abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 6 mei 2009 @ 23:49:03 #51
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68755583
Heeft iemand trouwens ook die Nike+ sportkit +sensor? Volgens mij doet mijn sensor raar. Als ik probeer te kalibreren doet ie het volgende: bij normaal lopen, 11/12 paces/km en bij hardlopen 8/9 paces/km. Dat klopt toch niet

Uberhaupt zie ik me nog niet in 8 stappen één Km lopen of denk ik nou gewoon raar..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:51:26 #52
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68755690
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand trouwens ook die Nike+ sportkit +sensor? Volgens mij doet mijn sensor raar. Als ik probeer te kalibreren doet ie het volgende: bij normaal lopen, 11/12 paces/km en bij hardlopen 8/9 paces/km. Dat klopt toch niet

Uberhaupt zie ik me nog niet in 8 stappen één Km lopen of denk ik nou gewoon raar..
Als er bij pace 8'32'' staat bijvoorbeeld, dan betekent dat dat je 8 minuten en 32 seconden doet over 1 km. Het heeft niks met aantal gelopen passen te maken.
  Redactie Games donderdag 7 mei 2009 @ 00:04:08 #53
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68756288
Ah ok, ik snapte het al niet. Maar na calibratie klopt het dus voor geen meter. Ik had vandaag een afstand van 5km gelopen volgens een route uitgestippeld op de website www.afstandmeten.nl en krijg 4,1Km op het scherm, dat scheelt toch wel 900 meter..

Dat is slechter dan voor calibratie..
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:07:01 #54
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68756423
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah ok, ik snapte het al niet. Maar na calibratie klopt het dus voor geen meter. Ik had vandaag een afstand van 5km gelopen volgens een route uitgestippeld op die ene website (waar ik even niet zo snel meer op de naam kom) en krijg 4,1Km op het scherm, dat scheelt toch wel 900 meter..

Dat is slechter dan voor calibratie..
Je hoeft hem niet per se te calibreren. Heb ik ook niet gedaan. Hij klopt dan toch erg goed in mijn geval. Kalibreren zou ik alleen doen als je de afstand EXACT weet (bijv. atletiekbaan).
Verder is het wel een leuk speeltje. Ik zou echt niet meer zonder kunnen/willen rennen.
  Redactie Games donderdag 7 mei 2009 @ 00:08:22 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68756480
Kan ik dat ding nog resetten? zeg maar van voor calibratie, heb het idee dat ik nu het meten vernaggeld heb..
Overigens heeft http://www.runnersworldroutes.nl/ ook wel een leuke app om je route en lengte te bepalen..
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:13:25 #56
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68756658
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ik dat ding nog resetten? zeg maar van voor calibratie, heb het idee dat ik nu het meten vernaggeld heb..
Overigens heeft http://www.runnersworldroutes.nl/ ook wel een leuke app om je route en lengte te bepalen..
Volgens mij moet je dat met de computer doen.
Ergens is er een button om alles te RESETTEN naar factory settings. Moet je even zoeken.
  Redactie Games donderdag 7 mei 2009 @ 00:19:12 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68756847
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef Marurk het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat met de computer doen.
Ergens is er een button om alles te RESETTEN naar factory settings. Moet je even zoeken.
Mjah, maar ik heb geen zin om heel m'n iPod naar factory default settings te brengen, al m'n instellingen van m'n Apps, mail en WiFi ben ik dan kwijt..

Maar goed, ik kijk wel even wat er nog voor een oplossing is..
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:21:49 #58
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68756909
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Mjah, maar ik heb geen zin om heel m'n iPod naar factory default settings te brengen, al m'n instellingen van m'n Apps, mail en WiFi ben ik dan kwijt..

Maar goed, ik kijk wel even wat er nog voor een oplossing is..
Is het niet mogelijk alleen je Nike+ instellingen te resetten?
Ik gebruik zelf de Nike+ zonder iPod (heb een Nike+ SportBand). Dus met dit kan ik je verder ook niet helpen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:09:13 #59
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_68796411
Evy's les 8 gedaan. Viel nog niet mee...
pi_68800231
Vandaag les 14 gedaan, was best pittig, vooral de laatste 6 minuten. Vind het trouwens wel nu vervelend dat ik niet weet hoe ver ik ben, heb met de mp3 in mijn handen gerend om te kijken hoe lang ik ik nog moest. Misschien toch maar eens voor een horloge kijken.
De muzieksmaak van Evy is ook niet je van het, de eerste 6 min was hele eentonige muziek, de laatste 6 waren dan wel weer leuk, maar het is niet helemaal mijn smaak.
pi_68801689
Ik vind de muziek ook niet veel aan. Erg saai en helemaal niet opzwepend. Terwijl ik dat juist wel nodig heb om de langere stukken vol te houden. Morgen les 13!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:10:31 #62
164459 Klooney
Too good to be true
pi_68839687
Ik ga me vandaag wagen aan les 14, ik vond les 13 al zo zwaar, hoop dat ik het volhou.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:19:39 #63
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68845695
Mijn run van vandaag (StR 1 les 20): http://nikeplus.nike.com/(...)2043,runID,471479579
Ging lekker . Gemiddelde snelheid van 4'50'' (4 minuten, 50 seconden) per km. Aan het einde deed de sensor een beetje gaar, waardoor hij aangeeft dat ik wat langzamer ging.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:20:19 #64
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68845706
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:10 schreef Klooney het volgende:
Ik ga me vandaag wagen aan les 14, ik vond les 13 al zo zwaar, hoop dat ik het volhou.
Enne? Hoe is het gegaan?
Als je nog niet bent geweest: Succes! Je kan het. Gewoon volhouden.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:45:41 #65
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_68849815
Ik laat voorlopig dit allemaal ff gaan.. heb een aardige tik in mijn knieeen gehad en gaat nog steeds niet goed
(kan door gewrichtsziekte ook komen.. de combi zal niet lekker zijn voor me ofzo)
Heb erg voorzichtig gedaan maar dat werkte schijnbaar ook niet zo, Jammer!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_68863359
He verdorie MissHobje... balen zeg. En als je nu over een week nog eens gaat? Of misschien is chirunning iets voor je. Zou zo zonde zijn als je nu al definitief moet afhaken.
Maar ik heb een beetje hetzelfde, ik heb donderdag voor het laatst gelopen (les 6) en ben halverwege afgehaakt wegens pijnlijke kuiten en ik kan nu nog niet normaal en zonder pijn een trap af lopen... Dus ik vrees ook met grote vreze... En ik wil verdorie zoooo graag gaan!!!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  zondag 10 mei 2009 @ 04:01:41 #67
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_68863513
Ja zat ik ook al aan te denken idd..
Is gewoon balen omdat ik nu eenmaal die gewrichten aandoening heb, en mijn herstel duurt gewoon langer... maar het was te proberen.. de schoenen kan ik ook prima mee wandelen of mee op vakantie enzo.. kleding gebruik ik tijdens skaten ook dus dat is allemaal geen probleem, en er zijn zat andere sporten die ik wel kan doen hoor, komt wel goed maar net wat je zegt.. maar ik geef het binnenkort weer een poging hoor
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 mei 2009 @ 09:00:45 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68864286
Les 14 ging prima .

Muziek wordt ook wel beter deze lessen , iets meer dance platen dan bij les 9t/m 12.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68871095
Gisteren les 13 gedaan. Ik ben deze keer 's middags gaan lopen ipv 's ochtends en kreeg voor het eerst wat steken in m'n middenrif. Blijkbaar bevalt het me toch beter om te rennen met een lege maag. Na een tijdje gingen de steken weer weg en ging het verder vrij goed. Morgen les 14. Drie keer 6 min, ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_68871255
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:35 schreef zesje het volgende:
Maar ik heb een beetje hetzelfde, ik heb donderdag voor het laatst gelopen (les 6) en ben halverwege afgehaakt wegens pijnlijke kuiten en ik kan nu nog niet normaal en zonder pijn een trap af lopen... Dus ik vrees ook met grote vreze... En ik wil verdorie zoooo graag gaan!!!
Ik had dit aan het begin ook, maar wordt echt steeds minder hoor! Bij mij hielp het om voordat je gaat rennen een paar minuten in te wandelen en aan het eind van de les nog iets langer door te wandelen dan Evie van je vraagt. Dan koelen je spieren beter af. En juist niet stretchen (grote kans dat je je spieren overrekt), gewoon lekker uitlopen!
pi_68874359
Ik ga me zo wagen aan les 1 van het tweede deel van de Start To Run serie. Alleen jammer dat ik het niet als podcast krijg, soit. Ik ga 'm lopen
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_68874658
Straks les 15 lopen, ben benieuwd!
  zondag 10 mei 2009 @ 16:09:00 #73
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68874666
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo wagen aan les 1 van het tweede deel van de Start To Run serie. Alleen jammer dat ik het niet als podcast krijg, soit. Ik ga 'm lopen
Succes!
Ik ga ook over 2 weken beginnen met StR2 .
pi_68877102
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef Marurk het volgende:

[..]

Succes!
Ik ga ook over 2 weken beginnen met StR2 .
Dank je, ik ben wel wat te snel van start gegaan en doordat ik al thuis was niet de hele les afgemaakt. Maar dat vormt normaliter geen probleem. Ik heb al een tijdje zonder Evy II gelopen en weet wel dat ik langer dan een half uur kan volhouden. Maar Marurk, heb jij toevallig die serie gewoon als podcast in je iTunes staan? Zoja, zou je die dan ergens kunnen stallen, want ik krijg 'm met geen mogelijkheid als podcast ingesteld en vind dat wel zo handig in verband met die lessen.

Hier is mijn run terug te zien.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 10 mei 2009 @ 17:17:32 #75
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68877273

Staat hij niet hier dan?
http://bongercorp.com/start2run/
pi_68877444
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef Marurk het volgende:

Staat hij niet hier dan?
http://bongercorp.com/start2run/
Zeker en vast (Vlaams ) maar mijn ervaring met iTunes is dat wanneer je een map hebt gemaakt en daar eigenschappen aan hebt verbonden, dat het dan automatisch wordt overgenomen door een andere versie van iTunes. Maar goed, ik heb een Mac, dus zal het wel even vogelen worden. Thanks anyway!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_68878072
Hier weer terug van les 15, ging weer goed! Merk wel dat ik altijd veel te hard start en dan terugval naar het tempo wat ik goed vol kan houden. Na de eerste 2 minuten was ik helemaal buiten adem, volgende keer toch maar wat rustiger starten.
pi_68888234
Paar weken bezig met StR, kon echt nog geen 2 minuten lopen in het begin (en dat voor iemand die 6 dagen per week op de sportschool bezig is ). Net vanmiddag les 24 gelopen, en het ging heerlijk. Eerst die 5 km aan 1 stuk lopen, en daarna voor de 10!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:32:46 #79
164459 Klooney
Too good to be true
pi_68897139
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:

[..]

Enne? Hoe is het gegaan?
Als je nog niet bent geweest: Succes! Je kan het. Gewoon volhouden.
Heb hem gister gelopen. De 1e zes minuten gingen goed, de 2e zes minuten net niet volgehouden, de 3e daarna echter weer wel. Vraag me soms echt af hoe het komt dat het de ene keer wel gaat en de andere keer niet.

Heeft natuurlijk met doorzettingsvermogen te maken. Maar soms denk ik in het begin van de 6 minuten dat ik het echt niet trek, en kom ik daarna in een soort ritme ofzo waardoor het ineens prima gaat. Maar ook wel eens andersom helaas.

Morgen les 15, die moet en zal ik helemaal uitlopen!
pi_68899576
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef josja het volgende:
Paar weken bezig met StR, kon echt nog geen 2 minuten lopen in het begin (en dat voor iemand die 6 dagen per week op de sportschool bezig is ). Net vanmiddag les 24 gelopen, en het ging heerlijk. Eerst die 5 km aan 1 stuk lopen, en daarna voor de 10!
Kijk, dat geeft de burger moed, goed hoor
Hiero na een mislukte les 6 nog steeds aan 't wachten totdat mijn kuiten minder pijnlijk worden Doe voorlopig wat oefeningen als door mijn knieen/op tenen staan en uitstappen en daarnaast kuiten rekken en masseren. Meer kan ik niet doen lijkt me. Pas als ik ze niet meer voel met gewoon lopen wil ik weer voorzichtig hardlopen proberen.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68900397
Vanochtend les 14 gelopen. Ik dacht die 3 x zes minuten worden zwaar, maar het viel me erg mee..
Ik sta toch echt te kijken hoe snel je conditie vooruit kan gaan. Als ik er aan denk dat aan het begin m'n ademhaling helemaal op hol sloeg bij 3 min. rennen..

Merken jullie trouwens inmiddels wat aan jullie lichaan? Ik merk dat m'n benen wat gespierder worden en m'n buik iets platter, maar geen kilo eraf. Daar doe ik het ook niet per se voor, maar het zal mooi meegenomen zijn!
pi_68900442
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef josja het volgende:
Paar weken bezig met StR, kon echt nog geen 2 minuten lopen in het begin (en dat voor iemand die 6 dagen per week op de sportschool bezig is ). Net vanmiddag les 24 gelopen, en het ging heerlijk.
Dat doe je snel, les 24 in een paar weken! Hoe vaak loop je in de week?
Wel erg knap! Het lijkt me echt geweldig om straks een half uur te kunnen rennen!
  maandag 11 mei 2009 @ 19:17:14 #83
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68914621
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef Ceehaa het volgende:
Vanochtend les 14 gelopen. Ik dacht die 3 x zes minuten worden zwaar, maar het viel me erg mee..
Ik sta toch echt te kijken hoe snel je conditie vooruit kan gaan. Als ik er aan denk dat aan het begin m'n ademhaling helemaal op hol sloeg bij 3 min. rennen..

Merken jullie trouwens inmiddels wat aan jullie lichaan? Ik merk dat m'n benen wat gespierder worden en m'n buik iets platter, maar geen kilo eraf. Daar doe ik het ook niet per se voor, maar het zal mooi meegenomen zijn!
Kilo's zullen er niet zo snel afgaan denk ik omdat je spiermassa toeneemt?
  maandag 11 mei 2009 @ 19:44:18 #84
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_68915563
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef Ceehaa het volgende:

Mijn benen worden ook gespierder maar dat wil ik juist niet, mijn bovenlichaam moest juist wat breder worden. Maar ik vind beensporten zoals hardlopen en fietsen gewoon het leukste
  maandag 11 mei 2009 @ 20:43:40 #85
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68917899
Na een weekje pauze weer verder gegaan met les 5. Ik merkte wel dat ik een week niet had gelopen, maar al met al ging het toch prima!

Hoe belangrijk is het eigenlijk om het schema van 3x per week aan te houden? Ik kan me voorstellen dat het op den duur iets minder effectief is als je een paar dagen overslaat.... Of heeft het ook nog andere consequenties?
pi_68921680
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Dat doe je snel, les 24 in een paar weken! Hoe vaak loop je in de week?
Wel erg knap! Het lijkt me echt geweldig om straks een half uur te kunnen rennen!
Ik loop zo'n 4 keer in de week, maar heb ook wel een beetje gesmokkeld hoor, paar van de dubbele lessen overgeslagen
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_68941678
vandaag les 24. Gaat allemaal prima hoewel ik de dag erna toch telkens spierpijn blijf houden in mijn kuiten. Zal wel me de opbouw te maken hebben.
De gelopen afstand kun je trouwens ook met Googlemaps bepalen. Ik loop nu telkens ruim 5 km in de lessen van ons Evy.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:16:06 #88
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_68946042
Ik loop sinds enige weken ook, waarbij ik het schema van www.myasics.nl volg. Ik heb een beginnersschema gepakt waarbij ik heb gezegd dat ik geen conditie had en met 3x per week trainen uiteindelijk 5km hard wil kunnen lopen. Nu heb ik het idee dat "jullie" schema veel sneller oploopt. Ik zit op training 12 en loop (pas) 3x3 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor. Jullie schema is al 1/2/4/4/5. Dat kan ik voor mijn gevoel echt nog niet. Bovendien duurt mijn schema 17 weken, in vergelijking met de 10 weken van jullie schema.

Voor de niet getrainden: loopt het schema niet veel te snel op?
Kennen jullie myAsics ook en wat vinden "kenners" van het verschil?
  Redactie Games dinsdag 12 mei 2009 @ 17:29:54 #89
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68946565
Ik vind het Evy-schema eigenlijk vrij makkelijk te doen. Ben nu 3 weken bezig, maar kan de 5km nu gewoon lopen zonder te stoppen en binnen 30 minuten. En dat is 3x lopen per week. (Ik volg nu gewoon 2x het Evy schema en 1x loop ik op eigen muziek de 5 km, zonder te stoppen) Terwijl ik eigenlijk al 3 jaar niet meer gesport hebt. Het ligt er denk ik maar net aan wat je lekker vindt, kan me voorstellen dat sommigen er wat meer moeite mee hebben en een rustiger opbouw nodig hebben.

Maar goed, ik doe het meer voor m'n conditie opbouw en ik zou graag de 5 km binnen 25min. willen uitlopen..
Als je voor "afvallen" traint werkt het toch weer net iets anders, dan is snelheid in mindere mate een factor..
pi_68949599
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het Evy-schema eigenlijk vrij makkelijk te doen. Ben nu 3 weken bezig, maar kan de 5km nu gewoon lopen zonder te stoppen en binnen 30 minuten.
Nou ja da's mooi! Maar jij bent waarschijnlijk twintiger, man, nooit gerookt en geen overgewicht
  Redactie Games dinsdag 12 mei 2009 @ 19:01:56 #91
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68949726
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef zesje het volgende:

[..]

Nou ja da's mooi! Maar jij bent waarschijnlijk twintiger, man, nooit gerookt en geen overgewicht
Twintiger af , maar idd nooit gerookt en geen overgewicht. Maar dat roken gaat niet zo goed gepaard met astmatische bronchitis, dus ik vind het al moeilijk zat verbaasde me wel een beetje dat het zo snel ging. Maar goed, als je je lekker voelt loop je gewoon door en stop je niet...

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-05-2009 19:11:49 ]
pi_68954996
Zooo vandaag begonnen met hardlopen, met Nike+!

Ik was benieuwd naar de nauwkeurigheid van Nike+ dus heb ook m'n telefoon meegenomen met GPS.(daarmee kun je je Nike+ sensor ook heel goed kalibreren omdat je exact een afstand kan meten)

- Nike+ run
- GPS 'rapport'

Zoals je aan de afstand en tijd kunt zien komt het goed overeen, valt me niet tegen

Leuk al die techniek tegenwoordig

[ Bericht 4% gewijzigd door NickyvN op 12-05-2009 21:39:12 ]
pi_68960934
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Coelho het volgende:

Voor de niet getrainden: loopt het schema niet veel te snel op?
Kennen jullie myAsics ook en wat vinden "kenners" van het verschil?
Ik vind het niet te snel gaan, eerder te langzaam. Vooral toen opeens drie lessen herhaald werden.
Maar braaf als ik ben, sla ik er geen één over. Ik ben nu bij les 15 en het loopt nu wel steeds sneller op volgens mij. Ben benieuwd hoe dat gaat!

Ik heb trouwens nog nooit van MyAsics gehoord.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:51:48 #94
251893 WD.40
Multispray
pi_68997726
Ha, dus hier is het hardlooptopic met Evy; net les 10 van serie 2 gelopen. Gemiddeld net boven de 12 km/u (en dat met de nodige alcohol van gisterenavond in de benen )
Even spuiten...zo gepiept!
pi_69026304
Hallo Hardlopers!

Ik loop incidenteel hard en heb dus wel een klein beetje conditie. Ik kan ongeveer 7 á 30 minuten achtereenvolgens hardlopen. (Lekker verschil)

Weet iemand misschien bij welke MP3 ik het beste kan beginnen, want ik voel er eigenlijk weinig voor om te beginnen bij één minuut hardlopen.

Alvast oneindig veel dank!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:38:34 #96
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69026884
7 a 30 is nogal een verschil ja.. Ik denk dat les 20 dan wel een goede is om mee te beginnen.
pi_69027197
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Sanderrrr het volgende:
7 a 30 is nogal een verschil ja.. Ik denk dat les 20 dan wel een goede is om mee te beginnen.
Bedankt!
Les 20 van de reeks tot 5 km neem ik aan? Ik ga eens even kijken (lees: luisteren)
Einde bericht
pi_69027535
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Negentien het volgende:

[..]

Bedankt!
Les 20 van de reeks tot 5 km neem ik aan? Ik ga eens even kijken (lees: luisteren)
Les 19 of 20 van de 5 km-reeks inderdaad.
Les 19: 5' - 1' - 6' - 2' - 7' - 2' - 8' - 1'
Les 20: 8' - 1' - 8' - 2' - 8' - 1' - 8' - 1'
(vet gedrukt = hardlopen, niet-vetgedrukt = wandelen)
Zelf vind ik les 19 wel een mooie om mee te beginnen (eerste les van de week).
pi_69027642
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef Marurk het volgende:

[..]

Les 19 of 20 van de 5 km-reeks inderdaad.
Les 19: 5' - 1' - 6' - 2' - 7' - 2' - 8' - 1'
Les 20: 8' - 1' - 8' - 2' - 8' - 1' - 8' - 1'
(vet gedrukt = hardlopen, niet-vetgedrukt = wandelen)
Zelf vind ik les 19 wel een mooie om mee te beginnen (eerste les van de week).
Held!

Morgenvroeg ga ik (bij de opkomende zon) beginnen met les 19.

Kudo's voor degene die die podcasts host btw!

[ Bericht 9% gewijzigd door Negentien op 14-05-2009 20:21:26 ]
Einde bericht
pi_69030551
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Negentien het volgende:

[..]

Held!

Morgenvroeg ga ik (bij de opkomende zon) beginnen met les 19.

Kudo's voor degene die die podcasts host btw!
Kodu's delen we hier niet uit, maar je mag wel gewoon bedanken!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')