Laat eerst die tyfus verdediging maar eens oprotten.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef twi het volgende:
Ben benieuwd wanneer de recentelijke Vermeer adepts om Stekelenburg beginnen te schreeuwen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Zeg ik ook al 2 jaar maar het is een verslavingquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik stop volgend jaar met Ajax te volgen denk ik.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap opeens wel waarom volgend jaar de kaarten weer duurder moeten hoor. Voor dit soort oogstrelend voetbal moet gewoon worden betaald. Het kan niet zo zijn dat je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Dan ga je maar bij clubs als Sparta ofzo kijken.
Nee, ons hogeschool voetbal moet worden beloond met topprijzen. Nee, niet in de prijzenkast maar voor de kaartjes. Dat is ook de reden dat het nu niet zo goed gaat; de jongens voelen zich niet gewaardeerd. Waarom zou je voor die paar centen je best doen? Daarom dus: nog 10% verhoging.
Ik kan er al een tijd niet meer om lachen. Elke keer weten die klootzakken mijn zondag te verneukenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
Ik lach me kapot hierWat een matig team is het toch ook.
Az heeft nog wat seizoenskaarten te koop.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik stop volgend jaar met Ajax te volgen denk ik.
Zeker slecht verdedigd, maar die jongen mag ook wel eens niet uitglijden of een bal klemvast hebben. Elke reden om Vermeer in de goal te hebben ten opzichte van een uit vorm zijnde Stekelenburg zijn de afgelopen weken zo'n beetje de grond in geboord door alle net-niet situaties.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Laat eerst die tyfus verdediging maar eens oprotten.
Niet. Ik begin nu ook aan vermeer te twijfelen. Stekelenburg vind ik niet geweldig maar op zijn normale niveau wel beter dan dit. Ook teveel onrustige rare dingen die maar net goed aflopen bij vermeer. Kan van der sar niet nog 4 jaar afbouwen bij Ajax?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef twi het volgende:
Ben benieuwd wanneer de recentelijke Vermeer adepts om Stekelenburg beginnen te schreeuwen.
Zometeen wordt PSV nog tweedequote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
We mogen for god sake toch hopen dat AZ Twente ook op puntverlies trakteert.
Het interesseert mij echt niet of we wat in de CL te zoeken hebben of niet, ik blijf ondanks deze nieuwe wanvertoning hopen op die 2e plek.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef dronkeykong het volgende:
Ik hoop echt niet dat ze nog voor die 2e plek voetballen want die CL heb je geen moer in te zoeken.
Bloedhonden
Dat heb ik ook steeds vaker. Verder vind ik het nu minder erg als we 3e worden omdat we die CL toch nooit halen met al die voorrondes tegen goede tegenstanders.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Spougle het volgende:
Ik weet dat ik het niet mag zeggen.
Maar ik hoop dat het 5 - 0 word wie weet helpt het.
Stelletje lamzakken
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
We verdienen die tweede plek ook helemaal niet
Ja dat valt mij ook steeds meer op. Ik vind Vermeer een goede lijn keeper maar als hij uit moet komen hou ik altijd mijn hart vast.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook teveel onrustige rare dingen die maar net goed aflopen bij vermeer.
Kan je lang blijven hopen. Je schaamt je kapot met die gasten seizoen in, seizoen uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt niet of we wat in de CL te zoeken hebben of niet, ik blijf ondanks deze nieuwe wanvertoning hopen op die 2e plek.
Ben alvast gestopt na de 2-0, ben ik blij dat ik ziek ben anders zat ik nu mooi daarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Wordt dit dan weer een wedstrijd waar ik halverwege besluit te stoppen met kijken?
Die 6-2 tegen PSV had dat al moeten doenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Spougle het volgende:
Ik weet dat ik het niet mag zeggen.
Maar ik hoop dat het 5 - 0 word wie weet helpt het.
Stelletje lamzakken
Dat zijn er dus 18quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
Het wordt tijd dat ze bij Ajax eens grote schoonmaak houden. Donder al die middelmatige debielen er gewoon uit.
Dat klopt, maar het is toch om te kotsen deze mentaliteit. Dat ze het niet redden deze zomer, okay, maar laat godverdomme toch eens zien voor welke club je staat man.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds vaker. Verder vind ik het nu minder erg als we 3e worden omdat we die CL toch nooit halen met al die voorrondes tegen goede tegenstanders.
Dank je. Het moment dat je hoopt dat je team 3e wordt, omdat je je schaamt voor je team, wordt het misschien tijd om voor Volendam te gaan juichen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan je lang blijven hopen. Je schaamt je kapot met die gasten seizoen in, seizoen uit.
Succes
2006: 3-0quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef kalinho het volgende:
Dit ligt ook aan van Basten natuurlijk. Iedere andere voorgaande trainer won altijd op het Kasteel
Ze zijn allemaal achterlijk, niet alleen achterin. Er staat geen enkele intelligente speler op het veld. Met alleen domme krachten bereik je niets.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben eruit wat er mis is met onze verdediging: ze zijn gewoon dom. Ze snappen het niet. Hier kun je 20 Bogardes tegenaan laten praten maar ze gaan gewoon niet snappen met wie ze wel en niet mee moeten lopen en waar je moet staan om te dekken. Het is helemaal niets.
Je MOET vandaag gewoon en al die eikels laten het gewoon afweten..
Er is maar een "middelmatige debiel" en dat is de trainer. Verder moet je met deze selectie makkelijk kampioen kunnen worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
Het wordt tijd dat ze bij Ajax eens grote schoonmaak houden. Donder al die middelmatige debielen er gewoon uit.
Ja je heb gelijk. Maar die wedstrijd had ik al verdrongen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 6-2 tegen PSV had dat al moeten doen
Was al gestopt bij de 1-0. Heb de 2-0 niet eens meer gezien.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben alvast gestopt na de 2-0, ben ik blij dat ik ziek ben anders zat ik nu mooi daar
Hey die tonen tenminste inzet, ik zie dat nergens op het veld hoor bij Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dank je. Het moment dat je hoopt dat je team 3e wordt, omdat je je schaamt voor je team, wordt het misschien tijd om voor Volendam te gaan juichen?
Ja en de vorige trainers maakte ons wel kampioen.. het zit dieper dan alleen de trainer(Marco is ook een kut coach daarniet van) maar de spelersgroep zelf daar ligt ook een groot probleem dat zie je maar weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er is maar een "middelmatige debiel" en dat is de trainer. Verder moet je met deze selectie makkelijk kampioen kunnen worden.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben eruit wat er mis is met onze verdediging: ze zijn gewoon dom.
Maar wat krijg je er dan voor terug? Dit is gewoon het niveau van Ajax. Baltempo van lik me vestje, en de instelling van een stel ambtenaren.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
Die zijn echt achterlijk maar je krijgt hier zo nu en dan te horen dat Vermaelen een top verdediger is. Nou serieus die gast snapt er de malle moer van . Fysiek wint hij veel maar zodra hij zijn kop moet gebruiken faalt hij hopeloos.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben eruit wat er mis is met onze verdediging: ze zijn gewoon dom. Ze snappen het niet. Hier kun je 20 Bogardes tegenaan laten praten maar ze gaan gewoon niet snappen met wie ze wel en niet mee moeten lopen en waar je moet staan om te dekken. Het is helemaal niets.
Je MOET vandaag gewoon en al die eikels laten het gewoon afweten..
Wat een niveauquote:
Ik heb Vermaelen nooit wat gevonden, ondanks dat velen iets in hem zagen...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef Wooldoor het volgende:
Vermaelen snapt het ook totaal niet hoe hij Sulejmani moet aanspelen, die gast krijgt werkelijk geen normale bal.
Nou, dan is die keuze snel gemaaktquote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef dronkeykong het volgende:
Hey die tonen tenminste inzet, ik zie dat nergens op het veld hoor bij Ajax.
geen team, niet gemotiveerd, veel spelers ver onder niveau etc....quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Overall missen ze kwaliteit en mentaliteit en met name op het middenveld en in de verdediging ontbreken er types die een aanvaller door midden kunnen trappen als het nodig is
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef Dvm86 het volgende:
Suarez
Aissati
Gabri
Enoh
Cvitanich
Sulejmani
Vertonghen
Van der Wiel
Emanuelson
De rest mag weg
Dat Sulejmani geen enkele bal (fatsoenlijk) krijgt aangespeeld is al tijden zo. Het lijkt wel of hij onzichtbaar is voor de andere spelers.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:29 schreef Wooldoor het volgende:
Vermaelen snapt het ook totaal niet hoe hij Sulejmani moet aanspelen, die gast krijgt werkelijk geen normale bal.
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef Urquhart het volgende:
En je voelt het ook verdomme aankomen he....je kunt die wedstrijden van Ajax echt uittekenen ook gewoon
Ik heb hem heel lang gesteund, maar dit begint nu toch wel een beetje uit de hand te lopenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in Marco.
Waarschijnlijk gaat het zo:quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef KirkLazarus het volgende:
En Twente gaat natuurlijk niet winnen van AZ, natuurlijk niet, want we moeten toch nog allemaal hoop hebben volgende week en dan WEER genaaid worden door deze flutselectie!
Anitaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:32 schreef twi het volgende:
Ik vind Enoh vandaag trouwens het grootste drama, samen met Anita. Die jongens spelen geen bal goed en gaan elk duel ongebalanceerd aan.
ik niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in Marco.
Als we naar begrotingen gaan kijken zouden we ongeslagen kampioen moeten wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef Dvm86 het volgende:
2-0 achter bij fucking sparta. hoeveel miljoen hebben zij voor hun begroting?
Opdrukken voor het uitvak.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ach, ik twijfel ook deze selectie.
In de rust gewoon strafrondjes lopen..!!
quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
In de rust gewoon strafrondjes lopen..!!
Van Basten kan geen mentaliteit veranderen. Mentaliteit heb je of dat heb je niet...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er is maar een "middelmatige debiel" en dat is de trainer. Verder moet je met deze selectie makkelijk kampioen kunnen worden.
Tja, dan kunnen we beter die hele selectie eruit sodemieterenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Basten kan geen mentaliteit veranderen. Mentaliteit heb je of dat heb je niet...
Zijn we van dat gezeik van die tweede plek ook weer afquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef BluesRebel het volgende:
Twente staat voor...
Of hij moet zich dit zelf aanrekenen ja, en anders moet hij maar een keer gaan afrekenen met spelers. Wat mij betreft gewoon keihard via de mediaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Enchanter het volgende:
van batsen mag zich dit zelf aanrekenen.
Gast kan geen speler motiveren
Leuk geprobeerd Marco , volgende keer club beter.
Misschien dat de 2e helft nog wat gebeurd , maar ben bang van niet
Nee dit kon je gewoon van tevoren zien AANKOMEN! Ajax had gewoon Co moeten gaan halen doe het nu dan wel snel want anders zit die WÉÉR bij AZ!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, Marco moet gewoon blijven. En het seizoen daarop ook. Laat hem verdomme nou eens bouwen aan iets. Elke keer dat gewissel van trainers... Dan krijg je volgend jaar Pietje als trainer, en begint alles weer van voor af aan.
Ik wil verdomme dat we tweede worden. En dan vooral omdat ik geen zin heb op een nieuwe martelgang tijdens de play-offs. Want we gaan genadeloos hard op onze bek tegen psv en Heerenveen.quote:
Zou het dan toch afgelopen zijn? Zo langzamerhand begin ik het zelfs een beetje te hopen. Vraag me af hoe vd Boog zal reageren. Hij zei namelijk in een interview dat het seizoen mislukt is als we geen champions league gaan spelen.quote:
Het staat niets voor niets al een maand of 5 in mijn sig.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
we missen de 'over mijn lijk mentaliteit' van Heitinga.
Alsof dit Ajax van Twente wint wel kut hoor die gele kaarten, leek me eerder een penaltyquote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef VoreG het volgende:
En Suarez is er niet bij volgende week vanwege een schwalbe, kan er ook nog wel bij
Play-offsquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel laatste wedstrijd voor Suárez voor Ajax?
nee, daar geloof ik niet in. Dan zou ie toch wat beter moeten gaan spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Zolang Barca niet langs komt om te shoppen denk ik van niet. ( zonder suarez is de aanval al helemaal kansloosquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Ja want die mentaliteit en inspiratie van hem heeft ons naar een hoop kampioenschappen geleidt! Oh, wacht...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
we missen de 'over mijn lijk mentaliteit' van Heitinga.
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Heitinga dan maar terug halen in de zomer, als hij bij Atletico op de bank blijft, heb je tenminste een echte leider waar de hele selectie nu een heel groot voorbeeld aan kan nemen..
Wat slimme voetballers erbij en echte killers + een leider op het middenveld. Zou toch echt Seedorf proberen..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,.
Al die dramatische reacties hier direct. Natuurlijk moeten we de trainer gewoon aanhouden, maar er zal wel iets moeten veranderen in de selectie qua zowel spelersmateriaal als mentaliteit. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zit toch weer niets anders op dan hopen op volgend seizoen.
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzakquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Heitinga dan maar terug halen in de zomer, als hij bij Atletico op de bank blijft, heb je tenminste een echte leider waar de hele selectie nu een heel groot voorbeeld aan kan nemen..
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
Er had toch onlangs een club interesse voor Vermaelen voor 10 mln? Kunnen we die niet gewoon accepteren?
ik heb het niet gezien, maar het zou wel typisch zijn als er weer een scheids op zo'n kneuterige manier zijn stempel op een seizoensafsluiting drukt... en laat het nou net wegereef zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef duguid het volgende:
Daar moet Wegereef dus geen geel geven, Suarez vraagt niet om een strafschop, dat is duidelijk te zien.
Ik zie anders 11 klootzakken op het veld staan hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzak
Of Rijkaard, of Adriaanse?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Alleen Hiddink kan Ajax nog aan het draaien krijgen.
Type klootzak? Je bedoelt Van der Sar, Reiziger, Litmanen, de broertjes De Boer, Overmars, Bergkamp, Pettersson?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzak
Ach, het ligt toch duidelijk aan van Basten dat de mentaliteit van de spelersgroep al een jaar of 7 minimaal zeer kut is. Misschien moet daar eens op gelet worden in de opleiding en bij het aankoopbeleidquote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,.
Al die dramatische reacties hier direct. Natuurlijk moeten we de trainer gewoon aanhouden, maar er zal wel iets moeten veranderen in de selectie qua zowel spelersmateriaal als mentaliteit. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zit toch weer niets anders op dan hopen op volgend seizoen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik zie anders 11 klootzakken op het veld staan hoor.
Ah daar ben je , we misten je alquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... gaat weer lekker dus. Ach ... wat een verrassing!
Kunnen we mooi met Jong Ajax aantreden tegen Twentequote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens mij gaan we nu kaarten verzamelen.
alleen een sterker middenveld en een veel betere verdediging krijgen Ajax nog aan het draaienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Alleen Hiddink kan Ajax nog aan het draaien krijgen.
Of het nog uitmaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Kunnen we mooi met Jong Ajax aantreden tegen Twente
Voor altijd Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pas maar op anders moet je maar naar Volendam oprotten.
Huh?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het ligt toch duidelijk aan van Basten dat de mentaliteit van de spelersgroep al een jaar of 7 minimaal zeer kut is.
Onee wacht, PSV kan ons nog steeds voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Of het nog uitmaakt.We kunnen die wedstrijd net zo goed niet meer spelen.
Laat ook maar komen dan. Seizoen is toch al een complete ramp.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Onee wacht, PSV kan ons nog steeds voorbij.
Dat vond ik serieus een goede vraag.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
Zoals Borst vorige week al vroeg aan Marco van Basten bij Studio voetbal: "Marco, weet jij eigenlijk wel waar je mee bezig bent?"
zeer eensquote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef TAV74 het volgende:
Passend einde aan het zoveelste verloren seizoen, en de hoop dat het ooit weer goed komt wordt steeds kleiner. Als PSV Ajax volgende week nog voorbij gaat is het helemaal tekenend: die hebben de minste ploeg sinds jaren en doen het dan nog beter..
Als ik gewoon heel eerlijk ben verdient Twente het inmiddels ook gewoon meer dan Ajax om tweede te worden.
Die weten tenminste hoe ze een man moeten dekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het echt gehad met deze jongens.
Vieze homo's.
Albert Verlinde halen dan maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die weten tenminste hoe ze een man moeten dekken
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die weten tenminste hoe ze een man moeten dekken
offday? ze hebben misschien drie wedstrijden goed gespeeld dit seizoen. Daar houdt het toch wel mee op.quote:
Maak je liever druk om die losers op het veld!quote:
Ik had m al op mute gezet omdat ik het niet meer aan kon horen (en zien) dus mij maakt hiet niet uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:58 schreef Black-Death het volgende:
Het geluid van de stream is ermee gestopt
Daar ben ik een paar maanden geleden al mee gestoptquote:Op zondag 3 mei 2009 15:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die losers op het veld!
Nou ... valt mee hoor. Heerenveen staat achter, Eindhoven staat voor en Buunermond lijkt een beslissingswedstrijd te moeten gaan spelen.quote:
Aan de potentie van spelers kan Bassie weinig doen. Waar hij wél iets aan kan doen is het ontwikkelen van spelers met potentie. Én dát doet hij niet! Verder heeft hij zelf geen potentie, en daarom weg met hem. Dat vertrouwen in die clown slaat nergens op!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Devz het volgende:
Van Basten hou de eer aan jezelf en flikker alsjeblieft op na dit seizoen. Niet alleen vanwege de resultaten en je laffe wisselbeleid (een middenvelder voor een middenvelder als je 2-0 achterstaat en moet winnen?), maar ook omdat er 0,0 potentie in dit team zit.
Ik ben er helemaal klaar mee en neem volgend jaar geen seizoenskaart meer, ze kunnen allemaal kapot vallen. Ik zie niet in waarom ik m'n humeur wekelijks nog langer moet laten verpesten en er nog geld voor betaal ook. Dat ze vanmiddag de spelersbus maar helemaal aan puin mogen slaan voor deze collectieve wanprestatie.
Heel verstandig, maar om je nu druk te maken of ik wel of niet een bericht plaats. Bovendien zijn ze erg logisch. (Alleen zijn er weinig mensen die het snappen en zelf kunnen bedenken.)quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar maanden geleden al mee gestopt
oh mijn god wat een actiequote:
heb jij marco net gesmst?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Chadi het volgende:
Leonardo erin voor 1 van die verdedigers .. maakt niet uit wie en wel meteen niet over 5 minuten of zo.
Die wissel had zelfs een blinde kunnen zien al in de 20ste minuut. Verdedigers hadden geen man en deden niets met de ruimte.quote:
No way die is net zo dom als Vermaelen. Met een snuggere spits is hij helemaal nergens.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Adelaye heerst enorm, dat noemen ze nou een stabiele néger. Wellicht een idee om hem ééns op te pikken voor next season.²
Eigenlijk hoor je dit soort cursusjes succesvol afgerond te hebben vóór je bij een topclub aan de slag gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Marco mag in de zomerstop wel wat aan bijscholing doen. cursus "hoe laat ik m'n elftal als een team voetballen" en "hoe motiveer ik mijn elftal" schieten me te binnen.
Kansloze missie. Is 'ie veel te dom voor om daar iets van te leren!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Marco mag in de zomerstop wel wat aan bijscholing doen. cursus "hoe laat ik m'n elftal als een team voetballen" en "hoe motiveer ik mijn elftal" schieten me te binnen.
Vorige week tegen 10 man van AZ bleven ze ook met zijn vieren op eigen helft hangen om Lens op te vangenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die wissel had zelfs een blinde kunnen zien al in de 20ste minuut. Verdedigers hadden geen man en deden niets met de ruimte.
Zullen we die spelers ook nog tussendoor even een cursus voetballen geven?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dit soort cursusjes succesvol afgerond te hebben vóór je bij een topclub aan de slag gaat.
Kun je niet eens een tijdje opneuken met je achterlijke commentaren?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Kansloze missie. Is 'ie veel te dom voor om daar iets van te leren!
Marco schoot zichzelf in het eigen been toen hij Cruijff weg stuurde. Nu krijgt hij de deksel op zijn neus.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dit soort cursusjes succesvol afgerond te hebben vóór je bij een topclub aan de slag gaat.
Ja, je bent een goede fan inderdaad. Je geeft support in goed en slechte tijden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef Devz het volgende:
Volgende week slopen die ArenA, bron van ellende.
zit kern van waarheid in ja. sinds we in de ArenA zitten rust er een vloek op ons en zijn we een amateuristisch bedrijf i.p.v. een trotse voetbalclub.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef Devz het volgende:
Volgende week slopen die ArenA, bron van ellende.
En jij? Kom je elke week in de arena?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, je bent een goede fan inderdaad. Je geeft support in goed en slechte tijden.²
Ach het is na de wedstrijd altijd gezellig.. zijn kaart vrienden bij elkaar enzo..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef golfer het volgende:
Marco bewijst wederom dat hij een ongelooflijke amateurcoach is.
Eigen kweek is momenteel net zo kut. Wat laten vd Wiel of Urby nou zien de laatste tijd? Arrogantie en onderschatting.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef TAV74 het volgende:
alle dure spelers verkopen, principieel geen Europees voetbal spelen volgend jaar en een tema met alleen eigen kweek opstellen volgend jaar. Niets meer te verliezen, dus wie weet levert dat wel wat op.
Mwahquote:
Mensen die denken dat we tegen Twente kans zouden hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwahals ajax nu nog gewonnen had of gelijk had gespeeld had je volgende week nog een kans op vCL
Speelt ie nu ook nog mee dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Staat Suarez nu een schorsing te wachten voor de volgende wedstrijd?²
Jammer dan, dat is blijkbaar het resultaat van jaren ellende en wanbeleid. Ik heb er gewoon geen zin meer in.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, je bent een goede fan inderdaad. Je geeft support in goed en slechte tijden.²
hij zit al in het vliegtuig richting Montevideo denk ikquote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Staat Suarez nu een schorsing te wachten voor de volgende wedstrijd?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |