quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
kut feyenoord
ze kunnen vandaag gewoon 7e worden--als nac niet wint--en de play-offs veilig stellen, maar nee hoor
2-1
nopequote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef TUFKAL het volgende:
Doet jullie verslaggever het ook niet meer bij sparta-ajax?
Moet je eens op ajax netwerk bij het Feyenoord topic kijken. Er was daar zo'n gast die riep dat Feyenoord simpel kampioen zou worden en toen het elke week slechter werd dacht iedereen dat ie zelfmoord had gepleegd, totdat hij na 3 goede wedstrijden ineens weer tevoorschijn kwamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij roepen niet elk jaar dat we kampioen moeten worden.
iddquote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV moet even de 2-0 scoren, dit is echt te spannend ook al gaat het nergens om.
ja, mijn slechte gevoel bij Vermeer kon ik een tijdlang gewoon niet hard maken (ik hou gewoon niet van het type doelman dat hij is, doet me teveel aan Franse keepers denken), maar inmiddels ben ik er van overtuigt dat hij absoluut geen topkeeper is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:02 schreef Cheiron het volgende:
Vermeer.. clown, wat een actie
Wouw.... wat een reactiequote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat trollen steeds
NIEMAND, GEEN ENKELE AJACIED heeft OOIT gezegd dat we dit seizoen wel even met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden, NIEMAND.
heerlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens op ajax netwerk bij het Feyenoord topic kijken. Er was daar zo'n gast die riep dat Feyenoord simpel kampioen zou worden en toen het elke week slechter werd dacht iedereen dat ie zelfmoord had gepleegd, totdat hij na 3 goede wedstrijden ineens weer tevoorschijn kwam
Je bent verliefd op Isaksson?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddHeletijd als NEC bij Isaksson komt gaat mijn hartje even sneller kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |