Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezichtquote:
* Adolecens geeft koffie en een zeiltochtje om wakker te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezicht
(maar dat was vanwege de plaat van Lily Allen)
Ow man, wat ben k nog moe. Ben echt net nog een paar minuutjes wakker en nog slaapdronken
Awwwwww! Wat attent!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens geeft koffie en een zeiltochtje om wakker te worden
[ afbeelding ]
quote:
Hoi MNRquote:
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MNR
Ik voel me rot. Ik ben moe en heb nergens zin in.
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Hollequote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Tvp
wie komen er volgende week (9mei) naar utrecht?
Ooo leuk!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Holle
Dat was ik al van plan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.
Ik wilde gaan sporten vanmorgen, maar gezien de fysieke staat waarin ik verkeerd denk ik dat ik dat verzet naar de vroege avond.
Ik ben na half zes gaan slapen en was om kwart voor tien wakker. Te wakker..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezicht
(maar dat was vanwege de plaat van Lily Allen)
Ow man, wat ben k nog moe. Ben echt net nog een paar minuutjes wakker en nog slaapdronken
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, gisteren niet uitgegaan en uitgeslapen tot half 12 en mijn wallen zijn gewoon weg!
Jemie...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben na half zes gaan slapen en was om kwart voor tien wakker. Te wakker..
Ikquote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Tvp
wie komen er volgende week (9mei) naar utrecht?
Ook leuk. Veel plezier alvast.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Holle
Ik zit hier dus ja. Maar vraag niet hoe. Ik zou zo weer kunnen slapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met de Singles? De nacht overleefd?
[..]
Ooo leuk!
Wil je in de OP zetten dat mensen mij moeten PM-en als ze mee willen volgende week.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Of je doet het nu, en krijgt zo'n stoot endorfinen dat je de rest van de dag helemaal fit bentquote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.
Ik wilde gaan sporten vanmorgen, maar gezien de fysieke staat waarin ik verkeerd denk ik dat ik dat verzet naar de vroege avond.
Goed idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je in de OP zetten dat mensen mij moeten PM-en als ze mee willen volgende week.
ik vind een week van te voren inventariseren goed genoeg
Of beter: pas de OP op Wiki aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je in de OP zetten dat mensen mij moeten PM-en als ze mee willen volgende week.
ik vind een week van te voren inventariseren goed genoeg
Daar zit ook wel weer wat inquote:Op zondag 3 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of je doet het nu, en krijgt zo'n stoot endorfinen dat je de rest van de dag helemaal fit bent
Is goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Of beter: pas de OP op Wiki aan!
Ik heb het voorstel, wanneer jij de OP op Wiki aanpast, zal ik hem hier voor je wijzigen. Goeie deal?
Ik weet wel wat leuke muziekjesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar zit ook wel weer wat in
*zoekt alvast muziekje op
Ligt er aan wat jij onder sporten verstaatquote:Op zondag 3 mei 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet wel wat leuke muziekjes
of het iets is voor het sporten betwijfel ik dan weer.
Ik moet verkleed als chippendale op een erotiek party zijnquote:
Owja, ik heb de nacht overleefdquote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met de Singles? De nacht overleefd?
Dat geeft niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft nu zin om hier een hele reeks youtubelinkjes te spammen.. ik zet ze wel op als mp3
Je bent wel in een vervelende bui hequote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft nu zin om hier een hele reeks youtubelinkjes te spammen.. ik zet ze wel op als mp3
quote:
Nah.. ze zijn niet OT. Alhoewel, met deze titel....quote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft niet.![]()
Laat ons ook meegenieten van jouw muziek.
Of geen nummers posten die over liefde en relaties gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilt ze ook horen, en baalt dat ik ze nu voor mezelf houd?
[..]
Nah.. ze zijn niet OT. Alhoewel, met deze titel....
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of geen nummers posten die over liefde en relaties gaan.
Alle nummers gaan toch over relaties/kapotte relaties of liefde ?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Of over kapotte relaties.. Als je die drie bij elkaar voegt, kan ik mijn lijstje hier wel posten ja
niet echtquote:Op zondag 3 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alle nummers gaan toch over relaties/kapotte relaties of liefde ?
Owja, die 2 was ik vergetenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee de anderen gaan over drugs of seks.
Ja laten we allemaal ons lijstje met nummers posten.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Of over kapotte relaties.. Als je die drie bij elkaar voegt, kan ik mijn lijstje hier wel posten ja
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alle nummers gaan toch over relaties/kapotte relaties of liefde ?
Of oorlog, politiek, religiequote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef Howl het volgende:
Lopen we nu al een kwartier te kletsen over het wel of niet posten van youtube-linkjes? Gewoon doen!
Die van Liefie_? Die wil ik er ook gerust neerzetten. Zal ik dat eens even gaan doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet zeuren ofzo hoor, maar ik ben ff nieuwsgierig.
Dacht dat we nieuwe/aangepaste OP hadden?
(en goedemiddag).
Oh en aanmelding meet bij Dhjazz?Why?
Misschien kan je haar helpen met huiswerk maken?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat ijsje halen gaat niks wordenhet regent hier en ze heeft nog huiswerk
Zodat ik kan kijken hoeveel mensen er überhaupt komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
(en goedemiddag).
Ik vond haar OP wel goed, maar ik vraag mij alleen af wie de OP leestquote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
(en goedemiddag).
Haha, dan heb je idd gelukquote:Op zondag 3 mei 2009 11:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owja, ik heb de nacht overleefdde italianen kwamen weer om 5 uur thuis, maar dat kwam omdat ze vast stonden in de mist. En gelukkig werd mijn vader dit keer wakker.
Dat was het idee geweest.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Die van Liefie_? Die wil ik er ook gerust neerzetten. Zal ik dat eens even gaan doen?
Ja mazzelquote:Op zondag 3 mei 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je haar helpen met huiswerk maken?
Mag het niet een verrassing blijven?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zodat ik kan kijken hoeveel mensen er überhaupt komen.
Jammer.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mazzel
Ze is ook niet echt spraakzaam meer...
Ze zou me smsen zei ze gisteren maar had ze niet gedaan
Denk dat het niet gaat lukken
Dat mag voor jou best een verassing blijven hoor.quote:
En dan sta je daar straks alleen.quote:
Haha, oh dus nu mag ik ook niet weten wie er wel komt?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat mag voor jou best een verassing blijven hoor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, oh dus nu mag ik ook niet weten wie er wel komt?
Ik ben wel alleenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben met Cue.Never alone!
Zou willen dat ik iets nuttigs tegen je kon zeggen, maar dat zit er nu even niet in. Ik zit zelf tussen wal en schip.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mazzel
Singles volgen dan weet je ongeveer wel wie wel en niet komen.quote:
Moggelquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mazzel
Gewoon verder gaan slapen. Dan is het zo weer morgen.quote:
Relax. Gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Ok net gevraagd of ze van de week een filmpje wil kijken
Ze is nu even eten, dus lees het zodirect wel...
Is er meteen duidelijkheid, want hier word ik gek van
Terug naar bed gaat niet, er is visitequote:Op zondag 3 mei 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan slapen. Dan is het zo weer morgen.En dan word je wel wakker.
Nee sorry, ik kan hier echt niet tegenquote:
Ach ik ben ook niet helemaal wakker.quote:
Niet te veel pushen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan hier echt niet tegen
Het is het gene waar ik echt té veel mee bezig ben, en als ik iets anders doe betrek ik het er ook bij
Lagt dat niet niet teveel?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
Haha echt grappig, zit met microfoon en webcam op msn te jammen (met gitaar) met een vriend van me uit Israël
OMGquote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus!
* Lars (F)(8) So Surreal Baby ! You Know How Much I Do!! zegt (12:25):
*Zin om trouwens van de week een filmpje te kijken? als je tijd hebt uiteraard
L. zegt (12:30):
*Sorry was even weg. Ja is cola sinas 7up
Het is niet mijn visite. En jij moet 's aardig doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dus je gaat achter de PC zitten, logisch.
Nee, kan ik niet maken, wil wel ff in de huiskamer blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
En toch op Fok! Kun je ook wel naar bed gaan toch?
cola sinas 7up?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus!
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus!
Dat betekent dat ze eigenlijk wel anderen plannen heeft, maar om KF niet tegen het hoofd te stoten zegt ze dit, en lijkt het net of ze wel wil.quote:
Leg eens uit KF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |