Goed zoquote:
Nee hoor, ik heb geen ritje staart in de planning staanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoooiii!![]()
Ik denk dat ik zo ga douchen (een unicum voor een zondag) en dan lekker relax filmpje/Friends kijken..En volgens mij krijg ik vanavond nog bezoek maar weet nog niet of dat doorgaat. Ik heb iig voor het eerst sinds een maand/twee maanden niets en dat vind ik wel lekker..
Jij?
Dat klinkt bekend.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb iig voor het eerst sinds een maand/twee maanden niets en dat vind ik wel lekker..
Nou, dan ben ik vanavond dus alleenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen ritje staart in de planning staan
Heerlijk hèquote:
Ik zet zo een film op, en daarna nog 1, en nog 1... Net zo lang tot de dag om isquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoooiii!![]()
Ik denk dat ik zo ga douchen (een unicum voor een zondag) en dan lekker relax filmpje/Friends kijken..En volgens mij krijg ik vanavond nog bezoek maar weet nog niet of dat doorgaat. Ik heb iig voor het eerst sinds een maand/twee maanden niets en dat vind ik wel lekker..
Jij?
Oh... das toch al lang niet meer nieuw?quote:
Dat klinkt lekker!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zet zo een film op, en daarna nog 1, en nog 1... Net zo lang tot de dag om is
jaquote:
Ik denk dat dat van mij Friends wordt.. Daar kan ik mezelf uren mee vermaken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zet zo een film op, en daarna nog 1, en nog 1... Net zo lang tot de dag om is
Dan zoek je niet goed genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even iets anders... ik zoek een liedje dat niet te downloaden of te koop is voor zo ver ik kan zien... Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
jaNu nog iemand naast me om die film mee te kijken
Hier even aangeven welk nummer het is, misschien heeft iemand het toevallig. en dan kan het altijd doorgestuurd worden toch!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even iets anders... ik zoek een liedje dat niet te downloaden of te koop is voor zo ver ik kan zien... Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?
Nee hoor, niet vervelend, maar hard gewerkt deze week... Dus ik doe lekker ff niksquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van mij Friends wordt.. Daar kan ik mezelf uren mee vermaken.
Zo'n vervelende dag vandaag?
Ik heb zo het idee dat het niet aan mij ligtquote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Nu nog iemand naast me om die film mee te kijken
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie een match!quote:
oeh heerlijk zat ik maar lekker bij jou op de bank nu dan....quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Staat hij op YouTube? dan kan je makkelijk jattenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Je bent een vrouw, do i need to say more?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet vervelend, maar hard gewerkt deze week... Dus ik doe lekker ff niks
[..]
Ik heb zo het idee dat het niet aan mij ligt
Vannacht was het alweer te vreemd en vanavond komt een vriend nog een kast ophalen, dus helaas.. deze jongen moet bijkomenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
jij quote alleen iets andersquote:
Welke?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DKtje!quote:
Tsja, ook jij wordt een jaartje ouder natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vannacht was het alweer te vreemd en vanavond komt een vriend nog een kast ophalen, dus helaas.. deze jongen moet bijkomen
Flauwquote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh heerlijk zat ik maar lekker bij jou op de bank nu dan....
gaat hier niet gewaardeerd worden als ik dat doe (film na film na film kijken) vrees ik
Nja, heb net wel iets gevonden, maar dat loopt voor geen meterquote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Staat hij op YouTube? dan kan je makkelijk jatten
Dat bijkomen is waarom ik die films ga kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vannacht was het alweer te vreemd en vanavond komt een vriend nog een kast ophalen, dus helaas.. deze jongen moet bijkomen
Dag meiske van me!quote:
Willem Nijholt - Sorry dat ik besta, de versie van Paul de Leeuw is ook goedquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, ook jij wordt een jaartje ouder natuurlijk
Wil ik weten wat je vannacht gedaan hebt?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, do i need to say more?
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Willem Nijholt - Sorry dat ik besta, de versie van Paul de Leeuw is ook goed
ik heb hem gevonden op usenetquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Willem Nijholt - Sorry dat ik besta, de versie van Paul de Leeuw is ook goed
PM komt er aanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik heb hem gevonden op usenet
218. Willem Nijholt - Sorry Dat Ik Besta
pm me je msn ofzo en dan stuur ik hem wel
Dat snap ik dus allemaal nietquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan kan je het daar gewoon afhalen.
Is ook heel ingewikkeld hoor Voor een vrouwquote:
Nee, dat zal best mee vallen, maar zondag is geen dag om na te denkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is ook heel ingewikkeld hoor Voor een vrouw
Andere keer doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Deze foto MOET ik gewoon nog even posten in het topic met deze TT
Doe het wel in spoiler tagdeze opmerking moet ik hier gewoon op maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Deze foto MOET ik gewoon nog even posten in het topic met deze TT
Doe het wel in spoiler tagEn bedankt, nou wil ik doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze opmerking moet ik hier gewoon op maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duim
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |