Ben geen date expertquote:
Anaal is voor uitgelubberde milfs.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze ook aan anaal doet, dan ben je duidelijk genoeg
Precies, is het überhaupt wel de moeite waard.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
En je weet wat je in huis haalt qua marktwaarde.
Nou en? Iedere randdebiel snapt dat je een antwoord krijgt als je aan iemand vraagt of hij/zij je leuk vindt en/of als je hem/haar vertelt dat je hem/haar leuk vindt. Alleen dat blijkt nog steeds niet doorgedrongen. En je gaat wel heel snel van de een naar de ander hè?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee toch niet. Maar vragen kan geen kwaad.
Ach.. Laat mequote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en? Iedere randdebiel snapt dat je een antwoord krijgt als je aan iemand vraagt of hij/zij je leuk vindt en/of als je hem/haar vertelt dat je hem/haar leuk vindt. Alleen dat blijkt nog steeds niet doorgedrongen. En je gaat wel heel snel van de een naar de ander hè?
Door te pinnen en naar de hoeren te gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zo snel mogelijk een chick aan mijn dick.
DATEN. DATEN. DATEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Door te pinnen en naar de hoeren te gaan.
Dan drink je hetquote:
Hoe kom't?quote:
Smoke er éénquote:
Sarcasme druipt bijna van m'n beeldscherm afquote:
Ik kan een mogelijke oorzaak aanwijzen..quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sarcasme druipt bijna van m'n beeldscherm af.
Gewoon chille muziek luisteren, word je weer rustig vanquote:
Dat werkt meestal niet zo bij mijquote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Gewoon chille muziek luisteren, word je weer rustig van
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Gewoon chille muziek luisteren, word je weer rustig van
Je kunt natuurlijk ook altijd dingen kapot maken om je agressie kwijt te raken hahaquote:
Daar word ik normaal gesproken al agressief van, omdat het pleurisherrie isquote:
quote:
Je luistert Kempiquote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar word ik normaal gesproken al agressief van, omdat het pleurisherrie is
Disturbedquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef ImTheBase het volgende:
Stars - The Night Starts here
Ik ben fan geworden
Hoiquote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd dingen kapot maken om je agressie kwijt te raken haha
Halloooquote:
Meestal ram ik dan 'perongeluk' op de muur, maar dat vinden mijn handen meestal niet zo leukquote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd dingen kapot maken om je agressie kwijt te raken haha
En waar luister je naar qua naam enzo, hobbies etcquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat MASD en Krentenbol gebanned zijn
Oh dus jij woont onder steen 125, ik probeerde daar laatst aan te kloppen, maar niemand deed openquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat MASD en Krentenbol gebanned zijn
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |