Waarom zou je het niet zelf doenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wat zou het kosten om een nieuwe HD in een MacBook Pro te laten zetten (vorige generatie)? Vriend van me heeft nu 120 gb en wil upgraden. Heb hem afgeraden om het zelf te doen.. al heeft Sjoewe het laatst toch ook gedaan? Het lijkt me best tricky, veel lastiger dan bij een MacBook.
Daarom, ik heb het bij een MacBook al een paar keer gedaan, maar bij een Pro is het wel iets anders.. Steady handjes en stalen zenuwen dan maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet zelf doen
Ga even naar iFixit, bekijk de guide en doe het zelf, heel makkelijk allemaal
[edit]
Oh wacht ik neem mijn woorden wat terug het is wel wat moeilijker bij een macbook pro dan ik dacht... je kan het alsnog wel zelf doen trouwens
http://www.ifixit.com/Gui(...)ve-Replacement/486/1
Agh het valt wel mee ik heb al 4/5 keer een macbook opengedraait.. in het begin is het wat eng, maar het valt best meequote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daarom, ik heb het bij een MacBook al een paar keer gedaan, maar bij een Pro is het wel iets anders.. Steady handjes en stalen zenuwen dan maar.
Ik heb 't voor Sjoewe gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wat zou het kosten om een nieuwe HD in een MacBook Pro te laten zetten (vorige generatie)? Vriend van me heeft nu 120 gb en wil upgraden. Heb hem afgeraden om het zelf te doen.. al heeft Sjoewe het laatst toch ook gedaan? Het lijkt me best tricky, veel lastiger dan bij een MacBook.
iSight werkt gewoon niet in Messenger. Die afbeeldingen kreeg ik ook nooit te zien, maar geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een vraagje, heb die msn messenger van de apple site gedownload, alleen daar doet mijn isight het niet, en de scherm afbeelding van anderen krijg ik niet te zien, waar ligt dat aan?
welk programma gebruik je dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
iSight werkt gewoon niet in Messenger. Die afbeeldingen kreeg ik ook nooit te zien, maar geen idee waarom eigenlijk.
Ik heb nog geen client gevonden die met de iSight werkt... Heb nu aMSN, maar als ik een webcam uitnodiging stuur dan crashed de ontvangende kantquote:
Mercury Messenger?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb nog geen client gevonden die met de iSight werkt... Heb nu aMSN, maar als ik een webcam uitnodiging stuur dan crashed de ontvangende kant(Vista met MSN).
Hey Hey HEy!!! Je was wel even legaal bezig danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:53 schreef Tijn het volgende:
En als je stopt met het betalen van die 15 dollar per maand, werkt al je muziek niet meer. Relaxte deal, man!
Ik vind het toch knap. Elke keer als ik denk dat MS 'rock-bottom' heeft bereikt, weten ze me weer te verrassen met de zoveelste commercial-fail.quote:
Volgens de voorwaarden is de hoeveelheid die je muziek kunt binnenslepen met een Zune Pass "unlimited".quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Geqxon het volgende:
En iets zegt mij dat er heus wel een Fair User Policy aan zit. Of mag je voor die 15 dollar per maand de complete store leegroven en enkele terabytes aan muziek binnenhalen?
Geen idee of er sprake is van streaming of DRM-beveiligde files.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe word dat beveiligd? Ik neem aan dat er een kopie van de mp3 op je hd staat.
Ze hebben 192 kbit/s WMA en 320 kbit/s MP3 in de Zune Store. Maar het is mij niet duidelijk welke je precies krijgt bij welke situatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe word dat beveiligd? Ik neem aan dat er een kopie van de mp3 op je hd staat.
quote:Steve Jobs:
I've seen the demonstrations on the Internet about how you can find another person using a Zune and give them a song they can play three times. It takes forever. By the time you've gone through all that, the girl's got up and left! You're much better off to take one of your earbuds out and put it in her ear. Then you're connected with about two feet of headphone cable.
quote:
Het downloaden gaat retetraag bij mij, ik kom wel terug als niet iedereen tegelijk aan het downen is, als dat het probleem is tenminste...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...eindelijk 10.5.7 uit!
Downloaden en installeren maar!
[ afbeelding ]
Ging hier ook niet al te rap (zo'n 250 kb/s) maar hij is iig binnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het downloaden gaat retetraag bij mij, ik kom wel terug als niet iedereen tegelijk aan het downen is, als dat het probleem is tenminste...
Hij had een MacBook, dus dat zal de 65 watt zijn.quote:
Doen 't nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef Junkie het volgende:
Nieuwe Get a Mac Ads!![]()
Inclusief een aanval op de Microsoft ads!
Elimination!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef Junkie het volgende:
Hahaha, die Elimination is precies de juiste reactie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef Junkie het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige met problemen met 10.5.7quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Svyatagor het volgende:
Die software update crasht mijn mac voortdurend.
En gewoon de combo-update downloaden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige met problemen met 10.5.7
http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=235
Wat is dat? Ik heb 'm nu via deze link gedownload en geinstalleerd, vooralsnog lijkt het goed te gaan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En gewoon de combo-update downloaden?
Die stond volgens mij op die pagina van die eerdere post van mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb 'm nu via deze link gedownload en geinstalleerd, vooralsnog lijkt het goed te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |