Altijd dezelfde kneusjes inderdaad. En daar kots ik op.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat zijn er een aantal en die treden altijd op de voorgrond. Zijn altijd dezelfde.
Ik zeg dat teletekst zegt: 50.000quote:
Maar als zo'n aankoop het ook niet had gebracht, hoor je iedereen weer over paniek-aankopen enzovoorts.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt heel cru voor Cvitanich, maar eigenlijk had je die jongen op het moment van aantrekken gewoon heemaa niet nodig. Dan had je dat bedrag bij het wegvallen van Huntelaar nog eens extra aan kunnen wenden om een speler die wel compleet in het plaatje past te halen. Berg, Arnautovic, of eindelijk eens wat eigen initiatief door een leuke speler te scouten.
Bijna alle spitsen draaien matig in hun eerste jaar. Ik wil het nog wel zien komend jaar; ik heb nog wel vertrouwen in Cvitanich.quote:Nu zit je eigenlijk in de situatie dat je geen grote aankoop kunt doen omdat Cvitanich het 'OK' doet, ook al past 'ie niet helemaal in het plaatje.
Krampachtig vasthouden aan 433 is sowieso belachelijk. Van Basten had van mij best z'n NL-elftal model erin mogen gooien, of 442 zoals jij zegt. 433 werkt gewoon niet meer.quote:Aan de andere kant kan je ook gewoon kiezen om met Sulejmani en Suarez samen voorin te spelen, en Cvitanich te gebruiken al naar gelang de tactiek van de tegenstander daarom vraagt. Hoef je niemand te kopen en kun je het blok voor de verdediging verstevigen, want daar ligt het probleem.
toen ik er kwam stonden er nog wat bussen jaquote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat loop je nou sensatie te maken 90% van de bussen is al weg.
Deze mag je inlijsten: Kloptquote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg dat teletekst zegt: 50.000
En ik zeg dat Ajax in werkelijkheid de 2de ring had kunnen sluiten
Kansloze maagd, voor welke club ben je nou?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kom net van het Sparta stadion vandaan, daar stonden de ajax fan bussen nog
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel notes je hebt?!
Capusjonnies to the rescue!quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 3 mei 2009 18:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel notes je hebt?!
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het met het vertrouwen in Bassie de clown inmiddels? Moet de trainer geslachtofferd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |