Als je hier nog rondhangt: Bevalt die camera? Hij is vandaag bij iBood te krijgen en het lijkt me wel een leuk ding.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok thanks.Ik heb een hele rits skivakantiefilmpjes gemaakt met mijn Flip Mino HD
dus daarmee ga ik iMovie 09 eens testen.
Ja, het bevalt goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef Zpottr het volgende:
Oudje van Svyagator:
[..]
Als je hier nog rondhangt: Bevalt die camera? Hij is vandaag bij iBood te krijgen en het lijkt me wel een leuk ding.
OK, maar voor simpele wintersportfilmpjes en dergelijke dus goed te doen? iMovie 09 heb ik dus dat zit goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het bevalt goed.Verwacht geen superkwaliteit HD-video, want het blijft een vrij kleine lens die erin zit. Daardoor krijg je vanwege de hoge resolutie wel snel schokken e.d. Gelukkig heeft iMovie 09 daar een correctiefunctie voor.
![]()
Maar zeker voor deze prijs is het een leuke gadget, ik heb er 220 dollar voor betaald en ze zijn nu hier en daar te krijgen voor 200 euro.
Ja, voor wintersport is het prima, al is het bij skieënd filmen moeilijk om hem goed stil te houden. Ik heb'm inderdaad uit de vs laten komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:40 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK, maar voor simpele wintersportfilmpjes en dergelijke dus goed te doen? iMovie 09 heb ik dus dat zit goedCool, dan ga ik bestellen - ¤165,- is een nette prijs denk ik idd.
Heb jij 'm destijds iut de VS laten komen of zo?
Edit: Ja graag!
Uptime: 43 dagen. iMacquote:
Klikquote:About iMac EFI Firmware Update 1.4
This update fixes intermittent system freeze issues for iMac computers with ATI Radeon HD 4850 graphics and fixes wake-from-sleep issues in Boot Camp.
To complete the firmware update process, please follow the instructions in the updater application (/Applications/Utilities/iMac EFI Firmware Update.app). The updater will launch automatically when the Installer closes.
After the firmware is successfully applied to your Mac, your Boot ROM Version will be:
IM91.008D.B08
En besteld!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, voor wintersport is het prima, al is het bij skieënd filmen moeilijk om hem goed stil te houden. Ik heb'm inderdaad uit de vs laten komen.
Ik heb tegenwoordig wel dat rond een maand uptime de macbook opeens traag connect met de router als hij uit slaapstand komt. En nee... dat ligt niet aan die pauper sitecom routerquote:
Nooit wat van gemerkt eigenlijk. Maar ik let ook niet echt op de uptime normaal, het is dat ik nu een update voor iStat kon installeren. En ik heb eenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig wel dat rond een maand uptime de macbook opeens traag connect met de router als hij uit slaapstand komt. En nee... dat ligt niet aan die pauper sitecom router
Ik heb het nu 2 keer gehad. En beide keren zo rond de uptime van een maand. Maar goed, kan ook toeval zijn.quote:
In welke audiokwaliteit neemt die Flip eigenlijk op? Ik zie bij de spec's AAC staan. Maar niet de hoeveelheid Khz.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, het bevalt goed.Verwacht geen superkwaliteit HD-video, want het blijft een vrij kleine lens die erin zit.
Volgens mij 64kbps mono. Meestal is het grootste probleem bij dit soort apparatuur niet bitrate maar het oversturen van de mic, helaas.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
In welke audiokwaliteit neemt die Flip eigenlijk op? Ik zie bij de spec's AAC staan. Maar niet de hoeveelheid Khz.
Heb je toevallig al eens een optreden mee opgenomen en was het geluid nog luisterbaar?
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef Zpottr het volgende:
Ik kan het je na Lowlands wel laten weten![]()
sorry
Mijn tips:quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Zpottr het volgende:
Iemand tips voor lekkere muziek om op te lopen?
Dat dus, ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
Nog steeds in de markt om er een te kopen voor het eerst!
TVP dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |