Dat hoeft hij niet te doen, want hij bakte er zelf ook niets van, net als vorige week.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
Maar lekker op teamkwaliteiten scouten ipv die eilandjes.
Urby zei trouwens dat Suarez in de rust flink tekeer aan het gaan was.

Dat is misschien wel zo, als hij zijn dag niet heeft is het 3 keer niks.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal maar om meteen marco weg te willen hebben slaat nergens op het zijn de spelers die het invullen, ik zeg al heel lang dat suarez voor het team proces beter weg kan maar ja dat mag je dan weer niet zeggen...

quote:

We kunnen van hem ook wel stellen dat hij nog steeds dezelfde speler is als 3 jaar geleden. Hij maak geen echte groei door. Ik wel fan van zijn fijne stijl van voetballen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Goede woorden van Urby.

Koeman zie ik graag terugkomen. Wel ronald dan he, erwin ben ik niet zo weg van.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Dvm86 het volgende:
Hij heeft het voordeel van de twijfel gekregen en nu oprotten. Samen met zijn maatjes. Ik ben nooit voor zijn aanstelling geweest, maar wilde het toch objectief bekijken. Door zijn tactische onbenulligheid hebben we het kampioenschap verprutst en nu dit. Laat maar een ervaren rot komen, desnoods Koeman.

Dat woordje gebruiken überhaupt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, als hij zijn dag niet heeft is het 3 keer niks.
En reacties editen om een woordjeGrow up mods

Klopt... ik heb ook totaal geen vertrouwen meer in Bassie( wat ik in het begin toch wel een beetje had..)quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar hier zit 0.0% progressie in. We begonnen dit jaar met een nederlaag bij Willem II en eindigen met een grotere nederlaag bij Sparta

Onzin! Ajax is nog steeds de meest scorende ploeg in de eredivisie (met 73 doelpunten, PSV is 2e op 5 doelpunten achterstand), en Suarez is op dit moment zelfs ook nog topscorer van nederland.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Je mag nu toch ook wel zeggen dat het verkoop van KJH het seizoen weer verneukt heeft. Die stond er namelijk WEL altijd en je mist ca 15 goals aan het einde van de rit.![]()
Het geld moet op het veld staan zei hij nog aan het begin van dit seizoen

Onder hem speelden we wel CL. Onder Van Basten? Precies.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]Koeman, hou toch op. Zometeen gaan we nog om ten Cate roepen..

Urby is één van de beste spelers van het seizoen geweest. Samen met Suárez.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen van hem ook wel stellen dat hij nog steeds dezelfde speler is als 3 jaar geleden. Hij maak geen echte groei door. Ik wel fan van zijn fijne stijl van voetballer.²

er zijn geen playoffs voor ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef twi het volgende:
Die playoffs he? Als je die verliest, dan hoef je Europa toch niet in? Lijkt me een prima idee dan.

ik ga ookwat anders doen volgende week, iets met de kids, geen zin om naar die kneuzenkermis te kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Noshiba het volgende:
Ik ga wel kijken voor een kaartje Volendam-Graafschap volgende week. Want om volgende week geirriteerd te zitten in de ArenA en een beetje belachelijk gemaakt te worden voor die tukkers, heb ik ook geen zin an.

Kom op, we zijn geen 13, er zit een verschil tussen schelden en ziekte, ik hoop dat je dat verschil inziet?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat woordje gebruiken überhaupt.
Grow up Triptamine.

Koeman is wel een trainer die zekerheden inbouwt. Volgens mij heeft Koeman nooit zo'n pak slaag gehad.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Koeman zie ik graag terugkomen. Wel ronald dan he, erwin ben ik niet zo weg van.

Als je toch al voor een ander als van Basten gaat moet je volgens mij voor het type belerende schoolmeester gaan en geen trainer die er vanuit gaat dat professionaliteit al aanwezig is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Cheiron het volgende:

Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozerquote:76. RODE KAART AJAX. Oleguer is langzamer dan Duplan en begaat een overtreding.

Ik ken nog een paar ielle mannetjes; Emanuelson, Cvitanich,sulejmani, Vermaelen, Verthongen, vd Wiel, Vermeer. Heb ik er nog een paar gemist?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Het liefst geef ik Anita nu een stomp voor zijn rotkop. Zo'n klein iel mannetje, met zo'n grote muil.
Kutkneus.

Koeman heeft er precies anderhalf seizoen over gedaan om alles dat was opgebouwd af te breken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Onder hem speelden we wel CL. Onder Van Basten? Precies.

Dat hij een vaste waarde is geweest bij Barca, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozer

Als jij tegen een neger van 2x2 staat kom jij ook body te kort.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Noshiba het volgende:
En vandaag is het duidelijk dat cvita body mist net als anita, enoh viel nog wel mee. Maarja ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen/gelijk spelen. Dat die tukkers winnen vind ik wel weer typisch. Maarja het gezeik komt nu opeens los hierTerwijl het al echt 2 maanden zo gaat, en ik ook al zolang loop te zeiken. Maarja sommige dachten nog steeds dat we kampioen werden.

Ironisch, het juist is de enige speler die uberhaupt CL heeft gespeeld, een finale zelfs.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozer

Eens, in sommige wedstrijden, maar ze zijn te wisselvallig. Ajax heeft geen spelers meer waar je 100% op kan bouwen, zoals KJH.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby is één van de beste spelers van het seizoen geweest. Samen met Suárez.

Eens. Zou voor alle partijen het beste zijn. Één falikante mislukking is het geworden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop gewoon stiekem erop dat Van Basten zelf ziet dat het niet meer lukt, of dat hij het niet meer leuk vindt, en er de stekker uit trekt.

EN wie kiest die spelers? Juist!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal maar om meteen marco weg te willen hebben slaat nergens op het zijn de spelers die het invullen, ik zeg al heel lang dat suarez voor het team proces beter weg kan maar ja dat mag je dan weer niet zeggen...

Ja, de toppers voor mij waren Vermeer, de Suar, the Urb en Aissati.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby is één van de beste spelers van het seizoen geweest. Samen met Suárez.

Koemanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Dvm86 het volgende:
Hij heeft het voordeel van de twijfel gekregen en nu oprotten. Samen met zijn maatjes. Ik ben nooit voor zijn aanstelling geweest, maar wilde het toch objectief bekijken. Door zijn tactische onbenulligheid hebben we het kampioenschap verprutst en nu dit. Laat maar een ervaren rot komen, desnoods Koeman.

Had je je voorspelling ingevuld op de Toto?quote:

ik had de hoop al voor de winterstop opgegeven, maar die 4-0, dat is gewoon onacceptabel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Noshiba het volgende:
En vandaag is het duidelijk dat cvita body mist net als anita, enoh viel nog wel mee. Maarja ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen/gelijk spelen. Dat die tukkers winnen vind ik wel weer typisch. Maarja het gezeik komt nu opeens los hierTerwijl het al echt 2 maanden zo gaat, en ik ook al zolang loop te zeiken. Maarja sommige dachten nog steeds dat we kampioen werden.

quote:

Hahahahahahah. Het enige dat hij elke zondagavond analyseert is zijn bankrekening nadat hij weer cash and carry heeft gespeeld bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou alleen al Koeman willen om z'n spetterende, nieuwe-werelden-openende analyses.

Toen werd Ajax tenminste nog kampioen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Cheiron het volgende:

Gabri. Scheelde enorm als hij speelde of niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Eens, in sommige wedstrijden, maar ze zijn te wisselvallig. Ajax heeft geen spelers meer waar je 100% op kan bouwen, zoals KJH.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |