quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze opmerking moet ik hier gewoon op maken....Hoezo dat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Deze foto MOET ik gewoon nog even posten in het topic met deze TT
Doe het wel in spoiler tagBeledig ik je als ik je op een broekie van 15 ofzo vind lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik weet dat die heel gemeen was, maar mijn irritatie gehalte steeg ff de pan uit nadat ik dat zagquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze opmerking moet ik hier gewoon op maken....Hoezo ben ik eng danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Goed zoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik weet dat die heel gemeen was, maar mijn irritatie gehalte steeg ff de pan uit nadat ik dat zag![]()
zal me nu weer netjes gedragen!
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....quote:
tuurlijk nietquote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beledig ik je als ik je op een broekie van 15 ofzo vind lijken?
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....quote:
Ben benieuwd hoe je dat wil gaan beargumenterenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....
Jeejquote:
Hmm.. Naja, ik vind het woord "eng" een beetje vreemd, haha. Bedoel; in welke context bedoel jij het dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....
ooh was jij datquote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej![]()
btw, weet je nog dat je mij die cd van The Script had gestuurd via msn? Top!Bedankt nog daarvoor
Je bent zo goed in dingen verwoorden Autoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Naja, ik vind het woord "eng" een beetje vreemd, haha. Bedoel; in welke context bedoel jij het dan?
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien valt het niet op en die bol.com is toch een week weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje 'aardig te formuleren, vond een lelijke rotkop meteen zo grof klinkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Naja, ik vind het woord "eng" een beetje vreemd, haha. Bedoel; in welke context bedoel jij het dan?
Wat in een pm gestuurd? Dat je me verwijderd had?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ooh was jij dat!
Ik had je daarna verwijderd op msn, en had dat ook in een PM gestuurd
Ja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar!), maar ik vond het begrip "eng" zo... apart zeg maar, haha.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje 'aardig te formuleren, vond een lelijke rotkop meteen zo grof klinken![]()
maar is puur mijn mening he, smaken verschillen nu eenmaal!
Offtopic! Report!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat in een pm gestuurd? Dat je me verwijderd had?
Maar ik had jou ook verwijderd, dat scheelt.Niet dat je niet aardig bent hoor, maar ik kon niet zoveel met je.
![]()
Ok, wat heeft dit met Singles te maken? Helemaal niets!Maar moest ff reageren.
GMTA dusquote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat in een pm gestuurd? Dat je me verwijderd had?
Maar ik had jou ook verwijderd, dat scheelt.Niet dat je niet aardig bent hoor, maar ik kon niet zoveel met je.
![]()
Ok, wat heeft dit met Singles te maken? Helemaal niets!Maar moest ff reageren.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die er niet zo over denkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje 'aardig te formuleren, vond een lelijke rotkop meteen zo grof klinken![]()
verkeerd geformuleerd dan, ik schrok er iig enorm van!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar!), maar ik vond het begrip "eng" zo... apart zeg maar, haha.
Bedoel; iemand die in mijn ogen een rotkop heeft, die vind ik niet per definitie eng ofzo
Nope, guess not.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
GMTA dus
Had jou verwijderd voor dezelfde reden
Maar die PM heb je niet gezien dus?
Ik snap het nuquote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verkeerd geformuleerd dan, ik schrok er iig enorm van!
Hmm ik ben nu al bijna 1.5 jaar op zoek hahaquote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, guess not.Maar dat maakt de cd niet minder tof.
Zal hm met mn verjaardag officieel aanvragen want staat nu nog op mijn oude laptop.
Terug ontopic: ik ben nog steeds single zonder date. En dat na een 9 dagen!Ik blijf voor altijd alleen
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En mensen die eng zijn hebben niet per definitie een rotkopquote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar!), maar ik vond het begrip "eng" zo... apart zeg maar, haha.
Bedoel; iemand die in mijn ogen een rotkop heeft, die vind ik niet per definitie eng ofzo
Ook dat inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
En mensen die eng zijn hebben niet per definitie een rotkop
Maar jij hebt wel regelmatig dates heb ik het idee. Of scharrels (rotwoord btw)quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ben nu al bijna 1.5 jaar op zoek haha
Daten?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terug ontopic: ik ben nog steeds single zonder date. En dat na een 9 dagen!Ik blijf voor altijd alleen
![]()
![]()
ja vind het ook een rotwoord ja !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel regelmatig dates heb ik het idee. Of scharrels (rotwoord btw)
Nee. Gisteravond in de kroeg stond er eentje met een heel leuk koppie, maar die was wel ronduit eng qua gedrag. Had ik weer aan mijn fiets hangen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
En mensen die eng zijn hebben niet per definitie een rotkop
Dat had ik ook hoor Venco, en die conclusie trok ik al door zijn manier van posten.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beledig ik je als ik je op een broekie van 15 ofzo vind lijken?
Gevoelens qua verliefdheid? Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Kunnen jullie met iemand neuken zonder gevoelens voor die persoon te hebben?
Hm, nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Kunnen jullie met iemand neuken zonder gevoelens voor die persoon te hebben?
Zonder enige gevoelens.. nee. Er moet een bepaalde klik zijn hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Ehm, nee denk het niet Nooit gedaan dus weet het nietquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Weer teveel geflirt en een te diep decolleté?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Gisteravond in de kroeg stond er eentje met een heel leuk koppie, maar die was wel ronduit eng qua gedrag. Had ik weer aan mijn fiets hangen.
Had je plannen in die richting?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Ja, maar het is niet zo leuk danquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Hmm met het meisje waar ik laatst een paar weken mee 'was', had ik wel echt een lichamelijk klik...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zonder enige gevoelens.. nee. Er moet een bepaalde klik zijn hoor.
Ik moet dan altijd aan kippen denken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja vind het ook een rotwoord ja !
Net zoals 'scharrelen' ...![]()
Dat viel reuze mee. Toch, MNR?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weer teveel geflirt en een te diep decolleté?
Ik vind scharrel ook een beetje denigrerend klinken. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan kippen denken.Maar denk dat iedereen wel beetje weet wat ik bedoel als ik erover begin. Vandaar dat ik het toch ook maar zo noem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |