Ik denk via MacHeist, en dat programma was PhoneView.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:34 schreef super-muffin het volgende:
Ja dat welOok mijn bookmarks worden gescynchroniseerd, dus die heb ik allemaal nog.
Dus eigenlijk wil ik alleen mijn apps, sms'jes en eventueel wat afbeeldingen, maar die kan ik ook nog uploaden.
Maar volgens mij heb ik wel eens zo'n programma gezien die je iPhone kon uitlezen en alles kon opslaan. Heb alleen geen idee meer hoe het heet of hoe ik er toen bij gekomen ben.
Iemand wel een idee?
Minder 'snappy' dan Tiger was, af en toe onverklaarbare vastlopers en nog meer windowslike dingetjes. Niet veel.... maar wel vaker dan in Tiger.quote:
Wat extra RAM geheugen erin prikken wil ook wel eens helpen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik soms wel heb is dat ik DNS problemen met Safari heb. Dat letterlijk alle pagina's die ik bezoek eindeloos lang op "Loading ..." blijven staan, maar ik prima op Fok kan surfen. Vreemd probleem. Hopelijk gaat dat in Snow Leopard beter.
Verder soms een strandbal, maar wat wil je op een oude Core Duo.
2 gigabyte, en die komt niet vaak vol. Het is meestal Safari waar hij op staat te beachballen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:12 schreef .Martijn het volgende:
[..]
Wat extra RAM geheugen erin prikken wil ook wel eens helpen hoorScheelt al heel veel. Aan de processor zal het niet direct liggen denk ik
Dan staat ie waarschijnlijk te wachten op een return van iets op de betreffende website, daar kan jou kant niets aan doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 gigabyte, en die komt niet vaak vol. Het is meestal Safari waar hij op staat te beachballen.
Nee hoor, het is toch echt mijn processor. Op zware pagina's wil die nog wel eens 80% CPU tijd nodig hebben voor Safari.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Dan staat ie waarschijnlijk te wachten op een return van iets op de betreffende website, daar kan jou kant niets aan doen.
Misschien dat Safari 4 met z'n betere Javascript-engine wel uitkomst biedt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee hoor, het is toch echt mijn processor. Op zware pagina's wil die nog wel eens 80% CPU tijd nodig hebben voor Safari.
Owh en Don Diablo zorgt ook wel dat je doorloopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Zpottr het volgende:
Thanks
Ah ja, die heb ik wel gekocht maar nog niet goed eluisterd. Ga ik eens doen!
Ik zal eens zoeken!
Wat was er dan beter aan de Finder in Tiger? Gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
En finder zuigt natuurlijk grote tijd.
In tiger niets.... In snow leopard wel als het goed is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef DamianDDDDD het volgende:
[..]
Wat was er dan beter aan de Finder in Tiger? Gewoon nieuwsgierig
Kan je het afspelen met QuickTime?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig een (gratis) programma waarmee ik .amr kan omzetten naar .mp3 of .wav?
1. Jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je het afspelen met QuickTime?
.AMR komt toch vanuit je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |