volgens mij niet veel maar je hoeft daarvoor niet een duur pakje te halen. maar de ingredienten heb ik altijd wel in huis behalve van de week dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Ynske het volgende:
wat is t verschil met dat recept dan met dat op t pak van de appelcrumble?
Foppe is een braverikjequote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef k_i_m het volgende:
Wat zittie keurig met zijn poten over elkaar gevouwen.
Hier is ie alquote:appels in kleine stukjes snijden, in de ovenschaal die je gaat gebruiken, zodat je ong. 1,5 cm aan appels hebt. Beetje ongeklopte slagroom in de ovenschaal gieten, (over de stukjes appel dus, maar die moeten niet gaan zwemmen), kaneel erover.
De 'crumble' maak je door: 3 delen bloem. 1 deel suiker, en dan boter; ik gebruik meestal vloeibare AH Culinair. Tja, hoeveel boter? Dat gaat op gevoel. Totdat je van die kruimels hebt zeg maar. Proef het ook even, het kan zijn dat je het lekkerder vindt om nog wat suiker toe te voegen.
De kruimels strooi je vervolgens over de appels. Dan zet je de schaal in de oven; ligt aan de grootte van de schaal hoe lang. Die van vandaag (voor 8 personen) heeft er 25 minuten in gestaan. Gewoon goed controleren, tot het een beetje bruin is! Op 200 C.
ik gebruik 150 gr meel, 100gr boter en 75gr suiker.
Vandag heb ik errozijntjes door gedaan
Baas boevn baasquote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef Webkim het volgende:
Haha har har, ik was ook al bezig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Raissa het volgende:
Komt vriendlief net beneden met Mila, zet een piepstemmetje op en zegt: "Kijk mama, ik heb zelf mijn kleren uitgezocht"..... Had Mila een oranje jurkje aan met daaronder een licht roze shirtje en een donker roze broekje
Ja, eigenlijk wel hčquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Miladat vraagt wel om een foto he Raissa?!
Wat een scheetje! Zou leuk zijn als hij/zij bij jullie mag komen wonenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
vriend en ik hadden het er al eerder over dat we graag gezinsuitbreiding wilde, en na wat zoekwerk kwam en we vanavond dit droppie tegen.
gelijk een smsje verzonden (het is tenslotte zondag) en morgen geven we even een belletje.
ben benieuwd of wij dit pluizebolletje in ons kleine gezinnetje mogen opnemen.
Dat wordt nog wat danquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, Mila heeft gewoon een heel eigen stijl
jawel joh!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef Lois het volgende:
Ah Bar wat een kjoetie![]()
![]()
Als ik in van die blauwe kittenoogjes kijk ben ik alweer bijna verkocht he, echt het scheelt niks. (je ziet daar nl. geen rondzeikende kutkater in, dit is gewoon een ongelooflijk lekker mormeltje zo)
oh krijg jij ook van die schattige rooie wangetjes dan na 2 drankjes?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef pinquit het volgende:
ik heb altijd al niet zo goed tegen drank gekund3 glaasjes was voor mij genoeggg om whuuuut te gaan.
nu is een half glaasje genoegvan mn papa geėrfd
oh well, t is wel goedkoop. en eigenlijk vind ik t gewoon vies. t enige dat ik lekker vind is wodka lime of wodka bitterlemon (en dan niet te sterk
)
oeeeeeh nektrekkers!!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef pinquit het volgende:
vroeger lustte ik wel baileys, dus hadden we in dublin bedacht dat we een glaasje baileys gingen doen, zodat er toch nog iets alcoholisch binnenkwam.
toen deed ik dit:
[ afbeelding ]hmmm lekker
*RIL*
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond dames! Oeh, gaat het over drank?
Ja, nou een rode wijn op zijn tijd lust ik welquote:
Oe ja, lekker huupquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Proseccoof Cava
hihi, dat voelt zo lekker decadent
Maar voor nu hou ik het hierbij geloof ik
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
wie wil er ook een glaasje?
Euhm..ja...en nuquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef Svensational het volgende:
fokschaap en misssly zijn dus gewoon een stelletje?
Nou, juliie stemmen leken zo veel op elkaar dus toen heb ik een heel onderzoek ingesteld, en toen dacht ik er dus achter te zijn dat beiden dezelfde persoon waren en wilde de stemmen al niet meetellen, tot ik er dus achter kwam dat jullie een stel zijnquote:
Wij zijn het gewoon heel erg eensquote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, juliie stemmen leken zo veel op elkaar dus toen heb ik een heel onderzoek ingesteld, en toen dacht ik er dus achter te zijn dat beiden dezelfde persoon waren en wilde de stemmen al niet meetellen, tot ik er dus achter kwam dat jullie een stel zijn.
Dat heeft Bert ook. Die drinkt dus altijd maar heeeeeeeel weinigquote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef Saffier het volgende:
Oeh drank![]()
Ik vind rode wijn heeeel af en toe wel lekker (2 keer per jaar dus ofzo) maar ik ben al dronken als ik aan een fles ruikVrienden schenken voor mij altijd een bodempje van een borrelglaasje in en daar doe ik dan de héle avond mee en ga dan alsnog giegelend naar huis
echt te erg gewoon
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*schenkt een glaasje bubbels in compleet met feestelijk suikerrandje en parasolletje
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
ik wel..ik kan zuipen als Andre Hazes
alleen nu al een jaar niet
WURSTquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
met knakworsten erbij?
Miss we gaan een keer jip&janneke bubbels meeten hoor![]()
haha ieuw die dingen zijn eruit als van die gevallen die je wel es op tv ziet. Van die bolletjes coke zeg maarquote:
bij bolletjesslikkers zijn ze vast ook bruinquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ieuw die dingen zijn eruit als van die gevallen die je wel es op tv ziet. Van die bolletjes coke zeg maarmaar dan bruin
![]()
En dan met mooi weer in het zonnetje en perenijsjes naquote:Jaaa missmet parasolletjes en suikerrandjes enzo
ik ben helemaal voorquote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bij bolletjesslikkers zijn ze vast ook bruin
[..]
En dan met mooi weer in het zonnetje en perenijsjes na![]()
Whehe, nee, we jagen ergens anders opquote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Lishe het volgende:
jahee
alsof je daar niet niet nieuwsgierig van kan worden.
Het gaat vast over De Jurk.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Lishe het volgende:
En om even te laten zien dat ze niet alleen lief voor me is:
Mam, ik kan ook een nieuwe mama. Ik weet eigenlijk ook al wie. Ik kies A. want dat is mijn hartje. En jij bent een X. En dan hebben jullie Lena nog, en ik een nieuwe mama.
Yup..we gaan zo de kids afleveren bij mijn ouders en dan door naar ons vakantieadres !quote:Op maandag 4 mei 2009 07:26 schreef Popples het volgende:
sugar een hele fles1 glas zie je mij al lachend worden en na een paar meer ben ik niet meer te houden
weet je welke je moet proberen? deze:
[ afbeelding ]![]()
goede morgen allemaal.
rewimo succes.
stout jij bent vroeg.
Geeft Sugar een grote beker chocolademelk, troostvoer en een warm kussen voor je buikquote:Op maandag 4 mei 2009 07:36 schreef Sugar het volgende:
Oh echt, zullen we het niet meer hebben over Baileys?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds 2 jaar weer eens ongesteld, dus chagrijning en opgeblazen. [ afbeelding ]
*schudt handen met Dakota*quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
ik wel..ik kan zuipen als Andre Hazes
alleen nu al een jaar niet
Wat op zich een goede zaak isquote:Op maandag 4 mei 2009 07:36 schreef Sugar het volgende:
Oh echt, zullen we het niet meer hebben over Baileys?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds 2 jaar weer eens ongesteld, dus chagrijning en opgeblazen. [ afbeelding ]
Mwa, ik slik gewoon de pil altijd door, stop nooit een week.quote:
echt?quote:Op maandag 4 mei 2009 07:59 schreef Sugar het volgende:
[..]
Mwa, ik slik gewoon de pil altijd door, stop nooit een week.
Ah, vandaarquote:Op maandag 4 mei 2009 07:59 schreef Sugar het volgende:
[..]
Mwa, ik slik gewoon de pil altijd door, stop nooit een week.
KLinkt goedquote:Op maandag 4 mei 2009 08:08 schreef snoopy het volgende:
Hoi! Ja, het was weer heerlijk! Veel gezien, (te) veel gegeten, lekker wijntje, de kinderen veel ijsjes en pasta. Dus helemaal fijn ja
Ja idd, jij kwam maandag aan in Dublin en toen waren wij weer van Dublin naar Cork aan het rijden (nie vliegen dusquote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef pinquit het volgende:
nee dat was heel erg toevaltoen chell trouwens vanuit dublin naar cork vloog (geloof ik) kwam ik in dublin aan
we hebben elkaar dus net gemist
omdat de dichts bijzijnde winkel 7 km heen en 7 km terug is.quote:
Aha. Voor mij is het maar 1 minuut fietsen, stuk makkelijker!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:53 schreef Popples het volgende:
[..]
omdat de dichts bijzijnde winkel 7 km heen en 7 km terug is.![]()
oke het is een gedoe maar kan nou niet echt zeggen dat de pil goed is voor je om het maar door te slikken.
Dat is behoorlijk achterhaald dat dat niet zou mogen. De hoeveelheid hormonen die erin zit is zo klein dat als je er geen laast van hebt, je best kunt doorslikken. Heb ik ook lang gedaan, en dan hield ik vaak 1 keer per jaar een stopweek, gewoon omdat ik dat wilde. Hoefde niet eens van de ha.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:41 schreef Popples het volgende:
volgens mij mag je de pil niet zolang doorslikken toch.
wat zij zegt ja, het mag en kan tegenwoordig wel gewoonquote:Op maandag 4 mei 2009 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk achterhaald dat dat niet zou mogen. De hoeveelheid hormonen die erin zit is zo klein dat als je er geen laast van hebt, je best kunt doorslikken. Heb ik ook lang gedaan, en dan hield ik vaak 1 keer per jaar een stopweek, gewoon omdat ik dat wilde. Hoefde niet eens van de ha.
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:13 schreef _Ingrid_ het volgende:Dakota
Zouden jullie je kind achterlaten in de ballenbak/ Småland bij Ikea?
Wat een goede uitvinding!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:51 schreef E.T. het volgende:
ze roepen trouwens niet meer om dat kinderen opgehaald willen worden.. Je krijgt gewoon een pieper mee
Daar zit ook wat in ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef Noli. het volgende:
Bij ons gaan ze ook mee de winkel in.
Michiel wil het liever niet dat ze naar Smaland gaan. Die is bang dat als we op het verste punt in de winkel zijn we er weer één op kunnen halen.
quote:
Wanneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus straks eerst een maisboterham met pindakaaswant daar heb k al de hele dag trek in
![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik ook wel trouwens idd.quote:
Ik verbaas mij er ook elke keer weer over dat gecontroleerd wordt of de stempelnummers wel kloppen, ondanks dat je kind blij op je af komt rennen terwijl ze 'mama' roeptquote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook wel trouwens idd.![]()
Bij Ikea Delft is dat best goed geregeld vind ik, er is gewoon een balie waar echt alleen de kindjes naar binnen mogen dus geen volwassenen en alle kindjes hadden een naamsticker op enzo. Kinders kunnen niet zomaar naar buiten dan moeten ze langs een medewerker en volwassenen mogen niet naar binnen. Ook niet om het kind op te halen, dat doet de medewerker.
Met het oog op sommige verhalen die je wel eens hoort vind ik dat dus wel prima geregeld
oh zo dichtbij was ik nog nie eens geweestquote:Op maandag 4 mei 2009 13:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er ook elke keer weer over dat gecontroleerd wordt of de stempelnummers wel kloppen, ondanks dat je kind blij op je af komt rennen terwijl ze 'mama' roept![]()
(kind en ophaler moeten hetzelfde nummer op hun hand gestempeld hebben)
*muffins doorschuiftquote:Op maandag 4 mei 2009 14:04 schreef innepin het volgende:
Jammer Bar! Maar er zijn idd héél veel kittens die een huisje nodig hebben.
Mijn vriend wilde gisteren ineens een hondje uit het asiel halenstond in de regionale krant, echt zo'n sneu bejaard schoothondje die hij dan een goeie oude dag wil gunnen
![]()
Die bleek ook al gereserveerd toen ik net belde, best jammer
Huup, goed idee... *thee zet*
En nou moeten mensen ophouden met aanbellen want ik voel me zo stom als ik in m'n huispak de deur opendoe
Geen schuur van ons in ieder geval. Waarschijnlijk zit ze in het park of dartelt ze ergens door de weilanden. Wij wonen aan de rand van de stad. Of ze is ergens in een tuin en krijgt ze te eten van mensen, ze is dol op eten dus dan heeft ze weinig haast om haar huis te zoeken. Of in het ergste geval is ze onder een auto gekomen. Manlief zei dat ze van een plat gereden beest ook de chip scannen. En ik quote: "dan gaan ze met die scanner over het wegdek en bellen ze dat er 'iets' gevonden is wat van ons zou moeten zijn"quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef _Bar_ het volgende:
Kan ik me goed voorstellen, kan ze niet ergens gewoon in een schuur zitten?
Zo waren wij ook een keer een kat kwijt, bleek later dat ze al dagen in een schuur opgesloten zat....
Je kunt ook even bij het asiel informeren, Bar, die zijn ook blij als ze weer een katje kunnen plaatsenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
wat mij hier opvalt althans op de site waar we kijken, er momenteel enorm veel raskittens geboren zijn,
er staat zelfs een advertentie voor Noorse boskat kittens....
en het heeft ook helemaal geen haast.
jeumig je hebt gelijk iddquote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef bixister het volgende:
steile!![]()
estrys wat rot dat jullie dirkje nog niet terecht is!en wat een mooierd!
ik denk dat ik liever dat zou doen dan bij de spoorwegen werkenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
Oh wow Estrys lekker geruststellend inderdaad![]()
Het zal trouwens je baan maar zijn zeg, platgereden beesten scannen
Volgens mij zijn het vrijwilligers die op de dierenambulance zitten. En Dirkje ligt niet als een platte pannenkoek ergens op de weg hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
Oh wow Estrys lekker geruststellend inderdaad![]()
Het zal trouwens je baan maar zijn zeg, platgereden beesten scannen
Wat lief van Twanquote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Snoopy wat bijzonder dat je fiets weer terug is!!
Estrys, ik hoop dat dirkje snel wel weer terugkomt....
Net even snel boodschappen gedaan, Lennon in bed en twan oppassen, kom ik terug, heeft Twan de kopjes opgeruimd en in de vaatwasser gedaan, zn spul opgeruimd, aanrecht opgeruimd en schoongemaakt![]()
zooo lief.
dat had ze dan wel mogen meldenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef livelink het volgende:
Estrys, wij woonden vroeger naast een groot weiland en onze kat was van mei tot en met september gewoon weg. Af en toe zagen we wel een glimp van haar in het weiland, maar meer dan dat ook niet. En dan stond ze eind september/begin oktober ineens weer voor de deur. Dan waren de muizen zeker op. Hopelijk is Dirkje ook gewoon op zomervakantie.
haha een luxekat!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef livelink het volgende:
Estrys, wij woonden vroeger naast een groot weiland en onze kat was van mei tot en met september gewoon weg. Af en toe zagen we wel een glimp van haar in het weiland, maar meer dan dat ook niet. En dan stond ze eind september/begin oktober ineens weer voor de deur. Dan waren de muizen zeker op. Hopelijk is Dirkje ook gewoon op zomervakantie.
*uit lurkstand komt*quote:Op maandag 4 mei 2009 10:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Mula het volgende:
[..]
*uit lurkstand komt*
Klopt het dat Kim niet in de ballenbak zat maar met jullie door de Ikea ging vanmiddag?
Ik was vanmiddag even in de ikea en zag zo`n schattig blond meisje die me enigszins bekend voorkwam, maar die ik totaal niet kon plaatsen. Nu ik dit lees heb ik zo`n vermoeden dat het Kim was en dat ze me bekend voorkwam dankzij het foto-topic!![]()
*terug in lurkstand*
Goh, was ze een beetje luidruchtig dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Klopt. Ze wilde niet spelen, maar mee de winkel in.
Zag je Kim, of hoorde je Kim?![]()
Af en toe wat luid en alle stoelen, banken en bedden zo'n beetje uitgetest.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:34 schreef Mula het volgende:
[..]
Goh, was ze een beetje luidruchtig dan?![]()
Nee hoor, ze gedroeg zich volgens mij keurig! Ze viel me op de verlichtingsafdeling op vanwege haar mooie blonde haren en toen ze zich omdraaide was het eerste wat ik dacht: Hey, dat is.... Tjah, en toen kwam er niks, want ik kon haar echt niet plaatsen. Heb zelfs nog even rondgekeken of ik bekenden zag waar ze bij hoorde maar toen ik dat ook niet zag, had ik het idee dat ik me gewoon vergist had. Pas toen ik jouw post over de ikea las, ging er een lampje branden!
Je moet natuurlijk niks hčquote:Op maandag 4 mei 2009 19:56 schreef Dakota het volgende:
jaaaaaa maarrrrr ik moet toch ook een kussentje maken (lees: met de hand stikken)
Idem...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Dakota het volgende:
applaus voor de koningin. Nu moet ik bijna weer huilen
en geen echte tussendoorfoto's
Hij bleek ook nog andere gestolen spullen in zijn bezit te hebben dus volgens de politieagente zou hij er niet op een lullige manier mee weg komen zoals ik opperde.quote:
Goede zaak!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hij bleek ook nog andere gestolen spullen in zijn bezit te hebben dus volgens de politieagente zou hij er niet op een lullige manier mee weg komen zoals ik opperde.
Daar hebben we het eerlijk gezegd niet meer over gehad. Ik was al blij dat ik mijn fiets terug had.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede zaak!![]()
En moet hij ook de schade van de fietstassen en het zitje nog vergoeden?
Ikke wel! Heel raar om niet meer koningin Juliana te hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik realiseer me net dat de meesten van jullie de inwijding van Trix niet eens (bewust) meegemaakt hebbenIk weet nog dat ik het heel raar vond omdat ik op dat moment "mijn hele leven" aan een andere koningin gewend was.
Ik zou het nog ff navragenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar hebben we het eerlijk gezegd niet meer over gehad. Ik was al blij dat ik mijn fiets terug had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |