Toen heb ik wel eens om 06.00 uur de hardloopschoenen aan gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Cyclonist het volgende:
Ik wilde vandaag eigenlijk rond 4 uur gaan, maar zo tegen de avond is het waarschijnlijk wel een stuk beter te doen inderdaad. Van de andere kant, hoe moet dat straks in juli/augustus als we het nu al te heet hebben
Tegen een uur of 21/22 is het ook in de zomer goed te doenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Cyclonist het volgende:
Ik wilde vandaag eigenlijk rond 4 uur gaan, maar zo tegen de avond is het waarschijnlijk wel een stuk beter te doen inderdaad. Van de andere kant, hoe moet dat straks in juli/augustus als we het nu al te heet hebben
Jij bent ook een vrouw toch? Mp3speler gewoon in je top/bh proppen, werkt primaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:24 schreef zesje het volgende:
Om 13:00 uur les 11 gelopen 8x2 min. net als vorige week maar pfff wat scheelt dat veel zeg die warmte! Vorige week ging diezelfde les me veel makkelijker af. Ik moet trouwens ook een kniebroek met zak. Ik denk ik klem mijn mp3 speler wel tussen de band maar die lag binnen een paar min op straat. Gelukkig doet ie het nog.
Het wordt ook tijdens de lessen zelf gezegd dat je de volgende dag een rustdag moet nemen. Je loopt in principe 3x per week. In de OP staat een linkje naar het loopschema, incl rustdagen.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:42 schreef Kaasvla het volgende:
Ik wil ook beginnen met hardlopen, heb ook die start2run mp3's gedownload en ga
zo meteen nog even les 1 doen. Hoe gaat dit eigenlijk in zijn werking, om de dag een nieuwe les oid?
Ik had begrepen dat 3x per week hardlopen een goed ritme is, dus dan 3 lessen in een week, klopt dat?
Goeie tip wel!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef WD.40 het volgende:
Les 11 hiervoor bleek al les 12 te zijn. Vanavond dus voor de tweede keer les 12 serie 2 gelopen. Met nagenoeg dezelfde snelheid; 4'51"/km. Temperatuur was prima te doen, maar 1 kleine tip; ga niet het zweet van je voorhoofd afvegen, als je vlak daarvoor pepers heb gesneden
Frits, hoe werkt dat Nike+? Is dat dat je speciale Nikes moet hebben en een ipod?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hups les 1 van de tweede serie is aangevangen![]()
Het ging toch best lekker
5.38 km in 30'09" dus 5'38" min/km en 415 calorieën verbrand.
Wat goed van je Sas!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef sassa het volgende:
[..]
Frits, hoe werkt dat Nike+? Is dat dat je speciale Nikes moet hebben en een ipod?
Het is echt heerlijk, en zo ontzettend vet als je steeds je grenzen verlegd!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef sassa het volgende:
Ik ben ook begonnen met start 2 runMorgen les 5. Vind het echt leuk om te doen!
Maar je zult zien dat de volgende les al beter gaat!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:33 schreef Poezebeest het volgende:
Les 20 vandaag gehad, viel me alleszins mee. Hoewel de laatste keer 8 min wel de laatste 2 min zwaar waren. Ik kreeg zelfs kippenvel, was niet fijn. Maar mocht snel wandelen en toen was het zo over.
Ok nouja, het klinkt wel leuk. Misschien ga ik t nog wel een keer aanschaffen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat goed van je Sas!
Je hebt er in ieder geval een iPod voor nodig ja. Die Nikes hoeven niet persé, zijn alleen handig omdat er in de zool een uitsparing zit voor de sensor. Je kunt ook een clipje kopen waar je die sensor in doet en die je op je schoen vast maakt zodat 'ie ook gewoon registreert. Je moet wel op goede schoenen lopen hè, anders gaat het snel fout!
Ja, het geeft me echt een lekker gevoel als ik zo een les heb uitgelopen. Al stellen de eerste lessen nog niet zoveel voor natuurlijk. (Maar ik vind het met mijn conditie van -30 wel genoeg voor nuquote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk, en zo ontzettend vet als je steeds je grenzen verlegd!
Je loopt nu al op me uit!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Chicolate het volgende:
Net les 2 gelopen, ging weer prima. Wel wat last van mn ademhaling, laatste minuut behoorlijke steken in mn zij, dat was wat minder prettig. Ademhaling is mn grote struikelblok. Maargoed, woensdag of donderdag hopelijk les 3.
Duh, ik ben ook een dag eerder begonnenquote:
Dat is al een goed begin, genoeg mensen die gewoon op oude gympies gaan lopen hoor. Dat vinden je schenen en gewrichten niet zo leuk! Goed bezig dus!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef sassa het volgende:
[..]
Ok nouja, het klinkt wel leuk. Misschien ga ik t nog wel een keer aanschaffen.
Ja ik heb asics gekocht. Gewoon een simpele hardloopschoen, en mocht ik het nou over een jaar nog doen (wat ik wel van plan ben) dan ga ik echt goede halen.
Ja, ik heb zelfs een keer met mijn armen omhoog gestaan toen ik een zware les had uitgelopenquote:Ja, het geeft me echt een lekker gevoel als ik zo een les heb uitgelopen. Al stellen de eerste lessen nog niet zoveel voor natuurlijk. (Maar ik vind het met mijn conditie van -30 wel genoeg voor nu)
Ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs een keer met mijn armen omhoog gestaan toen ik een zware les had uitgelopen
Ik heb daarna ook wel even snel om me heen gekeken of iemand het gezien hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik ook
Gelukkig loop ik vaak in de bossen, waar je toch geen hond tegenkomt..
Ik begon gewoon op mijn oude sportschoenen, maar dat was ook al niet goede hoorde ik. Dus maar snel die andere gehaald.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin, genoeg mensen die gewoon op oude gympies gaan lopen hoor. Dat vinden je schenen en gewrichten niet zo leuk! Goed bezig dus!![]()
[..]
Ja, ik heb zelfs een keer met mijn armen omhoog gestaan toen ik een zware les had uitgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |