Omdat er toen INZET getoond werd. Ze willen alleen voetballen als het hun uitkomt. Voor een volle Arena in de UEFA Cup op een mooie doordeweekse avond is toch veel mooier dan op een frisse winderige zondagmiddag op het Kasteel?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom kon het tegen Fiorentine en Marseille dan opeens wel?
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Hmmm, hij staat wel open voor vertrek gelukkig.
Bron?quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 17:09 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat we nog zeker een seizoen met Bassie opgescheept zitten?
Van Basten?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Hmmm, hij staat wel open voor vertrek gelukkig.
Het valt gewoon op dat hij totaal niet consistent is. Tegen dwergen als Ado en Willem II weet hij net gemakkelijk te vinden, maar tegen de hoger genoteerde ploegen is het huilen met de pet op. Dan is hij volledig onzichtbaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ach, individuele spelers af gaan zeiken daar schieten we weinig mee op. Het geheel was gewoon kut en we moeten beginnen bij de eindverantwoordelijke en dat is de trainer.
MvB hij snapt best als er mensen bij Ajax zijn die hem weg willen hebben.quote:
Open staan voor gesprekken is wat anders dan openstaan voor vetrekken.quote:
quote:De trainer laat zijn toekomst volledig over aan het bestuur. 'Er zullen ongetwijfeld gesprekken komen. Dat is logisch, daar ben ik ook voor. Als ze toch niet tevreden zijn over mij en volgend seizoen niet verder willen dan ben ik daar redelijk in. Het is aan hen', verwijst Van Basten naar de directie.
De oefenmeester is zelf absoluut niet van plan om op te stappen bij Ajax naar aanleiding van zijn magere seizoen.
Tja, als Ajax kampioen wordt, hoor je mij niet klagen. Ik moet het alleen nog zien. Als het weer zo'n teringzooi wordt als dit seizoen, ga ik wel twijfels krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat we nog zeker een seizoen met Bassie opgescheept zitten?
Lastig dit, maar ik zie toch liever een andere trainer. MvB moet nog te veel leren over het trainerschap een bondscoach is toch ff anders dan een clubcoach.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef Dvm86 het volgende:
Je hebt gelijk gehad. Nu blij? -normaal doen-quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Barca het volgende:
Wat janken jullie nou!?! Je wist in augustus al dat het zo zou gaan. Toen Van Basten werd gepresenteerd kon je je opmaken voor dit geweldige seizoen.
Hij werd onthaald als een heilige. San Marco zou de succescoach zijn die ons dit seizoen kampioen zou maken. Nou ... als je dat serieus durfde te hopen dan heb je echt de ballen verstand van voetbal!
Nu klagen is zo zielig.
Ze zijn al een kwartiertje onderweg.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef kurk_droog het volgende:
Bij het stadion van Sparta weigeren ontevreden supporters de bussen in te stappen om naar huis te gaan. De supporters hebben zich verzameld rond de spelersbus van Ajax en weigeren deze naar huis te laten gaan, na de wanvertoning tegen Sparta vanmiddag.
De politie is momenteel aan het overleggen over eventuele maatregelen.
Laten we nou niet doen alsof een goed resultaat halen hetzelfde is als goed voetballen. Wat dat deed Ajax niet in die wedstrijden. Ook niet tegen HSV trouwens.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom kon het tegen Fiorentine en Marseille dan opeens wel?
Wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben zeg, ik had daar echt niet mee om kunnen gaan, hier kan ik af en toe ff naar buiten lopen of met mijn kid spelen om mijn zinnen te verzetten. Als je nu daar zit word je helemaal meegtrokken in de teleurstelling & woedequote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef kurk_droog het volgende:
Bij het stadion van Sparta weigeren ontevreden supporters de bussen in te stappen om naar huis te gaan. De supporters hebben zich verzameld rond de spelersbus van Ajax en weigeren deze naar huis te laten gaan, na de wanvertoning tegen Sparta vanmiddag.
De politie is momenteel aan het overleggen over eventuele maatregelen.
Barca, sinds wanneer ben jij voor Ajax eigenlijk? Toen je nog voor KPN IPB werkte was voetbal kut of het moest al FC Groningen zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Barca het volgende:
Wat janken jullie nou!?! Je wist in augustus al dat het zo zou gaan. Toen Van Basten werd gepresenteerd kon je je opmaken voor dit geweldige seizoen.
Hij werd onthaald als een heilige. San Marco zou de succescoach zijn die ons dit seizoen kampioen zou maken. Nou ... als je dat serieus durfde te hopen dan heb je echt de ballen verstand van voetbal!
Nu klagen is zo zielig.
Hou eens op met die afbraak trainer, Koeman is net als van Basten, een waardeloze trainer. Het succes van Koeman was dat hij het van Adriaanse over mocht nemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens is mij is de Bas tactisch ook niet zo sterk, daarin is de Koe veel verder, hij bouwt nl. zekerheden in.²
De hele verdediging is kut op vdWiel na. Wielaert is kut aankoop geweest, Oleguer is voor mij een twijfelgeval en Vermaelen is gewoon geen linksback.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donder op man. Volgende week ga ik er zelf wel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |