quote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit is wel beslist Twente 2e. Ajax heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef Blawh het volgende:
OHOHOHOHOH.
Volendam is betet begrijp ik ?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, de KNVB moet een lijst geven aan de UEFA van de definitieve eindstand, en daar is Twente tweede...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Officieel wel.
Omdat ze de playoffs wonnen.
2x scoren kan ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax heeft nog alles in eigen hand, 3x scoren en volgende week winnen.
Eensquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu nog Willem II, De Graafschap en FC Volendam nog die scoren. Weg met Roda.
Zijn vooral feller.quote:
Twee keer scoren is genoeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax heeft nog alles in eigen hand, 3x scoren en volgende week winnen.
Ajax en Twente? Hoe dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef RayMania het volgende:
Best grappig eigenlijk. Ajax en Twente spelen voor voorronde CL, terwijl niemand het hoofdtoernooi gaat halen natuurlijk.
Grapjas, Twente is een klasse beter. En jullie hebben het zelf verknald vorige week.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef toma het volgende:
Bedankt he AZ.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu nog Willem II, De Graafschap en FC Volendam nog die scoren. Weg met Roda.
Zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef RayMania het volgende:
Best grappig eigenlijk. Ajax en Twente spelen voor voorronde CL, terwijl niemand het hoofdtoernooi gaat halen natuurlijk.
Toevallig net opgezocht, precies 50 jaar geleden dat er twee andere clubs dan de traditionele top-3 als eerste twee eindigen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
Historische eindstand. De top3 bestaat uit AZ en Twente en misschien Ajax. Voor het eerst in jaren dat PSV er niet bij zit en dat de traditionele top3 niet op 1 of 2 staat.
En wie waren dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toevallig net opgezocht, precies 50 jaar geleden dat er twee andere clubs dan de traditionele top-3 als eerste twee eindigen.
Bullshit. Is best mogelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef RayMania het volgende:
Nou, ze strijden samen voor één ticket. Maar om het hoofdtoernooi te halen moet een Nederlandse club nog eventjes Arsenal of Valencia of Celtic of Fiorentina etc uitschakelen.quote:
Bassie een sympathieke gozer?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef buddyb het volgende:
ajax
ik vind bassie een sympathieke gozer, maar die gaat dit niet op de rails krijgen
Ajax moet nog tegen Twente, dus dat valt nog te bezienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
Voor het eerst in jaren dat PSV er niet bij zit en dat de traditionele top3 niet op 1 of 2 staat.
In België bestaat er een soortgelijke Belgenmop met Kortrijk in de hoofdrol.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Tuurlijk Heracles wordt weer een pingel ontnomen.
33e keer dit seizoen
Denk je nou echt dat dit stel lamlullen van Twente wint?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ajax moet nog tegen Twente, dus dat valt nog te bezien
Kan toch gvd niet, die rooie rakker in zo'n fase Heracles laten fluiten. Nijhuis.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Tuurlijk Heracles wordt weer een pingel ontnomen.
33e keer dit seizoen
Vertel.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In België bestaat er een soortgelijke Belgenmop met Kortrijk in de hoofdrol.
Nee, daarom komt PSV ook nog gewoon bij de top 3quote:Op zondag 3 mei 2009 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit stel lamlullen van Twente wint?
doet me deugdquote:Op zondag 3 mei 2009 15:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-1 Keller. Godverdomme.
Laatste minuut, wedden.quote:
quote:
En de Ajacieden kunnen zich weer laten zien, uiteraard.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Zo die feyenoorders kunnen ook weer onder die steen kruipen.. wegwezen
Nee, dan hadden we 1 doelpunt meer moeten makenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo voelt het inderdaad wel, maar ook met deze jongens werden we geen kampioen...
Huillie.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Die feyenoorders hoor je niet eens als ze achter komen, gewenning oid?
Kan wel gaan vloeken maar heeft ook geen zin hequote:Op zondag 3 mei 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Die feyenoorders hoor je niet eens als ze achter komen, gewenning oid?
Ik word helemaal gek hierquote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Blawh het volgende:
Daaaaaaaaaaaamn. Scoor gvd!!!
Ja, dat is hetzelfde.quote:
Juichen na een doelpunt tegen Ajax ook niet hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kan wel gaan vloeken maar heeft ook geen zin he
Klopt, publiek is de beruchte 12e manquote:
omdat hij de spelers missenquote:
Nog erger zelfs, maar dat is niet belangrijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Ik voel wel mee met de Feyenoordsupporters hoor.
Die staan net zo voor lul als wij dit seizoen.
Voor de verandering zal ik niet meer wensen dat de scheidsrechters volgend seizoen beter fluiten. Het is en blijft een illusie.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
NIJHUIS WTF!
Vitesse speelt zo slecht dat ik bang ben dat ze zo gaan scoren
Ik vind dat jullie meer voor lul staan. Grootspraak voor het seizoen. Jullie zouden met 2 vingers in de neus..........................quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad kapotquote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Doet jullie verslaggever het ook niet meer bij sparta-ajax?
Wij roepen niet elk jaar dat we kampioen moeten worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Volgens mij staan de Ajax-supporters nog erger voor Jan L..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog erger zelfs, maar dat is niet belangrijk.
Zelfde liedje weer hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Blawh het volgende:
Man, man, man. Dit had allang in de knip moeten zitten.
Flikker toch op met dat trollen steedsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie meer voor lul staan. Grootspraak voor het seizoen. Jullie zouden met 2 vingers in de neus..........................
Misschien moeten Ajax en Real Madrid maar de inboedel ruilen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef RayMania het volgende:
GODSAMME SCHIET DIE BAL DAN IN HET GOAL. LOSERS, WERK VOOR JE GELD.
Nee, maar jullie positie op de ranglijst is nog wel ietsjes droevigerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij roepen niet elk jaar dat we kampioen moeten worden.
wie heeft er gezegd dat het met 2 vingers in de neus zou gebeuren dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie meer voor lul staan. Grootspraak voor het seizoen. Jullie zouden met 2 vingers in de neus..........................
Jij anders wel dit jaar. Wil met alle liefde je post terugzoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat trollen steeds
NIEMAND, GEEN ENKELE AJACIED heeft OOIT gezegd dat we dit seizoen wel even met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden, NIEMAND.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij anders wel dit jaar. Wil met alle liefde je post terugzoeken.
Zonder die twee vingers zou het ook niet lukken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
NIEMAND, GEEN ENKELE AJACIED heeft OOIT gezegd dat we dit seizoen wel even met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden, NIEMAND.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hey, we hebben al genoeg pijn geleden dit jaar :pquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij anders wel dit jaar. Wil met alle liefde je post terugzoeken.
een wedstrijd wie er erger voor lul staat. Het dieptepunt is bereiktquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan de Ajax-supporters nog erger voor Jan L..
Beheers je is, ik weet het, de WAARHEID is hard.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Marco had natuurlijk gewoon Stekelenburg moetn laten staan. Maar goed.quote:
Hahaha, laat me niet gaan zoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is voetbal toch kut.
eensquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Beheers je is, ik weet het, de WAARHEID is hard.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
kut feyenoord
ze kunnen vandaag gewoon 7e worden--als nac niet wint--en de play-offs veilig stellen, maar nee hoor
2-1
nopequote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Doet jullie verslaggever het ook niet meer bij sparta-ajax?
Moet je eens op ajax netwerk bij het Feyenoord topic kijken. Er was daar zo'n gast die riep dat Feyenoord simpel kampioen zou worden en toen het elke week slechter werd dacht iedereen dat ie zelfmoord had gepleegd, totdat hij na 3 goede wedstrijden ineens weer tevoorschijn kwamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV moet even de 2-0 scoren, dit is echt te spannend ook al gaat het nergens om.
ja, mijn slechte gevoel bij Vermeer kon ik een tijdlang gewoon niet hard maken (ik hou gewoon niet van het type doelman dat hij is, doet me teveel aan Franse keepers denken), maar inmiddels ben ik er van overtuigt dat hij absoluut geen topkeeper is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:02 schreef Cheiron het volgende:
Vermeer.. clown, wat een actie
Wouw.... wat een reactiequote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
heerlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens op ajax netwerk bij het Feyenoord topic kijken. Er was daar zo'n gast die riep dat Feyenoord simpel kampioen zou worden en toen het elke week slechter werd dacht iedereen dat ie zelfmoord had gepleegd, totdat hij na 3 goede wedstrijden ineens weer tevoorschijn kwam
Je bent verliefd op Isaksson?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddHeletijd als NEC bij Isaksson komt gaat mijn hartje even sneller kloppen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Blawh het volgende:
77' Roda JC 0 - 0 Willem II +
75' NAC Breda 0 - 0 De Graafschap
76' FC Volendam 0 - 0 FC Groningen +
74' Vitesse 0 - 0 Heracles Almelo
Wat worden we genaaid.quote:
De doelpunten zijn duur.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:05 schreef Blawh het volgende:
77' Roda JC 0 - 0 Willem II +
75' NAC Breda 0 - 0 De Graafschap
76' FC Volendam 0 - 0 FC Groningen +
74' Vitesse 0 - 0 Heracles Almelo
Jaja, rustig, het staat nog 2-0.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat fc den haag AUB die voorsprong nu eens niet verspelen!!!!!
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef VatosLoco het volgende:
Met deze stand spelen De Graafschap, Volendam en Roda zeer zeker Nacompetitie.
Dat doet me denken aan de Belgenmop met Stefan Breda in de hoofdrol.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
Weer genaaid door Nijhuis, krijg toch de tyfus man vuile gladjakker
Niet nodig, hij wordt echt geen topper.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef erikh het volgende:
Ik was er toen voor om Vermeer in de goal te laten als 1e keeper maar sinds ie 1e keeper is doet ie wel erg vreemde dingen. Wat mij betreft komt steek weer terug en kan vermeer ergens anders nog even rijpen.
Was dat maar zo!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef VatosLoco het volgende:
Met deze stand spelen De Graafschap, Volendam en Roda zeer zeker Nacompetitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |