ik niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in Marco.
Als we naar begrotingen gaan kijken zouden we ongeslagen kampioen moeten wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef Dvm86 het volgende:
2-0 achter bij fucking sparta. hoeveel miljoen hebben zij voor hun begroting?
Opdrukken voor het uitvak.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ach, ik twijfel ook deze selectie.
In de rust gewoon strafrondjes lopen..!!
quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
In de rust gewoon strafrondjes lopen..!!
Van Basten kan geen mentaliteit veranderen. Mentaliteit heb je of dat heb je niet...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er is maar een "middelmatige debiel" en dat is de trainer. Verder moet je met deze selectie makkelijk kampioen kunnen worden.
Tja, dan kunnen we beter die hele selectie eruit sodemieterenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Basten kan geen mentaliteit veranderen. Mentaliteit heb je of dat heb je niet...
Zijn we van dat gezeik van die tweede plek ook weer afquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef BluesRebel het volgende:
Twente staat voor...
Of hij moet zich dit zelf aanrekenen ja, en anders moet hij maar een keer gaan afrekenen met spelers. Wat mij betreft gewoon keihard via de mediaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Enchanter het volgende:
van batsen mag zich dit zelf aanrekenen.
Gast kan geen speler motiveren
Leuk geprobeerd Marco , volgende keer club beter.
Misschien dat de 2e helft nog wat gebeurd , maar ben bang van niet
Nee dit kon je gewoon van tevoren zien AANKOMEN! Ajax had gewoon Co moeten gaan halen doe het nu dan wel snel want anders zit die WÉÉR bij AZ!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, Marco moet gewoon blijven. En het seizoen daarop ook. Laat hem verdomme nou eens bouwen aan iets. Elke keer dat gewissel van trainers... Dan krijg je volgend jaar Pietje als trainer, en begint alles weer van voor af aan.
Ik wil verdomme dat we tweede worden. En dan vooral omdat ik geen zin heb op een nieuwe martelgang tijdens de play-offs. Want we gaan genadeloos hard op onze bek tegen psv en Heerenveen.quote:
Zou het dan toch afgelopen zijn? Zo langzamerhand begin ik het zelfs een beetje te hopen. Vraag me af hoe vd Boog zal reageren. Hij zei namelijk in een interview dat het seizoen mislukt is als we geen champions league gaan spelen.quote:
Het staat niets voor niets al een maand of 5 in mijn sig.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
we missen de 'over mijn lijk mentaliteit' van Heitinga.
Alsof dit Ajax van Twente wint wel kut hoor die gele kaarten, leek me eerder een penaltyquote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef VoreG het volgende:
En Suarez is er niet bij volgende week vanwege een schwalbe, kan er ook nog wel bij
Play-offsquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel laatste wedstrijd voor Suárez voor Ajax?
nee, daar geloof ik niet in. Dan zou ie toch wat beter moeten gaan spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Zolang Barca niet langs komt om te shoppen denk ik van niet. ( zonder suarez is de aanval al helemaal kansloosquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Ja want die mentaliteit en inspiratie van hem heeft ons naar een hoop kampioenschappen geleidt! Oh, wacht...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
we missen de 'over mijn lijk mentaliteit' van Heitinga.
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Heitinga dan maar terug halen in de zomer, als hij bij Atletico op de bank blijft, heb je tenminste een echte leider waar de hele selectie nu een heel groot voorbeeld aan kan nemen..
Wat slimme voetballers erbij en echte killers + een leider op het middenveld. Zou toch echt Seedorf proberen..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,.
Al die dramatische reacties hier direct. Natuurlijk moeten we de trainer gewoon aanhouden, maar er zal wel iets moeten veranderen in de selectie qua zowel spelersmateriaal als mentaliteit. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zit toch weer niets anders op dan hopen op volgend seizoen.
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzakquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Heitinga dan maar terug halen in de zomer, als hij bij Atletico op de bank blijft, heb je tenminste een echte leider waar de hele selectie nu een heel groot voorbeeld aan kan nemen..
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
Er had toch onlangs een club interesse voor Vermaelen voor 10 mln? Kunnen we die niet gewoon accepteren?
ik heb het niet gezien, maar het zou wel typisch zijn als er weer een scheids op zo'n kneuterige manier zijn stempel op een seizoensafsluiting drukt... en laat het nou net wegereef zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef duguid het volgende:
Daar moet Wegereef dus geen geel geven, Suarez vraagt niet om een strafschop, dat is duidelijk te zien.
Ik zie anders 11 klootzakken op het veld staan hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzak
Of Rijkaard, of Adriaanse?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Alleen Hiddink kan Ajax nog aan het draaien krijgen.
Type klootzak? Je bedoelt Van der Sar, Reiziger, Litmanen, de broertjes De Boer, Overmars, Bergkamp, Pettersson?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Nee die zal wel in Spanje blijven. Ajax mist gewoon een type klootzak
Ach, het ligt toch duidelijk aan van Basten dat de mentaliteit van de spelersgroep al een jaar of 7 minimaal zeer kut is. Misschien moet daar eens op gelet worden in de opleiding en bij het aankoopbeleidquote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Die zal vast trek heb om terug te komen ja,.
Al die dramatische reacties hier direct. Natuurlijk moeten we de trainer gewoon aanhouden, maar er zal wel iets moeten veranderen in de selectie qua zowel spelersmateriaal als mentaliteit. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zit toch weer niets anders op dan hopen op volgend seizoen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik zie anders 11 klootzakken op het veld staan hoor.
Ah daar ben je , we misten je alquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... gaat weer lekker dus. Ach ... wat een verrassing!
Kunnen we mooi met Jong Ajax aantreden tegen Twentequote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens mij gaan we nu kaarten verzamelen.
alleen een sterker middenveld en een veel betere verdediging krijgen Ajax nog aan het draaienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Alleen Hiddink kan Ajax nog aan het draaien krijgen.
Of het nog uitmaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Kunnen we mooi met Jong Ajax aantreden tegen Twente
Voor altijd Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pas maar op anders moet je maar naar Volendam oprotten.
Huh?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het ligt toch duidelijk aan van Basten dat de mentaliteit van de spelersgroep al een jaar of 7 minimaal zeer kut is.
Onee wacht, PSV kan ons nog steeds voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Of het nog uitmaakt.We kunnen die wedstrijd net zo goed niet meer spelen.
Laat ook maar komen dan. Seizoen is toch al een complete ramp.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Onee wacht, PSV kan ons nog steeds voorbij.
Dat vond ik serieus een goede vraag.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
Zoals Borst vorige week al vroeg aan Marco van Basten bij Studio voetbal: "Marco, weet jij eigenlijk wel waar je mee bezig bent?"
zeer eensquote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef TAV74 het volgende:
Passend einde aan het zoveelste verloren seizoen, en de hoop dat het ooit weer goed komt wordt steeds kleiner. Als PSV Ajax volgende week nog voorbij gaat is het helemaal tekenend: die hebben de minste ploeg sinds jaren en doen het dan nog beter..
Als ik gewoon heel eerlijk ben verdient Twente het inmiddels ook gewoon meer dan Ajax om tweede te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |