En gewoon de combo-update downloaden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige met problemen met 10.5.7
http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=235
Wat is dat? Ik heb 'm nu via deze link gedownload en geinstalleerd, vooralsnog lijkt het goed te gaan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En gewoon de combo-update downloaden?
Die stond volgens mij op die pagina van die eerdere post van mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb 'm nu via deze link gedownload en geinstalleerd, vooralsnog lijkt het goed te gaan...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Geqxon het volgende:
Verwachten jullie ook een nieuwe iPhone? Lijkt me wel logisch, veel mensen met een iPhone 2G hebben een abbonement dat zometeen vervalt, en ook met komst van iPhone OS 3.0 is het logisch.
Er zijn genoeg geruchten over een nieuwe iPhone. Dus ik denk dat hij er wel komt. Maar Ik denk niet dat er een iPhone Nano komt. En er zijn ook een aantal geruchten met betrekking op gaming. En ook over de tablet:quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef broer het volgende:
Ik blijf tegen beter weten in hopen op een iPhone Nano met een abonnement bij Hi.
Volgens mij lukt dat. Maar weet het niet 100% zeker. Staat dat niet in de documentatie? Ik heb zelf altijd met lege disks gewerkt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben de open hart - operatie van mijn MBP aan het voorbereiden (nieuwe, grotere HD). Het beste is om een kloon te maken van mijn huidige HD en daarvanaf te booten na de operatie. Nu heb ik een externe Firewire schijf van 1TB. Die is verder niet gepartitioneerd ofzo, en er staat ongeveer 200 GB aan andere data op, o.a. mijn TimeMachine backup. Kan ik daar gewoon met bv Superduper een kloon bijzetten en dan van die schijf booten? Of kan dat alleen vanaf een verder 'schone' externe HD?
Thanks voor je uitleg!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat. Maar weet het niet 100% zeker. Staat dat niet in de documentatie? Ik heb zelf altijd met lege disks gewerkt.
Maar als je dan terug wilt kloonen dan kan je volgens mij niks uitsluiten. Dus dan moet die 200GB ook worden meegenomen naar de nieuwe disk. Dus dan is de vraag of je daar genoeg ruimte voor hebt. Als je dan klaar bent kan je het natuurlijk wel wissen.
Die nieuwe HDD heb je niet in een case? (of kan je die ergens lenen?) Dan kan je metteen naar de nieuwe HDD clonen. Die usb cases kosten nog maar +/-15 euro en heb je metteen een case voor je oude HDD.
En het loswrikken van je topcase en ondercase heeft wat geduld en een klein beetje kracht nodig. Vooral rechtsonder wil welleens klem zitten. Oppassen met de scherpe randjes, een dunne schroevendraaier/spattel/plastic stokje o.i.d. is dan wel handig om een beetje te wrikken (soms nodig).![]()
Zodra je de topcase los hebt gekregen, ruk hem dan niet metteen los van elkaar. Want hij zit nog vast met een platte kabel van het toetsenbord. (vergeet die niet bij het inelkaarbouwen weer terug te duwen en vast te klikken. (paar keer vergeten door mij.)
Op je HDD zit een platte kabel van een sensor geplakt. Dit is niet de sensor zelf, maar de datakabel ervan. Die moet je ook met wat geduld en beleid gaan lostrekken. Maar ruk hem niet te hard wat het je scheurt het dan door. En deze kan je later gewoon weer vastplakken met een stukje plakband.
Hier draait 'ie nog wel gewoon..quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben ik de enige die bij 10.5.7 zijn sync-icoontje niet meer ziet draaien als MobileMe gesynchroniseerd wordt? Futiliteitje, maar toch....
CMD +F indrukken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ok this is the deal: Ik heb een macbook en een tweede scherm. Ik wil een video fullscreen kunnen draaien en op het secundaire scherm blijven gebruiken. Hoe doe ik dat?
in Quicktime? Dan krijg ik em standaard op mijn macbook scherm en de video heb ik juist liever op het secundaire schermquote:
Uit de help-functie:quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
in Quicktime? Dan krijg ik em standaard op mijn macbook scherm en de video heb ik juist liever op het secundaire scherm
http://www.ifixit.com/Mac(...)SuperDrive/IF186-045quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee of een superdrive uit een MacBook makkelijk te vervangen is?
Oef.. Die dingen zijn nog best duurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://www.ifixit.com/Mac(...)SuperDrive/IF186-045
Via daar kun je alles zien wat je moet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |