Wie moet je dan halen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef golfer het volgende:
Marco zou het bestuur begrijpen als ze niet verder met hem willen gaan.
Mooi.
Die opening ligt er dus.
Thank god. Nu even spijkers met koppen slaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef golfer het volgende:
Marco zou het bestuur begrijpen als ze niet verder met hem willen gaan.
Mooi.
Die opening ligt er dus.
Pas als hij vertrekt, en dat zal de eerstkomende eeuw niet gebeuren, ben ik blij. Want komend seizoen gaan we ook geen kampioen worden als Bassie blijft.quote:
Van Gaal komt toch nietquote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
Of marco blijft of Van Gaal komt. Er is geen andere optie om ajax er bovenop te krijgen.
Adriaansequote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
Of marco blijft of Van Gaal komt. Er is geen andere optie om ajax er bovenop te krijgen.
quote:In de laatste tien minuten werd het vooral beeldscherm kijken voor de ruim 23.000 supporters in De Grolsch Veste. Bij de 3-0 achterstand van Ajax in Rotterdam ontplofte de Enschedese heksenketel, en ook vanuit het uitvak werden de Tukkers toegejuicht.
Dan blijft Marco dus, want Van Gaal komt sowieso niet, dat heeft hij allang gezegd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
Hij heeft er gewoon geen zin meer in, dat blijkt welquote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Open staan voor gesprekken is wat anders dan openstaan voor vetrekken.
[..]
Waarom in goedsnaam? Alsof dat zo'n fantastische speler is, lijkt af en toe wel een heilige..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef Steeven het volgende:
Ik mis Gabri.
Allemaal leuk en aardig Urby, maar jij bent hier net zo goed debet aan. Op een paar voortreffelijke wedstrijden na stond je er dit seizoen grotendeels maar als een zoutzak bij.quote:
Hiddinkquote:
Iemand die met mensen kan omgaan en ze kan motiveren om strijd te leveren.quote:
Helaas. Maar het moet in ieder geval een trainer met ervaring zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 17:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Van Gaal komt toch nietdat weet je zelf ook wel
Op vd Wiel na?! Die gast faalt al vanaf de winterstop!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De hele verdediging is kut op vdWiel na. Wielaert is kut aankoop geweest, Oleguer is voor mij een twijfelgeval en Vermaelen is gewoon geen linksback.
Gabri is een beul in mijn ogen 1 van de beste spelers op het momentquote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom in goedsnaam? Alsof dat zo'n fantastische speler is, lijkt af en toe wel een heilige..
Laat maar komen, moeten een drillmeester hebben. Laatste jaren hebben nu wel aangetoond dat een rustige coach geen kampioenschappen brengt.quote:
vdWiel speelde ook om te huilen vandaagquote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De hele verdediging is kut op vdWiel na. Wielaert is kut aankoop geweest, Oleguer is voor mij een twijfelgeval en Vermaelen is gewoon geen linksback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |