quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij anders wel dit jaar. Wil met alle liefde je post terugzoeken.
Zonder die twee vingers zou het ook niet lukken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat trollen steeds
NIEMAND, GEEN ENKELE AJACIED heeft OOIT gezegd dat we dit seizoen wel even met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden, NIEMAND.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
NIEMAND, GEEN ENKELE AJACIED heeft OOIT gezegd dat we dit seizoen wel even met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden, NIEMAND.
Hey, we hebben al genoeg pijn geleden dit jaar :pquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij anders wel dit jaar. Wil met alle liefde je post terugzoeken.
een wedstrijd wie er erger voor lul staat. Het dieptepunt is bereiktquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan de Ajax-supporters nog erger voor Jan L..
Beheers je is, ik weet het, de WAARHEID is hard.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Marco had natuurlijk gewoon Stekelenburg moetn laten staan. Maar goed.quote:
Hahaha, laat me niet gaan zoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is voetbal toch kut.
eensquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Beheers je is, ik weet het, de WAARHEID is hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |