Dat heb ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gevoelens qua verliefdheid? Ja.
Met een wild vreemde waar ik verder niets mee heb? Nee, denk het niet.
Ik wil iemand wel een klein beetje kennen & er moet dus wel een bepaalde klik zijn, maar ik hoef niet verliefd te zijn of iets voor iemand te voelen om er mee naar bed te gaan
Waarom niet?quote:
Nah ja, het gevoel zit altijd wel ergens.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een rare TT!
[Singles] Neuken met en zonder gevoeldacht meer aan zoiets
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gevoelens qua verliefdheid? Ja.
Met een wild vreemde waar ik verder niets mee heb? Nee, denk het niet.
Ik wil iemand wel een klein beetje kennen & er moet dus wel een bepaalde klik zijn, maar ik hoef niet verliefd te zijn of iets voor iemand te voelen om er mee naar bed te gaan
Dat gaat tegen mijn normen en waarden in de wijze waarop ik de liefde zie en wil delen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEr moet wel 'iets' zijn
[..]
Waarom niet?
Slikt een flauwe opmerking inquote:
Dat dus.. als ik het geen leuke meid vind komt jantje niet eens naar boven om te kijken, dus dan gaat het neuken niet eensquote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zonder enige gevoelens.. nee. Er moet een bepaalde klik zijn hoor.
Ja, inderdaadquote:
Ergens jaquote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het gevoel zit altijd wel ergens.
Logischquote:Op zondag 3 mei 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat tegen mijn normen en waarden in de wijze waarop ik de liefde zie en wil delen.
Niet als hij een hele kleine heeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het gevoel zit altijd wel ergens.
Bitches slikken, gasten nietquote:
5 keer maar zo weinig.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou het zo'n cliche TT zijn die al 5x is langsgekomen
Dat is waar.quote:
Jij neukt tegenwoordig sowieso te weinigquote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef DR34M3R het volgende:
Er moet meer zijn dan alleen maar iets. Ik neuk ook niet iedereen die ik leuk vind hoor.
Ook deze inkopper ga ik niet maken.quote:
Tt was niet zo bedoeldquote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook deze inkopper ga ik niet maken.
En Sedan: Er zijn mensen die je TT wel begrijpen
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij neukt tegenwoordig sowieso te weinig
Voorbinddildo's zijn altijd van formaat ja.. maar minder leuk dan echte piemels denk ik zo...quote:
God o god, wat is er aan de hand vandaag, iedereen wil vervelende opmerkingen makenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook deze inkopper ga ik niet maken.
En Sedan: Er zijn mensen die je TT wel begrijpen
Mannen met een kleine hebben daar toch ook gevoel in, lijkt me?quote:
Voorbinddildo's zijn kutquote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voorbinddildo's zijn altijd van formaat ja.. maar minder leuk dan echte piemels denk ik zo...
Ik ook niet.quote:
Als jij er genoeg aan zou hebben zou je niet de hele tijd naar huis willen bellen...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan? Misschien heb ik wel genoeg aan <censuur>
Wie zegt dat die vervelend was?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
God o god, wat is er aan de hand vandaag, iedereen wil vervelende opmerkingen maken
Ja tuurlijk. Maar daar heb je dan als vrouw niks aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen met een kleine hebben daar toch ook gevoel in, lijkt me?
@ Snuitebolletje: noemde jij je geslachtsdeel nou net Jantje?
Het beestje gewoon bij het naampje noemen hoor, geen " geslachtsdeel" maar gewoon lul/piemel/penis/jantje/piwi/etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen met een kleine hebben daar toch ook gevoel in, lijkt me?
@ Snuitebolletje: noemde jij je geslachtsdeel nou net Jantje?
Ikquote:
Vertelquote:
ligt er natuurlijk aan hoe klein er is klein en er is klein maar iets kleiner dan gemiddeld hoeft niet vervelend te zijn hoor als ze maar weten wat ze er mee moeten doen!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar daar heb je dan als vrouw niks aan.
Idemquote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maargoed, ik doe het iig te weinig.. maar eigenlijk vind ik dat nog niet eens zo erg
Whehehe.. nou ja, misschien heb je wel een beetje gelijk. Onverzadigbaar.. dat heb ik al vaker gehoord de laatste tijdquote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij er genoeg aan zou hebben zou je niet de hele tijd naar huis willen bellen...![]()
Maargoed, ik doe het iig te weinig.. maar eigenlijk vind ik dat nog niet eens zo erg
Geslachtsdeel is ook een naam.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het beestje gewoon bij het naampje noemen hoor, geen " geslachtsdeel" maar gewoon lul/piemel/penis/jantje/piwi/etc.Jah, ik noemde die down under net jantje
Nee, nu is het niet leuk meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik
Weet wel zeker dat het geen leuke opmerking was
Maar plaats hem anders even voor de grap!
hey babe ga jij es ff down under om jantje af te lebberenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geslachtsdeel is ook een naam.Ik wilde eens niet grof zijn.
![]()
Maar Jantje is wel heel erg. Dat is fout. Ik hoop voor je bedpartners (ja, bedpartners) dat je het dan ook niet zo noemt.
LOL!!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee. Toch, MNR?
LOL
Wel gelachen met een Amerikaan overigens.. die was wel leuk
't zijn gewoon rotdingen, werkt allemaal eigenlijk nét niet zoals je graag zou willenquote:
Dat lijkt me nog best lastig als je zo heerlijk onverzadigbaar bent. Altijd maar weer een klapperende hunkerende flamoes die graag piemels slikt...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. nou ja, misschien heb je wel een beetje gelijk. Onverzadigbaar.. dat heb ik al vaker gehoord de laatste tijd
Dat wordt nog gezellig vanavond dan. of ging dat niet meer door ?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
Deze single is weer fris.. Fruitig niet en dat gaat ook niet meer gebeuren vandaag
Oh. Dan schat ik je intelligenter in dan je bent dus?quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan hoe klein er is klein en er is klein maar iets kleiner dan gemiddeld hoeft niet vervelend te zijn hoor als ze maar weten wat ze er mee moeten doen!!!
Neem dan gewoon een echte vent.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't zijn gewoon rotdingen, werkt allemaal eigenlijk nét niet zoals je graag zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |