels hebt zeg maar. Proef het ook even, het kan zijn dat je het lekkerder vindt om nog wat suiker toe te voegen.
De kruimels strooi je vervolgens over de appels. Dan zet je de schaal in de oven; ligt aan de grootte van de schaal hoe lang. Die van vandaag (voor 8 personen) heeft er 25 minuten in gestaan. Gewoon goed controleren, tot het een beetje bruin is! Op 200 C.
ik gebruik 150 gr meel, 100gr boter en 75gr suiker.
Vandag heb ik errozijntjes door gedaan
Baas boevn baasquote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef Webkim het volgende:
Haha har har, ik was ook al bezig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Raissa het volgende:
Komt vriendlief net beneden met Mila, zet een piepstemmetje op en zegt: "Kijk mama, ik heb zelf mijn kleren uitgezocht"..... Had Mila een oranje jurkje aan met daaronder een licht roze shirtje en een donker roze broekje
Ja, eigenlijk wel hčquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Miladat vraagt wel om een foto he Raissa?!
Wat een scheetje! Zou leuk zijn als hij/zij bij jullie mag komen wonenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
vriend en ik hadden het er al eerder over dat we graag gezinsuitbreiding wilde, en na wat zoekwerk kwam en we vanavond dit droppie tegen.
gelijk een smsje verzonden (het is tenslotte zondag) en morgen geven we even een belletje.
ben benieuwd of wij dit pluizebolletje in ons kleine gezinnetje mogen opnemen.
Dat wordt nog wat danquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, Mila heeft gewoon een heel eigen stijl
jawel joh!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef Lois het volgende:
Ah Bar wat een kjoetie![]()
![]()
Als ik in van die blauwe kittenoogjes kijk ben ik alweer bijna verkocht he, echt het scheelt niks. (je ziet daar nl. geen rondzeikende kutkater in, dit is gewoon een ongelooflijk lekker mormeltje zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |