Neem dan gewoon een echte vent.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't zijn gewoon rotdingen, werkt allemaal eigenlijk nét niet zoals je graag zou willen
Jantje een zoentje geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey babe ga jij es ff down under om jantje af te lebberen
Er is een verschil tussen neuken en de liefde bedrijven heh !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
Nee, jij hebt je keurig gedragen
Die Americaan ja. Echt hemels!![]()
Hij bleef maar terugkomen, hehe.
Maar nee, neuken zonder gevoel, ik faal
Jou visiequote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh. Dan schat ik je intelligenter in dan je bent dus?
Beweeg je snuit eens langs mijn goddelijke torso down under en laat je lassie eens rondjes om jan draaien totdat de fluitketel kookt. Dan mag je pas weer naar boven komen...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey babe ga jij es ff down under om jantje af te lebberen
Misschien af en toe het echte werk proberen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't zijn gewoon rotdingen, werkt allemaal eigenlijk nét niet zoals je graag zou willen
oeh ik wordt er nat vanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beweeg je snuit eens langs mijn goddelijke torso down under en laat je lassie eens rondjes om jan draaien totdat de fluitketel kookt. Dan mag je pas weer naar boven komen...
zo, de grofheid gaat weer goed vandaag
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jantje een zoentje geven.Jantje een hand geven. Kennismaken met Jantje.
Kutquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar bij het bekijken van zijn post historie bleek toch het tegendeel.
Ja, I know. Maar ik moet toch wel een klein beetje een grappig gesprekje or whatsoever hebben gehad. Een kleine klik.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen neuken en de liefde bedrijven heh !
En de slakkensporen worden weer gezet...quote:
Als het koud is dan duurt het soms een kwartier voordat ik mijn eigen piemeltje heb gevondenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan hoe klein er is klein en er is klein maar iets kleiner dan gemiddeld hoeft niet vervelend te zijn hoor als ze maar weten wat ze er mee moeten doen!!!
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En de slakkensporen worden weer gezet...
Maar is er dan echt NIEMAND die dit weekend nog even goed van bil geweest is?
Toevallig niet nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat wordt nog gezellig vanavond dan. of ging dat niet meer door ?
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag het morgen nog een keerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |