Jantje een zoentje geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey babe ga jij es ff down under om jantje af te lebberen
Er is een verschil tussen neuken en de liefde bedrijven heh !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
Nee, jij hebt je keurig gedragen
Die Americaan ja. Echt hemels!![]()
Hij bleef maar terugkomen, hehe.
Maar nee, neuken zonder gevoel, ik faal
Jou visiequote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh. Dan schat ik je intelligenter in dan je bent dus?
Beweeg je snuit eens langs mijn goddelijke torso down under en laat je lassie eens rondjes om jan draaien totdat de fluitketel kookt. Dan mag je pas weer naar boven komen...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey babe ga jij es ff down under om jantje af te lebberen
Misschien af en toe het echte werk proberen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't zijn gewoon rotdingen, werkt allemaal eigenlijk nét niet zoals je graag zou willen
oeh ik wordt er nat vanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beweeg je snuit eens langs mijn goddelijke torso down under en laat je lassie eens rondjes om jan draaien totdat de fluitketel kookt. Dan mag je pas weer naar boven komen...
zo, de grofheid gaat weer goed vandaag
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jantje een zoentje geven.Jantje een hand geven. Kennismaken met Jantje.
Kutquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar bij het bekijken van zijn post historie bleek toch het tegendeel.
Ja, I know. Maar ik moet toch wel een klein beetje een grappig gesprekje or whatsoever hebben gehad. Een kleine klik.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen neuken en de liefde bedrijven heh !
En de slakkensporen worden weer gezet...quote:
Als het koud is dan duurt het soms een kwartier voordat ik mijn eigen piemeltje heb gevondenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan hoe klein er is klein en er is klein maar iets kleiner dan gemiddeld hoeft niet vervelend te zijn hoor als ze maar weten wat ze er mee moeten doen!!!
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En de slakkensporen worden weer gezet...
Maar is er dan echt NIEMAND die dit weekend nog even goed van bil geweest is?
Toevallig niet nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat wordt nog gezellig vanavond dan. of ging dat niet meer door ?
[..]
Vraag het morgen nog een keerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook gaan proberen om een avond wél optijd naar bed te gaanquote:
Nee, niet met iedereen. De persoon met wie ik flirt moet wel iets hebben waar ik wat mee kan. Terwijl ik er niet eens wat mee doe, maar goed. Ik flirt meestal alleen vanwege het fijne gevoel dat dat geeft, zowel voor jezelf als voor de ander. Maar binnen bepaalde grenzen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best lastig als je zo heerlijk onverzadigbaar bent. Altijd maar weer een klapperende hunkerende flamoes die graag piemels slikt...Hoe ga je daarmee om in het dagelijks leven, flirt je echt met iedereen? (goed lukt het me om ontopic te blijven he! )
Omdat mannen meestal desperate zijn. en als ze dan oogcontact hebben worden ze gelijk opgewondenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet met iedereen. De persoon met wie ik flirt moet wel iets hebben waar ik wat mee kan. Terwijl ik er niet eens wat mee doe, maar goed. Ik flirt meestal alleen vanwege het fijne gevoel dat dat geeft, zowel voor jezelf als voor de ander. Maar binnen bepaalde grenzen.
Ook ontopic dan: Waarom denkt elke man dat je met hem flirt zodra je oogcontact zoekt? Ik ben een ogenmens.. maar het levert me soms ook wel enige ongewilde aandacht op hoor.
Naja, morgen is het weekend voorbij hè?quote:
ja lastig is dat je, ik durf bijna niemand meer aan te kijken en soms moet je iemand echt overduidelijk NIET aan kijken om maar ook niet een klein beetje het idee te geven dat je aan het flirten ben pfffffffffffffquote:Op zondag 3 mei 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook ontopic dan: Waarom denkt elke man dat je met hem flirt zodra je oogcontact zoekt? Ik ben een ogenmens.. maar het levert me soms ook wel enige ongewilde aandacht op hoor.
Nee, dit weekend niet. Helaas.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh heb ik de verkeerde conclussie getrokken!?!?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, morgen is het weekend voorbij hè?
Dan heb jij hetzelfde probleem als ik, je kan niet flirten. Of je doet het ongewild. Ik kan het gewoon echt nietquote:Op zondag 3 mei 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet met iedereen. De persoon met wie ik flirt moet wel iets hebben waar ik wat mee kan. Terwijl ik er niet eens wat mee doe, maar goed. Ik flirt meestal alleen vanwege het fijne gevoel dat dat geeft, zowel voor jezelf als voor de ander. Maar binnen bepaalde grenzen.
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij trapt er inquote:Op zondag 3 mei 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Beetje de onschuld zelve spelen!![]()
Ben je goed dan?
jij kan heul wel flirten!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb jij hetzelfde probleem als ik, je kan niet flirten. Of je doet het ongewild. Ik kan het gewoon echt niet![]()
Ik laat gewoon altijd met me flirten
Het zal dan pas morgen plaatsvinden bedoel ikquote:Op zondag 3 mei 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh heb ik de verkeerde conclussie getrokken!?!?
quote:
Neuh, niet van bil, wel een mooie nacht gehad gister...quote:
Ik kan dat dus niet oogcontact maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slettebakjequote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zal dan pas morgen plaatsvinden bedoel ik
Gezelligquote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, niet van bil, wel een mooie nacht gehad gister...Pyjama feestjes met oude bekenden zijn wel gezellig
Dat valt ook wel meequote:
Doeiquote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
Ik vind het allemaal weer best, ik ga weer verder met mijn leven
Dat niet fruitig zijn heeft daar niets mee te makenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan ook gaan proberen om een avond wél optijd naar bed te gaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
Ik vind het allemaal weer best, ik ga weer verder met mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |