En dat is weer eens veelste makkelijk denken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen kul reden , als het niet gaat , gaat het niet simpel. Dan zoek je een ander prima baasje , niets mis mee
Dat overdreven gezeik hier altijd
Voor mij is er toch echt verschil tussen mens en dier. Mijn dieren worden echt niet voor honderden euro's geopereerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel eens van die mensen gezien die bij mn DA binnen komen met een hond, vol met bloedt. "Ja dat wordt een dure operatie" -ooh laat maar inslapenZulke mensen moeten dood
Mens . drein niet zo als een klein kindquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is weer eens veelste makkelijk denken.
"ooh mijn hond is bruin... en ik ga een zwarte bank nemen. Weet je wat! Ik doe deze weg en neem een zwarte hond terug!"
Je kan het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb.quote:
We hebben een muilkorf idd al geprobeerd een poos lang, maar om een hond 24/7 (en dat zou dan bij ons moeten vanwege alle andere dieren binnen maar ook buiten) de korf om te laten vind ik ook niet leuk voor het beestje. Afgezien daarvan valt ze ook met muilkorf gewoon nog aan. Ze gedraagt zich dan nog dermate provocerend en agressief (heel gemeen grommen, blaffen, steeds confrontatie uitlokken) dat onze andere hond haar dan terug aanvalt. En dan kan ze zich dus helemaal niet meer verdedigen. En nee, een leercurve treedt bij onze Mik helaas niet op, het is niet zo dat als ze maar verliest ze wel ophoudt met aanvallen. En ook met muilkorf zou ze een kip of konijn nog steeds aanvallen, ze zou ze gewoon kapot 'beuken' met haar neus, zo'n tiepje is het helaasquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, sorry.... maar ook dat vind ik een kul reden om je hond weg te doenIk heb echt een "rot" (niet echt, maar om het even beeldend uit te drukken) hond wat dat betreft. Niet met kinderen, en niet met andere dieren. Met name niet met andere honden.
Oplossing? Muilkorf. Werkt prima. Waarom zou je dan in godsnaam de hond weg doen. De hond kan met dat ding drinken, blaffen, hijgen. Alleen niet meer bijten
EDIT ; ik las nu pas dat van die korf. Waarom werkt dat niet?
Ja trut, dan heb je ze toch niet in 1 huis. Ik heb hier 2 katten die elkaar niet kunnen luchten of zien. Die blijven elkaar in de haren vliegen hoor. Kan ze leren slofjes omdoen maar daar gaan ze elkaar echt niet liever van vinden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op een gegeven moment snapt de hond echt wel dat het geen nut meer heeft hoor.
Baloe duikt ook overal boven op. Na 3 min haakt ie af omdat hij toch niks kan doen.
Belachelijk. Je wilt wel de lusten maar niet de lasten?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Voor mij is er toch echt verschil tussen mens en dier. Mijn dieren worden echt niet voor honderden euro's geopereerd.
Je hebt helemaal geen gelijk , als een hond niet meer in een gezin gaat , om welke reden dan ook dan is en het gezin en het beest beter af als hij bij een ander geschikter gezin past , klaarquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb.
"Als het niet gaat gaat het niet"
flikker toch op
Die van mij ook niet. Kom ik ga geen 500 euro voor een vuilnisbakkenkat uitgeven. Heel jammer maar dan krijgt het beest toch echt een spuitje.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Voor mij is er toch echt verschil tussen mens en dier. Mijn dieren worden echt niet voor honderden euro's geopereerd.
Ja, oetlul, ik had het er juist wel over, over in 1 huis. Regelmatig komt het hondje van mn zus op bezoek. Ook een golden. Nog steeds, na 3 min ist afgelopen. Afgezien van het grommen dan, maar hij gromt maar lekker een end weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja trut, dan heb je ze toch niet in 1 huis. Ik heb hier 2 katten die elkaar niet kunnen luchten of zien. Die blijven elkaar in de haren vliegen hoor. Kan ze leren slofjes omdoen maar daar gaan ze elkaar echt niet liever van vinden.
Nu zijn katten redelijk uithuizig en kunnen ze elkaar dus relatief eenvoudig ontlopen, maar met honden wordt dat al een tikkie lastiger. Dan ging er dus gewoon 1 het huis uit.
Uiteraard heb je dan wel de verplichting om een goed vervangend tehuis te zoeken.
Wat hebben jouw ziektekosten met die van je hond te maken?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Belachelijk. Je wilt wel de lusten maar niet de lasten?
Baloe heeft al ruim 3000 euro gekost. In 2 jaar. Shit happens. ik zelf heb in die 2 jaar veel meer aan ziekte kosten gekost.
DE HOND VAN JE ZUS ZIT NIET 24 UUR BIJ JE IN HUIS. Jezus christus je hebt echt een klein snappertje he.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oetlul, ik had het er juist wel over, over in 1 huis. Regelmatig komt het hondje van mn zus op bezoek. Ook een golden. Nog steeds, na 3 min ist afgelopen. Afgezien van het grommen dan, maar hij gromt maar lekker een end weg.
Maar goed, het ging erom dat als je ALLES geprobeerd had, en dat dus niet werkt, het een uitzonderingsgeval zou kunnen zijn. En idd, dan zoek je een goed huis.
Over te makkelijk denken gesprokenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is weer eens veelste makkelijk denken.
"ooh mijn hond is bruin... en ik ga een zwarte bank nemen. Weet je wat! Ik doe deze weg en neem een zwarte hond terug!"
Dus als de hond een fervent piskont is, die regelmatig heel het huis onderzeikt, dan moet de hond maar weg? Want heel het huis onder de pis kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen gelijk , als een hond niet meer in een gezin gaat , om welke reden dan ook dan is en het gezin en het beest beter af als hij bij een ander geschikter gezin past , klaar
Jij gaat op een ziekelijke manier met je hond en meningen van andere om
Voor mijn beesten (2 oude katers), als het hun leven redelijk verlengt, waarbij ze zich lekker blijven voelen, zeker wel. Afgelopen weken weer zo'n EUR 150 kwijtgeweest aan de ene voor consult en onderzoek, die blijkt nu hetzelfde als de andere te hebben, dus nu kosten me ze me allebei ook zo'n 20 EUR per maand extra aan medicatie (naast het dieet-voer, maar dat was niet veel duurder dan het luxe-voer wat ze toch al kregen). Als ze 2 jaar geleden allebei tegelijk de schildklier-problemen hadden gekregen, had ik radio-therapie overwogen, EUR 1000 per persoon, dan waren ze er permanent afgeweest, nu moeten ze de rest van hun leven een pilletje per dag slikken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
MIjn kat piste ook het huis onder en die is precies op tijd gestopt want als hij nog een week was doorgegaan had hij inderdaad de deur uit gegaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus als de hond een fervent piskont is, die regelmatig heel het huis onderzeikt, dan moet de hond maar weg? Want heel het huis onder de pis kan natuurlijk niet.
Dus dan doe je de hond maar gewoon weg. Dat vind ik veelste makkelijk gedacht. En laat mij maar ziekelijk met mn hond omgaan.... het beest heeft het prima.
Waarom zou je voor jezelf wel kosten maken (sommige dingen werden namelijk niet vergoedt en moest ik zelf betalen) en voor je hond niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat hebben jouw ziektekosten met die van je hond te maken?
Ik snap niet waarom je gewoon maar wat situaties schets en dan net doet alsof ik dat suggereerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus als de hond een fervent piskont is, die regelmatig heel het huis onderzeikt, dan moet de hond maar weg? Want heel het huis onder de pis kan natuurlijk niet.
Dus dan doe je de hond maar gewoon weg. Dat vind ik veelste makkelijk gedacht. En laat mij maar ziekelijk met mn hond omgaan.... het beest heeft het prima.
Heb je naar de achterliggende gedachten gezocht?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
MIjn kat piste ook het huis onder en die is precies op tijd gestopt want als hij nog een week was doorgegaan had hij inderdaad de deur uit gegaan.
Daar is toch ook een topic over geweest?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
MIjn kat piste ook het huis onder en die is precies op tijd gestopt want als hij nog een week was doorgegaan had hij inderdaad de deur uit gegaan.
Ik suggereer niks, ik stel je een vraagquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je gewoon maar wat situaties schets en dan net doet alsof ik dat suggereer
Nou moet jij ook dood van Qweaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |