Joh hee als we van Sparta al niet meer kunnen winnenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eindelijk weer de droomaanvalWe moeten toch makkelijk kunnen winnen.
vooral tegen volendam waren ze superquote:Op zondag 3 mei 2009 14:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar op papier is ajax ook een topclubmaar dat zou je soms niet zeggen
jaquote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een stream van Ajax die het wél doet?
Dit winnen we nogquote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zei vorig seizoen nog, nu ze de play-offs afschaffen zal je net zien dat ajax 3e word, en wat gebeurd er.....
Vanwaar die PI?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoop het, laat Leonardo maar weer even komen
Leonardo is altijd goed in dit soort klusjesquote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Inderdaad
Altijd optimistisch blijven!
Hihi...quote:
Nee. Al keek ik vroeger weleens voetbal.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vanwaar die PI?
Lesbo's houden toch ook van voetbal?
mongoolquote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus, ik heb door die kut trampoline van SA nekpijn
zijn het marokanen nee het is wartaalquote:
quote:
ik heb ze gemarktquote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh hee als we van Sparta al niet meer kunnen winnen
Dit wordt gewoon weer een lekkere overwinning, mark my words
Hard trekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand nog tips om een pleister te verwijderen?
Thx,quote:
gaan douchen, dan weekt het losquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx,
alleen is het een pleister met opgedroogd bloed en zit er een hechting onder
Dat had ik eergisteren al gedaan en toen ging de hechting bloedenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaan douchen, dan weekt het los
of in bad zitten, maar daar heb ik t geduld nooit voor
je mag wel hier in bad, mits picsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik eergisteren al gedaan en toen ging de hechting bloeden
Badderen![]()
Ik vind het jammer dat ik geen bad heb...
*Proest...quote:
in vbl had je er een note voor gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
ik krijg er wel driedubbele hivkanker van. Godverdomme. kanker van basten. sterfffffffff
Het is toch waar. Hoe kun je nou 4-0 verliezen van sparta als je weet dat het om een plaatsje bij de CL voorronde. Gewoon geen enkele vorm van inzet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |