Ik denk via MacHeist, en dat programma was PhoneView.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:34 schreef super-muffin het volgende:
Ja dat welOok mijn bookmarks worden gescynchroniseerd, dus die heb ik allemaal nog.
Dus eigenlijk wil ik alleen mijn apps, sms'jes en eventueel wat afbeeldingen, maar die kan ik ook nog uploaden.
Maar volgens mij heb ik wel eens zo'n programma gezien die je iPhone kon uitlezen en alles kon opslaan. Heb alleen geen idee meer hoe het heet of hoe ik er toen bij gekomen ben.
Iemand wel een idee?
Minder 'snappy' dan Tiger was, af en toe onverklaarbare vastlopers en nog meer windowslike dingetjes. Niet veel.... maar wel vaker dan in Tiger.quote:
Wat extra RAM geheugen erin prikken wil ook wel eens helpen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik soms wel heb is dat ik DNS problemen met Safari heb. Dat letterlijk alle pagina's die ik bezoek eindeloos lang op "Loading ..." blijven staan, maar ik prima op Fok kan surfen. Vreemd probleem. Hopelijk gaat dat in Snow Leopard beter.
Verder soms een strandbal, maar wat wil je op een oude Core Duo.
2 gigabyte, en die komt niet vaak vol. Het is meestal Safari waar hij op staat te beachballen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:12 schreef .Martijn het volgende:
[..]
Wat extra RAM geheugen erin prikken wil ook wel eens helpen hoorScheelt al heel veel. Aan de processor zal het niet direct liggen denk ik
Dan staat ie waarschijnlijk te wachten op een return van iets op de betreffende website, daar kan jou kant niets aan doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 gigabyte, en die komt niet vaak vol. Het is meestal Safari waar hij op staat te beachballen.
Nee hoor, het is toch echt mijn processor. Op zware pagina's wil die nog wel eens 80% CPU tijd nodig hebben voor Safari.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef Cid het volgende:
[..]
Dan staat ie waarschijnlijk te wachten op een return van iets op de betreffende website, daar kan jou kant niets aan doen.
Misschien dat Safari 4 met z'n betere Javascript-engine wel uitkomst biedt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee hoor, het is toch echt mijn processor. Op zware pagina's wil die nog wel eens 80% CPU tijd nodig hebben voor Safari.
Owh en Don Diablo zorgt ook wel dat je doorloopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Zpottr het volgende:
Thanks
Ah ja, die heb ik wel gekocht maar nog niet goed eluisterd. Ga ik eens doen!
Ik zal eens zoeken!
Wat was er dan beter aan de Finder in Tiger? Gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
En finder zuigt natuurlijk grote tijd.
In tiger niets.... In snow leopard wel als het goed is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef DamianDDDDD het volgende:
[..]
Wat was er dan beter aan de Finder in Tiger? Gewoon nieuwsgierig
Kan je het afspelen met QuickTime?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig een (gratis) programma waarmee ik .amr kan omzetten naar .mp3 of .wav?
1. Jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je het afspelen met QuickTime?
.AMR komt toch vanuit je telefoon?
Ik ben blij dat je eruit bent gekomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
O het kan gewoon met quicktimeIk zit al uren te zoeken
Dank je wel!!!
Heb je net PM gestuurd over wat het bestandje betekend. Volgende keer gewoon eerder deze SC induiken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:16 schreef P.F het volgende:
Ja klopt! En nee, in Amsterdam..
Maar nu ik de kwaliteit op hoog zet van mijn telefoon gaat hij gelijk naar mp4..
Pffff. Zit ik daar twee uur voor te klooien
Mp4 is toch hetzelfde als mp3?
Bedankt voor de hulp!!!
Van je nieuwe MB? Dat is matig. Die van mij brandt ook al tijden geen dvd's meer, al kan het ook aan het type blanco schijven liggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef super-muffin het volgende:
Damn, volgens mij is mijn DVD brander niet helemaal goed. Krijg telkens bij het branden van een DL DVD een hardware error
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef super-muffin het volgende:
Damn, volgens mij is mijn DVD brander niet helemaal goed. Krijg telkens bij het branden van een DL DVD een hardware error
Probeer eens een ander merk dvd's. Als 't blijft dan is er meer aan de hand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
Van je nieuwe MB? Dat is matig. Die van mij brandt ook al tijden geen dvd's meer, al kan het ook aan het type blanco schijven liggen.
black_eyed_peas-pump_itquote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Zpottr het volgende:
Vandaag voor het eerst wezen lopen met een Nike+ geval en mijn antieke nano. Echt leuk moet ik zeggen al zit die er kwa afstand nog flink naast volgens mij (~10% denk ik?) - moet eens kalibreren.
Heb het ding gekocht in de hoop eens te gaan hardlopen (is echt nodig) en misschien is dit net de druppel om gemotiveerd te blijven (is altijd het probleem).
Iemand tips voor lekkere muziek om op te lopen?
Nog niet zo te zien..quote:
Dat we er al heel lang op aan het wachten zijn...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er zo speciaal aan 10.5.7?
quote:09 May 9J61 build
06 May 9J60 build
01 May 9J58 build
23 April 9J56 build
14 April 9J50 build
10 April 9J47 build
06 April 9J44 build
29 March 9J39 build
21 March 9J34 build
13 March 9J30 build
07 March 9J27 build
~27 Feb 9J22 build
14 April 9J50 build
10 April 9J47 build
06 April 9J44 build
29 March 9J39 build
21 March 9J34 build
13 March 9J30 build
07 March 9J27 build
27 Feb 9J22 build
Ze tellen af...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Zit er een logica in die buildnamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |