Als er bij pace 8'32'' staat bijvoorbeeld, dan betekent dat dat je 8 minuten en 32 seconden doet over 1 km. Het heeft niks met aantal gelopen passen te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand trouwens ook die Nike+ sportkit +sensor? Volgens mij doet mijn sensor raar. Als ik probeer te kalibreren doet ie het volgende: bij normaal lopen, 11/12 paces/km en bij hardlopen 8/9 paces/km. Dat klopt toch niet
Uberhaupt zie ik me nog niet in 8 stappen één Km lopen of denk ik nou gewoon raar..
Je hoeft hem niet per se te calibreren. Heb ik ook niet gedaan. Hij klopt dan toch erg goed in mijn geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah ok, ik snapte het al niet. Maar na calibratie klopt het dus voor geen meter. Ik had vandaag een afstand van 5km gelopen volgens een route uitgestippeld op die ene website (waar ik even niet zo snel meer op de naam kom) en krijg 4,1Km op het scherm, dat scheelt toch wel 900 meter..
Dat is slechter dan voor calibratie..
Volgens mij moet je dat met de computer doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ik dat ding nog resetten? zeg maar van voor calibratie, heb het idee dat ik nu het meten vernaggeld heb..
Overigens heeft http://www.runnersworldroutes.nl/ ook wel een leuke app om je route en lengte te bepalen..
Mjah, maar ik heb geen zin om heel m'n iPod naar factory default settings te brengen, al m'n instellingen van m'n Apps, mail en WiFi ben ik dan kwijt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat met de computer doen.
Ergens is er een button om alles te RESETTEN naar factory settings. Moet je even zoeken.
Is het niet mogelijk alleen je Nike+ instellingen te resetten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, maar ik heb geen zin om heel m'n iPod naar factory default settings te brengen, al m'n instellingen van m'n Apps, mail en WiFi ben ik dan kwijt..
Maar goed, ik kijk wel even wat er nog voor een oplossing is..
Enne? Hoe is het gegaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:10 schreef Klooney het volgende:
Ik ga me vandaag wagen aan les 14, ik vond les 13 al zo zwaar, hoop dat ik het volhou.
Ik had dit aan het begin ook, maar wordt echt steeds minder hoor! Bij mij hielp het om voordat je gaat rennen een paar minuten in te wandelen en aan het eind van de les nog iets langer door te wandelen dan Evie van je vraagt. Dan koelen je spieren beter af. En juist niet stretchen (grote kans dat je je spieren overrekt), gewoon lekker uitlopen!quote:Op zondag 10 mei 2009 03:35 schreef zesje het volgende:
Maar ik heb een beetje hetzelfde, ik heb donderdag voor het laatst gelopen (les 6) en ben halverwege afgehaakt wegens pijnlijke kuiten en ik kan nu nog niet normaal en zonder pijn een trap af lopen... Dus ik vrees ook met grote vreze... En ik wil verdorie zoooo graag gaan!!!
Succes!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo wagen aan les 1 van het tweede deel van de Start To Run serie. Alleen jammer dat ik het niet als podcast krijg, soit. Ik ga 'm lopen
Dank je, ik ben wel wat te snel van start gegaan en doordat ik al thuis was niet de hele les afgemaakt. Maar dat vormt normaliter geen probleem. Ik heb al een tijdje zonder Evy II gelopen en weet wel dat ik langer dan een half uur kan volhouden. Maar Marurk, heb jij toevallig die serie gewoon als podcast in je iTunes staan? Zoja, zou je die dan ergens kunnen stallen, want ik krijg 'm met geen mogelijkheid als podcast ingesteld en vind dat wel zo handig in verband met die lessen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga ook over 2 weken beginnen met StR2.
Zeker en vast (Vlaamsquote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef Marurk het volgende:
![]()
Staat hij niet hier dan?
http://bongercorp.com/start2run/
Heb hem gister gelopen. De 1e zes minuten gingen goed, de 2e zes minuten net niet volgehouden, de 3e daarna echter weer wel. Vraag me soms echt af hoe het komt dat het de ene keer wel gaat en de andere keer niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Enne? Hoe is het gegaan?
Als je nog niet bent geweest: Succes! Je kan het. Gewoon volhouden.
Kijk, dat geeft de burger moed, goed hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef josja het volgende:
Paar weken bezig met StR, kon echt nog geen 2 minuten lopen in het begin (en dat voor iemand die 6 dagen per week op de sportschool bezig is). Net vanmiddag les 24 gelopen, en het ging heerlijk. Eerst die 5 km aan 1 stuk lopen, en daarna voor de 10!
Dat doe je snel, les 24 in een paar weken! Hoe vaak loop je in de week?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef josja het volgende:
Paar weken bezig met StR, kon echt nog geen 2 minuten lopen in het begin (en dat voor iemand die 6 dagen per week op de sportschool bezig is). Net vanmiddag les 24 gelopen, en het ging heerlijk.
Kilo's zullen er niet zo snel afgaan denk ik omdat je spiermassa toeneemt?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef Ceehaa het volgende:
Vanochtend les 14 gelopen. Ik dacht die 3 x zes minuten worden zwaar, maar het viel me erg mee..
Ik sta toch echt te kijken hoe snel je conditie vooruit kan gaan. Als ik er aan denk dat aan het begin m'n ademhaling helemaal op hol sloeg bij 3 min. rennen..
Merken jullie trouwens inmiddels wat aan jullie lichaan? Ik merk dat m'n benen wat gespierder worden en m'n buik iets platter, maar geen kilo eraf. Daar doe ik het ook niet per se voor, maar het zal mooi meegenomen zijn!
Mijn benen worden ook gespierder maar dat wil ik juist niet, mijn bovenlichaam moest juist wat breder worden. Maar ik vind beensporten zoals hardlopen en fietsen gewoon het leukstequote:Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef Ceehaa het volgende:
Vanochtend les 14 gelopen. Ik dacht die 3 x zes minuten worden zwaar, maar het viel me erg mee..
Ik sta toch echt te kijken hoe snel je conditie vooruit kan gaan. Als ik er aan denk dat aan het begin m'n ademhaling helemaal op hol sloeg bij 3 min. rennen..
Merken jullie trouwens inmiddels wat aan jullie lichaan? Ik merk dat m'n benen wat gespierder worden en m'n buik iets platter, maar geen kilo eraf. Daar doe ik het ook niet per se voor, maar het zal mooi meegenomen zijn!
Ik loop zo'n 4 keer in de week, maar heb ook wel een beetje gesmokkeld hoor, paar van de dubbele lessen overgeslagenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dat doe je snel, les 24 in een paar weken! Hoe vaak loop je in de week?
Wel erg knap! Het lijkt me echt geweldig om straks een half uur te kunnen rennen!
Nou ja da's mooi!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het Evy-schema eigenlijk vrij makkelijk te doen. Ben nu 3 weken bezig, maar kan de 5km nu gewoon lopen zonder te stoppen en binnen 30 minuten.
Twintiger afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef zesje het volgende:
[..]
Nou ja da's mooi!Maar jij bent waarschijnlijk twintiger, man, nooit gerookt en geen overgewicht
Ik vind het niet te snel gaan, eerder te langzaam. Vooral toen opeens drie lessen herhaald werden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Coelho het volgende:
Voor de niet getrainden: loopt het schema niet veel te snel op?
Kennen jullie myAsics ook en wat vinden "kenners" van het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Bedankt!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Sanderrrr het volgende:
7 a 30 is nogal een verschil ja.. Ik denk dat les 20 dan wel een goede is om mee te beginnen.
Les 19 of 20 van de 5 km-reeks inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Negentien het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Les 20 van de reeks tot 5 km neem ik aan? Ik ga eens even kijken (lees: luisteren)
Held!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Les 19 of 20 van de 5 km-reeks inderdaad.
Les 19: 5' - 1' - 6' - 2' - 7' - 2' - 8' - 1'
Les 20: 8' - 1' - 8' - 2' - 8' - 1' - 8' - 1'
(vet gedrukt = hardlopen, niet-vetgedrukt = wandelen)
Zelf vind ik les 19 wel een mooie om mee te beginnen (eerste les van de week).
Kodu's delen we hier niet uit, maar je mag wel gewoon bedanken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Negentien het volgende:
[..]
Held!
Morgenvroeg ga ik (bij de opkomende zon) beginnen met les 19.
Kudo's voor degene die die podcasts host btw!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |