Ja er zijn al zoveel trainers geslachtofferd en Ajax is er niks beter van geworden, eerder slechter. Maar Van Basten maakt het wel erg bond nu zoveel geld investeren en dan zo een seizoen draaien. En hoe vaak heeft hij nou met de zelfde 11 spelers gespeeld? Niet vaak volgens mij. Lekker voor het vertrouwen al die rare wisselingen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het met het vertrouwen in Bassie de clown inmiddels? Moet de trainer geslachtofferd worden?
Of je leest de afgelopen topics even doorquote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het met het vertrouwen in Bassie de clown inmiddels? Moet de trainer geslachtofferd worden?
Spelers eerst.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En als je ze wil inzien mag je lekker dokken.
Ik denk niks. Misschien alleen voor die doodverwensing.quote:
Heb je gelijk in, maar volgens mij is Bassie nou niet bepaald de beste keus die je kan doen als Ajax zijnde. Nog nooit een club getraind en dan gelijk Ajax. In dit geval zou ik zeggen: Bassie er uit en neem een ervaren trainer.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:30 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja er zijn al zoveel trainers geslachtofferd en Ajax is er niks beter van geworden, eerder slechter. Maar Van Basten maakt het wel erg bond nu zoveel geld investeren en dan zo een seizoen draaien. En hoe vaak heeft hij nou met de zelfde 11 spelers gespeeld? Niet vaak volgens mij.
Danny Blind had ook gewoon trainer moeten blijven een paar jaar terug.
Ech nie!quote:
Enige verschil met AZ is dat hun een coach hebben die wél het beste in zijn spelers naar boven haalt, en er een team van maakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef Rumille het volgende:
AZ investeerde vorig jaar ook voor hun doen enorm veel geld in spelers en werden 11e. Nu zijn ze kampioen. Met dezelfde trainer. Ik geloof er nog wel in.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niks. Misschien alleen voor die doodverwensing.
Ik heb er al 146 en ik zit er ook nog steeds
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Anita
Oleguer
Vermaelen
Urby
Wielaert
Weg ermee.
Vermaelen mag blijven. Omdat we niks beters hebben. Alderweireld en Blind mogen Oleguer en Wielaert vervangen, Urby mag ook wel weg. Anita is nog jong.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Anita
Oleguer
Vermaelen
Urby
Wielaert
Weg ermee.
Vergeet de rest van de prutsers niet. Sno, Kennedy, Rommedahl, etc..quote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Anita
Oleguer
Vermaelen
Urby
Wielaert
Weg ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |