gaan douchen, dan weekt het losquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx,
alleen is het een pleister met opgedroogd bloed en zit er een hechting onder
Dat had ik eergisteren al gedaan en toen ging de hechting bloedenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaan douchen, dan weekt het los
of in bad zitten, maar daar heb ik t geduld nooit voor
je mag wel hier in bad, mits picsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik eergisteren al gedaan en toen ging de hechting bloeden
Badderen![]()
Ik vind het jammer dat ik geen bad heb...
*Proest...quote:
in vbl had je er een note voor gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
ik krijg er wel driedubbele hivkanker van. Godverdomme. kanker van basten. sterfffffffff
Het is toch waar. Hoe kun je nou 4-0 verliezen van sparta als je weet dat het om een plaatsje bij de CL voorronde. Gewoon geen enkele vorm van inzet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
je draagt niks eronderquote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik die zou dragen vast wel, thanks for asking.
Stroquote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
quote:
Ontsmettingsspray.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef gers het volgende:
wattuh ?
Ja ajax heeft verloren ofzo? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
O, iedereen is boos lees ik? Ik wil ook!
ja 4-0quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ajax heeft verloren ofzo? Nu ben ik wel benieuwd.
Boos zijn vanwege een sport.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ajax heeft verloren ofzo? Nu ben ik wel benieuwd.
En ze zijn nog smeriger dan een varken met varkensziekte.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
onze buurman heeft een duiven hok. Duiven laten soms een wittige spetterende substantie uit hun kont flabberen.
Dat klopt. En ze lokken vliegen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ze zijn nog smeriger dan een varken met varkensziekte.
Wat een falers, die godenzonen.quote:
Yeah right, wat dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef gers het volgende:
owja fas![]()
ik heb vannacht gedroomd over me poster
dat ik er tussen lachquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een falers, die godenzonen.
[..]
Yeah right, wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |