Dat snap ik wel, 8 is sowieso overdreven. Maar ik bedoel dat het wel een feit is dat allochtonen gemiddeld meer kinderen krijgen. Maar dan kom ik weer op mijn eerste reactie. 1 miljoen mensen in 40 jaar.. hoe kan dan de helft van de bevolking moslim zijn over 15 jaar? Dat filmpje is weer om angst te verspreiden.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoeld, vandaar de "" smiley erachter
Op die manierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, 8 is sowieso overdreven. Maar ik bedoel dat het wel een feit is dat allochtonen gemiddeld meer kinderen krijgen. Maar dan kom ik weer op mijn eerste reactie. 1 miljoen mensen in 40 jaar.. hoe kan dan de helft van de bevolking moslim zijn over 15 jaar? Dat filmpje is weer om angst te verspreiden.
???quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
denk je?
godsdienstonderdrukking kan ook averechts werken of niet werken .... zie de (voormalige) communistische staten...
De weerstand tegen de godsdienstonderdrukking is idd een van de drijvende factoren in het verzet geweest in Polen. Zie het verhaal van de katholiek Lech Walesa.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
???
Je gaat toch niet beweren dat het communisme (gedeeltelijk) is gevallen vanwege hun godsdienstonderdrukking?? Want dat had er absoluut niets mee te maken. Er is geen enkel bewijs daarvoor.
Nog meer onzinfilmpjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:53 schreef RodeBril het volgende:
in 2025 zal 65% van alle geboren babys in Duitsland van arabische afkomst zijn.
zelfde in Zweden waar in 2025 de Zweden in de minderheid zijn.
http://wntube.com/uploads/h4auaHsQchm4OZTnmznr.flv
http://wntube.com/uploads/maHXOWElJJVS4YmYkFNp.flv
Da's mooi, dan blijft het aantal PVV-stemmers wel op peil.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het is sowieso een probleem dat onderontwikkelden zich meer voortplanten
En blijven programma's als Hart van Nederland, Undercover Nederland, Jensen gewoon bestaan. En is Kwalbert Verlinde (en andere SBS-homo's) de komende jaren van zijn baan verzekerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Eugarious het volgende:
[..]
Da's mooi, dan blijft het aantal PVV-stemmers wel op peil.
Zelfs dat plaatje klopt niet. In 2009 kende Marokko al een ratio van 2.27quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef Knipoogje het volgende:
Bij deze dan het plaatje waar iedereen op zit te wachten in dit topic
[ afbeelding ]
Geboortecijfer gaat anders toch wel naar beneden hoor. Immigranten verwesteren toch sneller dan menigeen denkt. Kortom, het loopt wel los.
In Marokko zijn ze dan ook wat vooruitstrevender dan het enorme percentage rifgebergte-marokkanen dat hier zit en wanhopig probeert vast te houden aan de normen en waarden die daar heersten. Denk dat het vruchtbaarheidscijfer in het rifgebergte een stuk hoger ligt dan in Rabat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs dat plaatje klopt niet. In 2009 kende Marokko al een ratio van 2.27
Dat valt wel mee. In het rifgebergte is meer dan 4 kinderen hebben net zo goed bijzonder. Overigens gaan er erg veel mythes rond over het rifgebergte of enig ander gebergte in Turkije in Marokko. Zo weten veel buitenstaanders niet dat het rifgebergte doorgaans welvarender is dan de de rest van het land. Het is alleen niet zichtbaar omdat het boeren betreft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:57 schreef Knipoogje het volgende:
In Marokko zijn ze dan ook wat vooruitstrevender dan het enorme percentage rifgebergte-marokkanen dat hier zit en wanhopig probeert vast te houden aan de normen en waarden die daar heersten. Denk dat het vruchtbaarheidscijfer in het rifgebergte een stuk hoger ligt dan in Rabat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |