Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezichtquote:
* Adolecens geeft koffie en een zeiltochtje om wakker te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezicht
(maar dat was vanwege de plaat van Lily Allen)
Ow man, wat ben k nog moe. Ben echt net nog een paar minuutjes wakker en nog slaapdronken
Awwwwww! Wat attent!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens geeft koffie en een zeiltochtje om wakker te worden
[ afbeelding ]
quote:
Hoi MNRquote:
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MNR
Ik voel me rot. Ik ben moe en heb nergens zin in.
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Hollequote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Tvp
wie komen er volgende week (9mei) naar utrecht?
Ooo leuk!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Holle
Dat was ik al van plan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.
Ik wilde gaan sporten vanmorgen, maar gezien de fysieke staat waarin ik verkeerd denk ik dat ik dat verzet naar de vroege avond.
Ik ben na half zes gaan slapen en was om kwart voor tien wakker. Te wakker..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezicht
(maar dat was vanwege de plaat van Lily Allen)
Ow man, wat ben k nog moe. Ben echt net nog een paar minuutjes wakker en nog slaapdronken
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, gisteren niet uitgegaan en uitgeslapen tot half 12 en mijn wallen zijn gewoon weg!
Jemie...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben na half zes gaan slapen en was om kwart voor tien wakker. Te wakker..
Ikquote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Tvp
wie komen er volgende week (9mei) naar utrecht?
Ook leuk. Veel plezier alvast.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Holle
Ik zit hier dus ja. Maar vraag niet hoe. Ik zou zo weer kunnen slapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met de Singles? De nacht overleefd?
[..]
Ooo leuk!
Wil je in de OP zetten dat mensen mij moeten PM-en als ze mee willen volgende week.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Of je doet het nu, en krijgt zo'n stoot endorfinen dat je de rest van de dag helemaal fit bentquote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.
Ik wilde gaan sporten vanmorgen, maar gezien de fysieke staat waarin ik verkeerd denk ik dat ik dat verzet naar de vroege avond.
Goed idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je in de OP zetten dat mensen mij moeten PM-en als ze mee willen volgende week.
ik vind een week van te voren inventariseren goed genoeg
Of beter: pas de OP op Wiki aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je in de OP zetten dat mensen mij moeten PM-en als ze mee willen volgende week.
ik vind een week van te voren inventariseren goed genoeg
Daar zit ook wel weer wat inquote:Op zondag 3 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of je doet het nu, en krijgt zo'n stoot endorfinen dat je de rest van de dag helemaal fit bent
Is goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Of beter: pas de OP op Wiki aan!
Ik heb het voorstel, wanneer jij de OP op Wiki aanpast, zal ik hem hier voor je wijzigen. Goeie deal?
Ik weet wel wat leuke muziekjesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar zit ook wel weer wat in
*zoekt alvast muziekje op
Ligt er aan wat jij onder sporten verstaatquote:Op zondag 3 mei 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet wel wat leuke muziekjes
of het iets is voor het sporten betwijfel ik dan weer.
Ik moet verkleed als chippendale op een erotiek party zijnquote:
Owja, ik heb de nacht overleefdquote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met de Singles? De nacht overleefd?
Dat geeft niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft nu zin om hier een hele reeks youtubelinkjes te spammen.. ik zet ze wel op als mp3
Je bent wel in een vervelende bui hequote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft nu zin om hier een hele reeks youtubelinkjes te spammen.. ik zet ze wel op als mp3
quote:
Nah.. ze zijn niet OT. Alhoewel, met deze titel....quote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft niet.![]()
Laat ons ook meegenieten van jouw muziek.
Of geen nummers posten die over liefde en relaties gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilt ze ook horen, en baalt dat ik ze nu voor mezelf houd?
[..]
Nah.. ze zijn niet OT. Alhoewel, met deze titel....
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of geen nummers posten die over liefde en relaties gaan.
Alle nummers gaan toch over relaties/kapotte relaties of liefde ?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Of over kapotte relaties.. Als je die drie bij elkaar voegt, kan ik mijn lijstje hier wel posten ja
niet echtquote:Op zondag 3 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alle nummers gaan toch over relaties/kapotte relaties of liefde ?
Owja, die 2 was ik vergetenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee de anderen gaan over drugs of seks.
Ja laten we allemaal ons lijstje met nummers posten.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Of over kapotte relaties.. Als je die drie bij elkaar voegt, kan ik mijn lijstje hier wel posten ja
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alle nummers gaan toch over relaties/kapotte relaties of liefde ?
Of oorlog, politiek, religiequote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef Howl het volgende:
Lopen we nu al een kwartier te kletsen over het wel of niet posten van youtube-linkjes? Gewoon doen!
Die van Liefie_? Die wil ik er ook gerust neerzetten. Zal ik dat eens even gaan doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet zeuren ofzo hoor, maar ik ben ff nieuwsgierig.
Dacht dat we nieuwe/aangepaste OP hadden?
(en goedemiddag).
Oh en aanmelding meet bij Dhjazz?Why?
Misschien kan je haar helpen met huiswerk maken?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat ijsje halen gaat niks wordenhet regent hier en ze heeft nog huiswerk
Zodat ik kan kijken hoeveel mensen er überhaupt komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
(en goedemiddag).
Ik vond haar OP wel goed, maar ik vraag mij alleen af wie de OP leestquote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
(en goedemiddag).
Haha, dan heb je idd gelukquote:Op zondag 3 mei 2009 11:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owja, ik heb de nacht overleefdde italianen kwamen weer om 5 uur thuis, maar dat kwam omdat ze vast stonden in de mist. En gelukkig werd mijn vader dit keer wakker.
Dat was het idee geweest.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Die van Liefie_? Die wil ik er ook gerust neerzetten. Zal ik dat eens even gaan doen?
Ja mazzelquote:Op zondag 3 mei 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je haar helpen met huiswerk maken?
Mag het niet een verrassing blijven?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zodat ik kan kijken hoeveel mensen er überhaupt komen.
Jammer.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mazzel
Ze is ook niet echt spraakzaam meer...
Ze zou me smsen zei ze gisteren maar had ze niet gedaan
Denk dat het niet gaat lukken
Dat mag voor jou best een verassing blijven hoor.quote:
En dan sta je daar straks alleen.quote:
Haha, oh dus nu mag ik ook niet weten wie er wel komt?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat mag voor jou best een verassing blijven hoor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, oh dus nu mag ik ook niet weten wie er wel komt?
Ik ben wel alleenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben met Cue.Never alone!
Zou willen dat ik iets nuttigs tegen je kon zeggen, maar dat zit er nu even niet in. Ik zit zelf tussen wal en schip.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mazzel
Singles volgen dan weet je ongeveer wel wie wel en niet komen.quote:
Moggelquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mazzel
Gewoon verder gaan slapen. Dan is het zo weer morgen.quote:
Relax. Gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Ok net gevraagd of ze van de week een filmpje wil kijken
Ze is nu even eten, dus lees het zodirect wel...
Is er meteen duidelijkheid, want hier word ik gek van
Terug naar bed gaat niet, er is visitequote:Op zondag 3 mei 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan slapen. Dan is het zo weer morgen.En dan word je wel wakker.
Nee sorry, ik kan hier echt niet tegenquote:
Ach ik ben ook niet helemaal wakker.quote:
Niet te veel pushen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan hier echt niet tegen
Het is het gene waar ik echt té veel mee bezig ben, en als ik iets anders doe betrek ik het er ook bij
Lagt dat niet niet teveel?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
Haha echt grappig, zit met microfoon en webcam op msn te jammen (met gitaar) met een vriend van me uit Israël
OMGquote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus!
* Lars (F)(8) So Surreal Baby ! You Know How Much I Do!! zegt (12:25):
*Zin om trouwens van de week een filmpje te kijken? als je tijd hebt uiteraard
L. zegt (12:30):
*Sorry was even weg. Ja is cola sinas 7up
Het is niet mijn visite. En jij moet 's aardig doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dus je gaat achter de PC zitten, logisch.
Nee, kan ik niet maken, wil wel ff in de huiskamer blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
En toch op Fok! Kun je ook wel naar bed gaan toch?
cola sinas 7up?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus!
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus!
Dat betekent dat ze eigenlijk wel anderen plannen heeft, maar om KF niet tegen het hoofd te stoten zegt ze dit, en lijkt het net of ze wel wil.quote:
Leg eens uit KF.quote:
Nee, ik ken de uitdrukking niet. Ik weet niet wat het betekentquote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze eigenlijk wel anderen plannen heeft, maar om KF niet tegen het hoofd te stoten zegt ze dit, en lijkt het net of ze wel wil.
Aah ik zeg altijd wanneer ik iets goed vind "is cola" ipv "is cool"quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah ik zeg altijd wanneer ik iets goed vind "is cola" ipv "is cool"
Zij zegt dat dus ook, maar zei dat ze er maar "is sinas" van moest maken
Hokay.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
BrEeZaH taal?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of vandaar dat ik het niet snap.quote:
Mee eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef MNR het volgende:
Jongens, ga het nu niet zo uitvergroten (ik doe het zelf ook hoor). Tip voor KF: misschien volgende keer gewoon geen MSN gesprek copy pasten
Veel plezierquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef MNR het volgende:
En nu ga ik sporten.. want het zo analyseren, daar kan ik op het moment even niet tegen.
Lekker man. De mijne heeft nog geen antwoord gegeven en dat was ook alweer bijna een week geleden.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef KudFokker het volgende:
Ja sorry, ik was te lui om zelf te typen en vergaat haar antwoord even te 'omschrijven'
Maar het gaat erom dat ze een filmpje wil kijken
Al een een film in gedachten?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef KudFokker het volgende:
Ja sorry, ik was te lui om zelf te typen en vergaat haar antwoord even te 'omschrijven'
Maar het gaat erom dat ze een filmpje wil kijken
Vertelquote:Op zondag 3 mei 2009 12:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker man. De mijne heeft nog geen antwoord gegeven en dat was ook alweer bijna een week geleden.
Wall-equote:
That's not very nice.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Had gekookt, een filmpje gekeken. Heb haar thuis afgezet en daarna niks meer gehoord.
Ach wel nee, Wall-e is echt cola sinas 7up johquote:
Boeiendquote:
quote:
dan is ze dus niet geinteresseerdquote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Had gekookt, een filmpje gekeken. Heb haar thuis afgezet en daarna niks meer gehoord.
Zij vindt die film grappig ofzo en ik heb hem nog nooit gezienquote:
Grote kans inderdaad.quote:
Of het werkt averechts, ze vind je slechte smaak hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Boeiend
Je moet juist zo'n grappig en fout mogelijk film uitkiezen
Dat werkt altijd
Dan ben je namelijk altijd interessanter dan de film
Vrouwenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Ze zei wel heel andere dingen.
Zoals? of deel je dat liever niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Ze zei wel heel andere dingen.
als een meisje geinteresseerd is duurt het echt geen week voordat je weer iets hoort ..quote:
Helemaal niks, als t ff kanquote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Singles; wat gaan jullie vandaag doen?
Ik heb nergens zin in
Oke ik heb de film ook nog niet gezien.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij vindt die film grappig ofzo en ik heb hem nog nooit gezien
Edit: Fok!schaap @ vind
Ja, soms is dat heerlijk!quote:
Niksquote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nergens zin in
Inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
als een meisje geinteresseerd is duurt het echt geen week voordat je weer iets hoort ..
ik heb dit account al een tijdje maar kom er eigenlijk nooit!
Niks mis mee met een beetje opstandig zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, soms is dat heerlijk!
Ik ben vandaag gewoon een beetje opstandig denk ik
Kamer schoonmaken, leren, en verder niet veelquote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nergens zin in
ik ga studeren en afleveringen van prison break kijken!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nergens zin in
Haha, dat is waar!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis mee met een beetje opstandig zijn.
Oja, dat kan ik ook gaan doen!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kamer schoonmaken, leren, en verder niet veel
Ik loop met PB helemaal bij & ga zo/nu even Grey's Anatomy kijken, want ik loop 2 afleveringen achterquote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ik ga studeren en afleveringen van prison break kijken!
Nu ik er over nadenk, vermoed ik dat ze een beetje in de war is geraakt. Ze heeft een nieuwe job en erg gesteld op haar zelfstandigheid. Ik denk dat ik op het verkeerde moment haar leven ben binnengewaaid.quote:
Ik moet ook nog schoonmaken.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is waar!
[..]
Oja, dat kan ik ook gaan doen!
ik ben bij aflevering 18 van het laatste seizoen dus hoef er nog maar 2! Echt verslavend hahaquote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop met PB helemaal bij & ga zo/nu even Grey's Anatomy kijken, want ik loop 2 afleveringen achter
Nee precies. Dan ga je z.s.m. smsen om te vragen hoe hij het vond en zo blijf je met elkaar smsen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
als een meisje geinteresseerd is duurt het echt geen week voordat je weer iets hoort ..
Ja, dat is het zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ik ben bij aflevering 18 van het laatste seizoen dus hoef er nog maar 2! Echt verslavend haha
Wat is een goede termijn om iets te laten weten na een date?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee precies. Dan ga je z.s.m. smsen om te vragen hoe hij het vond en zo blijf je met elkaar smsen.![]()
@ halfbearded: Wel jammer trouwens dat het meisje niet geďnteresseerd was
dat z.s.m smsen en blijven smsen doe ik ook niet meer, als de jongen in kwestie uit zichzelf niets stuurt dan weet ik ook genoeg!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee precies. Dan ga je z.s.m. smsen om te vragen hoe hij het vond en zo blijf je met elkaar smsen.![]()
@ halfbearded: Wel jammer trouwens dat het meisje niet geďnteresseerd was
Gewoon lekkere muziek kei hard aanzetten, dan komt het vanzelfquote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet ook nog schoonmaken.![]()
Ik heb alleen geen zin.
Nou, blijven smsen doe je ook alleen natuurlijk als de ander ook weer terugsmst en je weet dat het goed zit.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
dat z.s.m smsen en blijven smsen doe ik ook niet meer, als de jongen in kwestie uit zichzelf niets stuurt dan weet ik ook genoeg!
ja, maar je kan ook uit 'beleefdheid' terugsmsen zonder dat je er eigenlijk iets mee bedoelt. En als de jongen zelf ook contact wil houden smst hij ook wel eens uit zichzelf.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, blijven smsen doe je ook alleen natuurlijk als de ander ook weer terugsmst en je weet dat het goed zit.![]()
Maar als je gaat wachten tot de ander smst...straks wacht die gast weer op jou. Schiet niet op. Ik ben wel zo dat ik ff sms om te vragen hoe hij het vond ofzo. Of je hebt het er natuurlijk ter plekke over.![]()
@ Tijn. Een goede termijn? Geen idee. Gewoon ff later als je gaat slapen ofzo. Sta daar niet bij stil hoor en ben al helemaal geen ervaringsdeskundige.
Je komt er snel genoeg achter denk ik of iemand uit beleefdheid terugsmst of niet. Das gewoon een gevoel denk ik. LIjkt me ook wel logisch dat ie uit zichzelf een smst. Ik bedoel dat ook. Ik ga niet iemand overladen met smsjes natuurlijk en niks terugkrijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:07 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook uit 'beleefdheid' terugsmsen zonder dat je er eigenlijk iets mee bedoelt. En als de jongen zelf ook contact wil houden smst hij ook wel eens uit zichzelf.
Goed idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon lekkere muziek kei hard aanzetten, dan komt het vanzelf
Gewoon niet te veel bij nadenken dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, blijven smsen doe je ook alleen natuurlijk als de ander ook weer terugsmst en je weet dat het goed zit.![]()
Maar als je gaat wachten tot de ander smst...straks wacht die gast weer op jou. Schiet niet op. Ik ben wel zo dat ik ff sms om te vragen hoe hij het vond ofzo. Of je hebt het er natuurlijk ter plekke over.![]()
@ Tijn. Een goede termijn? Geen idee. Gewoon ff later als je gaat slapen ofzo. Sta daar niet bij stil hoor en ben al helemaal geen ervaringsdeskundige.
Hmm ik vroeg haar in de trein nog of ze het leuk gehad heeftquote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is een goede termijn om iets te laten weten na een date?
Dan staat de muziek niet hard genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Alleen als ik aan het stofzuigen ben hoor ik de muziek niet.![]()
Dat kan inderdaad ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vroeg haar in de trein nog of ze het leuk gehad heeft
Ik ben een nette jongen en ik denk aan mijn buren.quote:
Gewoon recht in haar mooie ogen kijken en vragenquote:
Ik was laatst in Laren, daar liepen er een heleboel rond!quote:
Laren? Hmm,... niet helemaal mijn plekje hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 13:16 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik was laatst in Laren, daar liepen er een heleboel rond!
Ik eigenlijk ook niet zo. Ik wil het gewoon weten! En even spannend is wel leuk maar hoe langer het duurt hoe onzekerder je kan worden en gaat denken: hij haat mequote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon recht in haar mooie ogen kijken en vragen
Maar dat komt omdat ik echt niet tegen die onzekerheid en het afwachten kan...
Als ik zeg nieuwbouw waar denk jij dan aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laren? Hmm,... niet helemaal mijn plekje hoorWaar woon je eigk?
Goed zoquote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen en ik denk aan mijn buren.
Hmm ik hoop dat zij er ook zo over denkt, over dat zoenenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet zo. Ik wil het gewoon weten! En even spannend is wel leuk maar hoe langer het duurt hoe onzekerder je kan worden en gaat denken: hij haat mehij vind me vast vreselijk etc etc.
En zoenen op 1e date doe ik ook niet.
Dat kan niemand volgens mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon recht in haar mooie ogen kijken en vragen
Maar dat komt omdat ik echt niet tegen die onzekerheid en het afwachten kan...
Ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nog wilde verhalen dit weekend gebeurd?!
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 13:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ben ook een nette jongen, maar ik denk niet aan alle 11 burendie horen het toch nauwelijks
Ik heb vrijdag een meisje van 17 afgewezen die 2 vrienden voor me geregeld haddenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nog wilde verhalen dit weekend gebeurd?!
Ben je zo iemand die denkt/vindt dat de date niet geslaagd is als er niet wordt gezoend?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat zij er ook zo over denkt, over dat zoenen
Dan zit het goed namelijk
Amstelveen westwijkquote:Op zondag 3 mei 2009 13:18 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Als ik zeg nieuwbouw waar denk jij dan aan?
Ja dus ? ze kan zich later toch nog bedenken ?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vroeg haar in de trein nog of ze het leuk gehad heeft
Nee dat vind ik niet belangrijk, maar ik wil weten wat zij van mij denkt...quote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben je zo iemand die denkt/vindt dat de date niet geslaagd is als er niet wordt gezoend?
Goedemiddagquote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Ja dus ? ze kan zich later toch nog bedenken ?
Niiiicequote:Op zondag 3 mei 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat zij er ook zo over denkt, over dat zoenen
Dan zit het goed namelijk
http://www.dumpert.nl/med(...)9/gs_korte_film.html
Geniaal filmpje![]()
![]()
Laat maar weten hoe jullie hem vinden![]()
Vertel!quote:
Held! kleine meisjes moet je tegen hunzelf beschermen!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een meisje van 17 afgewezen die 2 vrienden voor me geregeld hadden
Westwijk Zuid-Westquote:
Lang leve vrijstaande huizenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik hoor mijn buren af en toe en zij mij ook.
Ah ok, was eens benieuwd.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet belangrijk, maar ik wil weten wat zij van mij denkt...
Als ze me zoent zou ik het weten, zo bedoel ik het
Ja preciesquote:Op zondag 3 mei 2009 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vertel!
[..]
Held! kleine meisjes moet je tegen hunzelf beschermen!
Suc7!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga poging wagen om schoon te maken. Wish me luck.
Goedemiddag inmiddels, lekker uitgeslapen?quote:
Goedemiddag danquote:Op zondag 3 mei 2009 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemiddag inmiddels, lekker uitgeslapen?
Juist jaquote:Op zondag 3 mei 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Westwijk Zuid-Westóf Bovenkerk Zuid óf Nieuw Oosteinde, helemaal volproppen dat land in en om A'veen en Aalsmeer
Flatquote:
Hoooiii!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist jaHoi trouwens
Ga je nog wat doen vandaag?
Goed zoquote:
Nee hoor, ik heb geen ritje staart in de planning staanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoooiii!![]()
Ik denk dat ik zo ga douchen (een unicum voor een zondag) en dan lekker relax filmpje/Friends kijken..En volgens mij krijg ik vanavond nog bezoek maar weet nog niet of dat doorgaat. Ik heb iig voor het eerst sinds een maand/twee maanden niets en dat vind ik wel lekker..
Jij?
Dat klinkt bekend.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb iig voor het eerst sinds een maand/twee maanden niets en dat vind ik wel lekker..
Nou, dan ben ik vanavond dus alleenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen ritje staart in de planning staan
Heerlijk hčquote:
Ik zet zo een film op, en daarna nog 1, en nog 1... Net zo lang tot de dag om isquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoooiii!![]()
Ik denk dat ik zo ga douchen (een unicum voor een zondag) en dan lekker relax filmpje/Friends kijken..En volgens mij krijg ik vanavond nog bezoek maar weet nog niet of dat doorgaat. Ik heb iig voor het eerst sinds een maand/twee maanden niets en dat vind ik wel lekker..
Jij?
Oh... das toch al lang niet meer nieuw?quote:
Dat klinkt lekker!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zet zo een film op, en daarna nog 1, en nog 1... Net zo lang tot de dag om is
jaquote:
Ik denk dat dat van mij Friends wordt.. Daar kan ik mezelf uren mee vermaken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zet zo een film op, en daarna nog 1, en nog 1... Net zo lang tot de dag om is
Dan zoek je niet goed genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even iets anders... ik zoek een liedje dat niet te downloaden of te koop is voor zo ver ik kan zien... Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
jaNu nog iemand naast me om die film mee te kijken
Hier even aangeven welk nummer het is, misschien heeft iemand het toevallig. en dan kan het altijd doorgestuurd worden toch!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even iets anders... ik zoek een liedje dat niet te downloaden of te koop is voor zo ver ik kan zien... Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?
Nee hoor, niet vervelend, maar hard gewerkt deze week... Dus ik doe lekker ff niksquote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van mij Friends wordt.. Daar kan ik mezelf uren mee vermaken.
Zo'n vervelende dag vandaag?
Ik heb zo het idee dat het niet aan mij ligtquote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Nu nog iemand naast me om die film mee te kijken
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie een match!quote:
oeh heerlijk zat ik maar lekker bij jou op de bank nu dan....quote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Staat hij op YouTube? dan kan je makkelijk jattenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Je bent een vrouw, do i need to say more?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet vervelend, maar hard gewerkt deze week... Dus ik doe lekker ff niks
[..]
Ik heb zo het idee dat het niet aan mij ligt
Vannacht was het alweer te vreemd en vanavond komt een vriend nog een kast ophalen, dus helaas.. deze jongen moet bijkomenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
jij quote alleen iets andersquote:
Welke?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DKtje!quote:
Tsja, ook jij wordt een jaartje ouder natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vannacht was het alweer te vreemd en vanavond komt een vriend nog een kast ophalen, dus helaas.. deze jongen moet bijkomen
Flauwquote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh heerlijk zat ik maar lekker bij jou op de bank nu dan....
gaat hier niet gewaardeerd worden als ik dat doe (film na film na film kijken) vrees ik
Nja, heb net wel iets gevonden, maar dat loopt voor geen meterquote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Staat hij op YouTube? dan kan je makkelijk jatten
Dat bijkomen is waarom ik die films ga kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vannacht was het alweer te vreemd en vanavond komt een vriend nog een kast ophalen, dus helaas.. deze jongen moet bijkomen
Dag meiske van me!quote:
Willem Nijholt - Sorry dat ik besta, de versie van Paul de Leeuw is ook goedquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, ook jij wordt een jaartje ouder natuurlijk
Wil ik weten wat je vannacht gedaan hebt?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, do i need to say more?
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Willem Nijholt - Sorry dat ik besta, de versie van Paul de Leeuw is ook goed
ik heb hem gevonden op usenetquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Willem Nijholt - Sorry dat ik besta, de versie van Paul de Leeuw is ook goed
PM komt er aanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik heb hem gevonden op usenet
218. Willem Nijholt - Sorry Dat Ik Besta
pm me je msn ofzo en dan stuur ik hem wel
Dat snap ik dus allemaal nietquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan kan je het daar gewoon afhalen.
Is ook heel ingewikkeld hoor Voor een vrouwquote:
Nee, dat zal best mee vallen, maar zondag is geen dag om na te denkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is ook heel ingewikkeld hoor Voor een vrouw
Andere keer doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Deze foto MOET ik gewoon nog even posten in het topic met deze TT
Doe het wel in spoiler tagdeze opmerking moet ik hier gewoon op maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het wel in spoiler tagEn bedankt, nou wil ik doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze opmerking moet ik hier gewoon op maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duim
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
[..]
deze opmerking moet ik hier gewoon op maken....Hoezo dat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Doe het wel in spoiler tagBeledig ik je als ik je op een broekie van 15 ofzo vind lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik weet dat die heel gemeen was, maar mijn irritatie gehalte steeg ff de pan uit nadat ik dat zagquote:
[..]
deze opmerking moet ik hier gewoon op maken....Hoezo ben ik eng danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Goed zoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik weet dat die heel gemeen was, maar mijn irritatie gehalte steeg ff de pan uit nadat ik dat zag![]()
zal me nu weer netjes gedragen!
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....quote:
tuurlijk nietquote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beledig ik je als ik je op een broekie van 15 ofzo vind lijken?
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....quote:
Ben benieuwd hoe je dat wil gaan beargumenterenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....
Jeejquote:
Hmm.. Naja, ik vind het woord "eng" een beetje vreemd, haha. Bedoel; in welke context bedoel jij het dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ik t nu ook nog gaan analyseren, ik vrees als ik hier eerlijk antwoord op ga geven ik een ban ofzo ga krijgen....
ooh was jij datquote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej![]()
btw, weet je nog dat je mij die cd van The Script had gestuurd via msn? Top!Bedankt nog daarvoor
Je bent zo goed in dingen verwoorden Autoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Naja, ik vind het woord "eng" een beetje vreemd, haha. Bedoel; in welke context bedoel jij het dan?
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien valt het niet op en die bol.com is toch een week weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje 'aardig te formuleren, vond een lelijke rotkop meteen zo grof klinkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Naja, ik vind het woord "eng" een beetje vreemd, haha. Bedoel; in welke context bedoel jij het dan?
Wat in een pm gestuurd? Dat je me verwijderd had?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ooh was jij dat!
Ik had je daarna verwijderd op msn, en had dat ook in een PM gestuurd
Ja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar!), maar ik vond het begrip "eng" zo... apart zeg maar, haha.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje 'aardig te formuleren, vond een lelijke rotkop meteen zo grof klinken![]()
maar is puur mijn mening he, smaken verschillen nu eenmaal!
Offtopic! Report!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat in een pm gestuurd? Dat je me verwijderd had?
Maar ik had jou ook verwijderd, dat scheelt.Niet dat je niet aardig bent hoor, maar ik kon niet zoveel met je.
![]()
Ok, wat heeft dit met Singles te maken? Helemaal niets!Maar moest ff reageren.
GMTA dusquote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat in een pm gestuurd? Dat je me verwijderd had?
Maar ik had jou ook verwijderd, dat scheelt.Niet dat je niet aardig bent hoor, maar ik kon niet zoveel met je.
![]()
Ok, wat heeft dit met Singles te maken? Helemaal niets!Maar moest ff reageren.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die er niet zo over denkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje 'aardig te formuleren, vond een lelijke rotkop meteen zo grof klinken![]()
verkeerd geformuleerd dan, ik schrok er iig enorm van!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar!), maar ik vond het begrip "eng" zo... apart zeg maar, haha.
Bedoel; iemand die in mijn ogen een rotkop heeft, die vind ik niet per definitie eng ofzo
Nope, guess not.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
GMTA dus
Had jou verwijderd voor dezelfde reden
Maar die PM heb je niet gezien dus?
Ik snap het nuquote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verkeerd geformuleerd dan, ik schrok er iig enorm van!
Hmm ik ben nu al bijna 1.5 jaar op zoek hahaquote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, guess not.Maar dat maakt de cd niet minder tof.
Zal hm met mn verjaardag officieel aanvragen want staat nu nog op mijn oude laptop.
Terug ontopic: ik ben nog steeds single zonder date. En dat na een 9 dagen!Ik blijf voor altijd alleen
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En mensen die eng zijn hebben niet per definitie een rotkopquote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar!), maar ik vond het begrip "eng" zo... apart zeg maar, haha.
Bedoel; iemand die in mijn ogen een rotkop heeft, die vind ik niet per definitie eng ofzo
Ook dat inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
En mensen die eng zijn hebben niet per definitie een rotkop
Maar jij hebt wel regelmatig dates heb ik het idee. Of scharrels (rotwoord btw)quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ben nu al bijna 1.5 jaar op zoek haha
Daten?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terug ontopic: ik ben nog steeds single zonder date. En dat na een 9 dagen!Ik blijf voor altijd alleen
![]()
![]()
ja vind het ook een rotwoord ja !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel regelmatig dates heb ik het idee. Of scharrels (rotwoord btw)
Nee. Gisteravond in de kroeg stond er eentje met een heel leuk koppie, maar die was wel ronduit eng qua gedrag. Had ik weer aan mijn fiets hangen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
En mensen die eng zijn hebben niet per definitie een rotkop
Dat had ik ook hoor Venco, en die conclusie trok ik al door zijn manier van posten.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beledig ik je als ik je op een broekie van 15 ofzo vind lijken?
Gevoelens qua verliefdheid? Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Kunnen jullie met iemand neuken zonder gevoelens voor die persoon te hebben?
Hm, nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Kunnen jullie met iemand neuken zonder gevoelens voor die persoon te hebben?
Zonder enige gevoelens.. nee. Er moet een bepaalde klik zijn hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Ehm, nee denk het niet Nooit gedaan dus weet het nietquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Weer teveel geflirt en een te diep decolleté?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Gisteravond in de kroeg stond er eentje met een heel leuk koppie, maar die was wel ronduit eng qua gedrag. Had ik weer aan mijn fiets hangen.
Had je plannen in die richting?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Ja, maar het is niet zo leuk danquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Hmm met het meisje waar ik laatst een paar weken mee 'was', had ik wel echt een lichamelijk klik...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zonder enige gevoelens.. nee. Er moet een bepaalde klik zijn hoor.
Ik moet dan altijd aan kippen denken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja vind het ook een rotwoord ja !
Net zoals 'scharrelen' ...![]()
Dat viel reuze mee. Toch, MNR?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weer teveel geflirt en een te diep decolleté?
Ik vind scharrel ook een beetje denigrerend klinken. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan kippen denken.Maar denk dat iedereen wel beetje weet wat ik bedoel als ik erover begin. Vandaar dat ik het toch ook maar zo noem.
Kan wel zou het alleen zelf niet doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |