nee, daar geloof ik niet in. Dan zou ie toch wat beter moeten gaan spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel laatste wedstrijd voor Suárez voor Ajax?
Zolang Barca niet langs komt om te shoppen denk ik van niet. ( zonder suarez is de aanval al helemaal kansloosquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel laatste wedstrijd voor Suárez voor Ajax?
Ja want die mentaliteit en inspiratie van hem heeft ons naar een hoop kampioenschappen geleidt! Oh, wacht...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
we missen de 'over mijn lijk mentaliteit' van Heitinga.
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Heitinga dan maar terug halen in de zomer, als hij bij Atletico op de bank blijft, heb je tenminste een echte leider waar de hele selectie nu een heel groot voorbeeld aan kan nemen..
Wat slimme voetballers erbij en echte killers + een leider op het middenveld. Zou toch echt Seedorf proberen..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,.
Al die dramatische reacties hier direct. Natuurlijk moeten we de trainer gewoon aanhouden, maar er zal wel iets moeten veranderen in de selectie qua zowel spelersmateriaal als mentaliteit. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zit toch weer niets anders op dan hopen op volgend seizoen.
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzakquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Heitinga dan maar terug halen in de zomer, als hij bij Atletico op de bank blijft, heb je tenminste een echte leider waar de hele selectie nu een heel groot voorbeeld aan kan nemen..
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
Er had toch onlangs een club interesse voor Vermaelen voor 10 mln? Kunnen we die niet gewoon accepteren?
ik heb het niet gezien, maar het zou wel typisch zijn als er weer een scheids op zo'n kneuterige manier zijn stempel op een seizoensafsluiting drukt... en laat het nou net wegereef zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef duguid het volgende:
Daar moet Wegereef dus geen geel geven, Suarez vraagt niet om een strafschop, dat is duidelijk te zien.
Ik zie anders 11 klootzakken op het veld staan hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzak
Of Rijkaard, of Adriaanse?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Alleen Hiddink kan Ajax nog aan het draaien krijgen.
Type klootzak? Je bedoelt Van der Sar, Reiziger, Litmanen, de broertjes De Boer, Overmars, Bergkamp, Pettersson?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzak
Ach, het ligt toch duidelijk aan van Basten dat de mentaliteit van de spelersgroep al een jaar of 7 minimaal zeer kut is. Misschien moet daar eens op gelet worden in de opleiding en bij het aankoopbeleidquote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,.
Al die dramatische reacties hier direct. Natuurlijk moeten we de trainer gewoon aanhouden, maar er zal wel iets moeten veranderen in de selectie qua zowel spelersmateriaal als mentaliteit. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zit toch weer niets anders op dan hopen op volgend seizoen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik zie anders 11 klootzakken op het veld staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |